tani rower skladak-kto i gdzie w Poznaniu?

Data: 2012-08-03 11:22:13
Autor: iks
tani rower skladak-kto i gdzie w Poznaniu?
Witam
Potrzebuję jakiś tani i prosty rower do dojazdów do pracy i jazdy po mieście. Chodzi o to by nie kusić złodzieja, dlatego też nie chcę żadnych przerzutek, dobrego osprzętu itp
Wystarczy rama, pedały, łańcuch, jedna zębatka, błotniki, hamulce v-brake.
Ktoś byłby w stanie mi to złożyć, lub doradzić coś konkretnego na sprzęcie z Allegro? Budżet to maksymalnie 500zł ;)
Z góry dzięki.

tani rower skladak-kto i gdzie w Poznaniu?