tani smartfon 4 cale

Data: 2012-11-07 02:22:26
Autor: krzysztofsf
tani smartfon 4 cale
Zastanawiam sie nad przyszlym zakupem taniego smartfona.

W cenie do 700 zl ponizszy wydaje mi sie calkiem do przyjecia

http://sklep.benchmark.pl/product/167581/Telefony_i_GPS/Telefony_i_Smartphone/Alcatel_OT_993D_black.html

Opinie mile widziane :)

Jesli ktos sugerowalby inne alternatywy, prosze pamietac o
nieprzekraczaniu gornej granicy tych 700 zl, przy zachowaniu ekranu 4
cale.

Data: 2012-11-07 22:22:02
Autor: Pszemol
tani smartfon 4 cale
"krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> wrote in message
[...]

Jak widzisz - nikt na tej grupie nie zna tego telefonu...
Masz okazje jako pierwszy go przetestowac w Polsce!!! :-)

Jesli ktos sugerowalby inne alternatywy, prosze pamietac o
nieprzekraczaniu gornej granicy tych 700 zl, przy zachowaniu
ekranu 4 cale.

Nie znam tego konkretnego telefonu ale kierowanie sie przy
zakupie w pierwszej kolejnosci niska cena produktu nie
konczylo sie dla mnie zadowoleniem... Odradzalbym!

Unikalbym tez rozwiazan niepopularnych - nietypowych.
Na wolnym rynku jest zasada taka, ze jak cos jest tanie to dlatego
jest tanie, ze malo kto chce to kupic - a maly popyt jest na rzeczy
niestety dziadowskie, psujace sie, nieadekwatne do oczekiwan.

Nie wiem skad sobie wymysliles te 700zl ale wolalbym
dorzucic pare stówek, nawet wziac jakis kredyt, ale kupic
cos z czego bylbym zadowolony. Przez pare nastepnych lat
uzywasz codziennie cos co spelnia Twoje oczekiwania a nie
jakiegos nieznanego gniota z którym beda tylko same
problemy tylko dlatego ze jest tani i bedziesz klal... Pamietaj,
ze biednego nie stac na tanioche a chytry dwa razy traci! :-)

Data: 2012-11-07 22:40:49
Autor: krzysztofsf
tani smartfon 4 cale
On 8 Lis, 05:22, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
"krzysztofsf" <krzyszto...@wp.pl> wrote in message

> [...]

Jak widzisz - nikt na tej grupie nie zna tego telefonu...
Masz okazje jako pierwszy go przetestowac w Polsce!!! :-)

Nie bardzo.
Znalazlem trche opinii w internecie. Wiekszosc  bez zachwytow
( pomijam wypowiedzi wg mnie "sponsorowane") ale i bez narzekania.

Nie wiem skad sobie wymysliles te 700zl ale wolalbym
dorzucic pare stówek, nawet wziac jakis kredyt, ale kupic
cos z czego bylbym zadowolony.

Po prostu gorna granica kwoty, ktora zadeklarowalbym na nowy telefon
wynosi mniej wiecej tyle. Wiecej nie jest to dla mnie warte.

[...]

To co mnie interesuje, to mozliwosc wygodnego przegladania www (stad
duzy ekran), czujnik zblizeniowy, niewylaczanie czy wlaczanie aparatu
przypadkowymi dotknieciami, wygodne poruszanie sie po menu, trwalosc.
Nie mam wymagan odnosnie super jakosci zdjec, map czy innych GPS, gier
telefonicznych itp.
Android 4 jest dla mnie dodatkowa zaleta.

Obecnie od poltora roku korzystam ze "smartfona" Hundai (za 241
zlotych) , gdzie najbardziej denerwuje mnie brak czujnika
zblizeniowego, co powoduje czesto przypadkowe wylaczenia rozmowy itp.
Powoli obserwuje "rynek" planujac w przeciagu moze z pol roku, kupic
cos lepszego. Kupna aparatu przy przedluzeniu abonamentu raczej nie
planuje, gdyz mam w T-mobile taryfe za 19,90 i ceny telefonow do niej
sa bardzo wysokie. Analizowalem relacje cen telefonow i kosztow
wyzszych taryf, i wychodzi mi, ze bardziej oplaca mi sie kupic telefon
osobno, niz placic wyzsza taryfe z promocyjna cena aparatu.

Data: 2012-11-08 09:09:38
Autor: JoteR
tani smartfon 4 cale
"krzysztofsf" napisal:

To co mnie interesuje, to mozliwosc wygodnego przegladania www
[...]
Kupna aparatu przy przedluzeniu abonamentu raczej nie planuje,
gdyz mam w T-mobile taryfe za 19,90 i ceny telefonow do niej
sa bardzo wysokie.

No to za te 19,90 o wygodnym przegladaniu www nie ma raczej mowy.
Bo jak dla mnie elementem wygody jest nie tylko duzy ekran z odpowiednia rozdzielczoscia i ogólna responsywnosc urzadzenia, ale takze niezaleznosc od najblizszego McDonalda. Czyli bez abonamentu z odpowiednim pakietem danych o wygodzie mozna zapomniec. A w takim abonamencie ceny sluchawek sa juz zupelnie inne. IMHO powinienes to jeszcze raz przeliczyc.

JoteR

Data: 2012-11-08 00:26:48
Autor: krzysztofsf
tani smartfon 4 cale
On 8 Lis, 09:09, "JoteR" <jo...@pf.pl> wrote:
"krzysztofsf" napisal:

> [...]

odpowiednim pakietem danych o wygodzie mozna zapomniec. A w takim
abonamencie ceny sluchawek sa juz zupelnie inne. IMHO powinienes to

Mam pakiet 100 mega za 5 zl miesiecznie. Na moje potrzeby wystarcza -
nawet przestalem blokowac wyswietlanie obrazkow.

Prawdopodobnie chodzi w nim Aero2 - pole manewru przy aparacie na dwie
karty sim. Ewentualnie kilka giga z roczna waznoscia z Allegro - jakby
co.

Interesujacy jest rowniez chyba HTC Desire X. Daja obecnie w T-mobile
za 600 zl przy abonamencie podniesionym do 29,90 na dwa lata.
poobserwuje rowniez ceny tego modelu na "wolnym rynku"
Nie jestem gadgeciarzem i nie potrzebuje telefonu z setka funkcji z
ktorych nie skorzystam, lub skorzystam jeden raz w celu wyprobowania
dzialania.

Data: 2012-11-08 14:39:37
Autor: Amir
tani smartfon 4 cale

Nie jestem gadgeciarzem i nie potrzebuje telefonu z setka funkcji z
ktorych nie skorzystam, lub skorzystam jeden raz w celu wyprobowania
dzialania.

-- -
akurat taki smartfon to ma wszystko co ten z najwyzszej pólki :) moze poza nfc

Data: 2012-11-08 05:56:13
Autor: krzysztofsf
tani smartfon 4 cale
On 8 Lis, 14:39, "Amir" <dido...@gazeta.pl> wrote:
Nie jestem gadgeciarzem i nie potrzebuje telefonu z setka funkcji z
ktorych nie skorzystam, lub skorzystam jeden raz w celu wyprobowania
dzialania.

-- -
akurat taki smartfon to ma wszystko co ten z najwyzszej p lki :) moze poza
nfc

A mi wystarczylby spelniajacy ponizsze

- poprzegladac internet
- normalnie korzystac z dzwonienia i odbierania rozmow, glosno
wyraznie i wygodnie.
- wyslac i odebrac sms - przegladac je z domyslnym filtrem tylko na
nieprzeczytane
- kontakty z karty sim dublowane w aparacie oraz przegladanie historii
polaczen
- poczytac ebooka.
- zagrac raz na kwartal w prosta gre
- raz na kwartal obejrzec film z karty pamieci (jakby jeszcze napisy
czytalo...)
- zeby sie nie wlaczal czy wylaczal przypadkowo, przy wyciaganiu lub
wkladaniu do kieszeni.

z "bajerow", to jakby byly liczniki czasu polaczen odebranych i
przychodzacych z mozliwoscia sumowania dla poszczegolnych numerow i
lacznie, w zadanych zakresach czasowych.

Data: 2012-11-08 12:03:36
Autor: ToMasz
tani smartfon 4 cale
Nie wiem skad sobie wymysliles te 700zl ale wolalbym
dorzucic pare stĂłwek, nawet wziac jakis kredyt, ale kupic
cos z czego bylbym zadowolony.
i w tym momencie czasami warto jest kupić używanego SE arca za tą kwotę, ale wiesz co masz. Niekoniecznie na allegro, może w "salonie" gsm z 3 m gwarancją
[...]

w pionie? poziomie? bo jak go położysz, (rozumiem że nie na biurku bo masz PC) to może lekko szaleć. da się to zablokować? Może dla Ciebie to ktoś sprawdzić? czy da się zablokować automatyczne gaśnięcie ekranu, ale tylko gdy jest włączona przeglądarka? Czy ktoś sprawdził jak działa aero2? W jednych telefonach bez problemu, w innych za każdym razem _przed_ włożeniem sima aero2 musisz wszystko wyczyścić, ustawić co trzeba i wsadzić kartę aero2. sama przyjemność.

czujnik zblizeniowy, niewylaczanie czy wlaczanie aparatu
przypadkowymi dotknieciami, wygodne poruszanie sie po menu,
przy 1 procku 1ghz to poprostu buuuuuuuurzzzzzzzaaaa będzie
trwalosc.
to możesz w motoroli defy oczekiwać nie w alcatelu.
Nie mam wymagan odnosnie super jakosci zdjec, map czy innych GPS, gier
telefonicznych itp.
Android 4 jest dla mnie dodatkowa zaleta.
w czym jest zaletą? bo wczoraj był wątek typu dlaczego po wgraniu czwórki bateria pada po paru godzinach. gry też bardzej tną pod czwórką, więc naprawdę musisz mieć dobry powód.

ToMasz

Data: 2012-11-08 03:28:11
Autor: krzysztofsf
tani smartfon 4 cale
On 8 Lis, 12:03, ToMasz <news.neostrada...@news.neostrada.pl> wrote:
> [...]

i w tym momencie czasami warto jest kupić używanego SE arca za t± kwotę,
ale wiesz co masz. Niekoniecznie na allegro, może w "salonie" gsm z 3 m
gwarancj±

Elektronika obecnie z zalozenia "ma chodzic" 2-3 lata. tak wiec wole
jednak nowy sprzet, zeby przynajmniej tyle mi pochodzil.

> [...]

w pionie? poziomie? bo jak go położysz, (rozumiem że nie na biurku bo
masz PC) to może lekko szaleć. da się to zablokować? Może dla Ciebie to
kto¶ sprawdzić? czy da się zablokować automatyczne ga¶nięcie ekranu, ale
tylko gdy jest wł±czona przegl±darka? Czy kto¶ sprawdził jak działa
aero2? W jednych telefonach bez problemu, w innych za każdym razem
_przed_ włożeniem sima aero2 musisz wszystko wyczy¶cić, ustawić co
trzeba i wsadzić kartę aero2. sama przyjemno¶ć.

Tam dual sim jest.

Z przegladarki korzystam kilkanascie minut dziennie, trzymajac telefon
w reku

> czujnik zblizeniowy, niewylaczanie czy wlaczanie aparatu
> przypadkowymi dotknieciami, wygodne poruszanie sie po menu,

przy 1 procku 1ghz to poprostu buuuuuuuurzzzzzzzaaaa będzie>

Strona sie zaladuje w 5 sekund a nie w 3 ?

trwalosc.
to możesz w motoroli defy oczekiwać nie w alcatelu.>

Ogolnie to wiekszosc smartfonow nie wydaje mi sie specjalnie
"pancerna".

Najlepsze to stare nokie, ale maja male ekrany i przestarzale
technicznie jesli chodzi o przegladanie internetu.

Nie mam wymagan odnosnie super jakosci zdjec, map czy innych GPS, gier
> telefonicznych itp.
> Android 4 jest dla mnie dodatkowa zaleta.

w czym jest zalet±? bo wczoraj był w±tek typu dlaczego po wgraniu
czwórki bateria pada po paru godzinach. gry też bardzej tn± pod czwórk±,
więc naprawdę musisz mieć dobry powód.

Zakladam, ze telefon z zainstalowanym systemem bedzie sie zachowywal
troche inaczej, niz testowany pod innym i upgreadowany.

"Bronie" tego telefonu, poniewaz tak sobie gdybamy, a nie wypowiadasz
sie z poziomu faktycznego użytkownika - nawet takiego, co wywalil do
smieci po probie korzystania.

Data: 2012-11-08 19:06:50
Autor: Trybun
tani smartfon 4 cale
W dniu 2012-11-08 05:22, Pszemol pisze:
chytry dwa razy traci! :-)

Od kiedy to chytry coĹ› traci? Z jakiego powodu lisa nazywa siÄ™ chytruskiem, bo jest ciamajdÄ…?

Data: 2012-11-08 18:46:10
Autor: Pszemol
tani smartfon 4 cale
Trybun <rg@yahuoo.com> wrote:
W dniu 2012-11-08 05:22, Pszemol pisze:
chytry dwa razy traci! :-)

Od kiedy to chytry coĹ› traci? Z jakiego powodu lisa nazywa siÄ™
chytruskiem, bo jest ciamajdÄ…?

Chytry lubi czasem przechytrzyć samego siebie i zrobi błąd kierując się
chytrością, który mu nie wyjdzie na zdrowie...

Data: 2012-11-08 20:07:33
Autor: Trybun
tani smartfon 4 cale
W dniu 2012-11-08 19:46, Pszemol pisze:
Trybun <rg@yahuoo.com> wrote:
[...]

Niestety ale mylisz chytrość z chciwością/pazernością.. Pewnie pochodzisz z Poznania?

Data: 2012-11-08 16:27:53
Autor: Pszemol
tani smartfon 4 cale

Co powiesz na to? http://sjp.pwn.pl/szukaj/chytry

Data: 2012-11-09 18:25:06
Autor: Trybun
tani smartfon 4 cale
Trybun <rg@yahuoo.com> wrote:
[...]

No o tym właśnie piszę - przebiegły a nie ciamajda która coś traci, i w oczach niektórych taka cecha charakteru to wcale nie wada.

Data: 2012-11-10 03:36:04
Autor: Pszemol
tani smartfon 4 cale
Trybun <rg@yahuoo.com> wrote:
[...]

oczach niektĂłrych taka cecha charakteru to wcale nie wada.

AleĹĽ nikt nie mowi o byciu ciamajda! Chytrosc to wlasnie kombinowanie
motywowanie chciwoscia. Czesto sie mozesz przy tych kombinacjach pogubic i
przedobrzyc, a wtedy dwa razy stracisz...

Data: 2012-11-10 10:20:33
Autor: Trybun
tani smartfon 4 cale
W dniu 2012-11-10 04:36, Pszemol pisze:

[...]

Znowu nadużycie i naciągana interpretacja znaczenia z Twojej strony. Dlaczego sądzisz że chytrość musi być motywowana chciwością i na dodatek w Twoich oczach jest wadą w postępowaniu? Przechytrzyć kogoś/coś kto/co pragnie Cię, w takiej czy innej formie wykolegować też nazwiesz chciwością i uznasz za postępowanie niegodne?

Data: 2012-11-10 10:59:50
Autor: Michal Tyrala
tani smartfon 4 cale
On Sat, 10 Nov 2012 10:20:33 +0100, Trybun wrote:
 Znowu nadużycie i naci±gana interpretacja znaczenia z Twojej strony.  Dlaczego s±dzisz że chytro¶ć musi być motywowana chciwo¶ci± i na dodatek  w Twoich oczach jest wad± w postępowaniu? Przechytrzyć kogo¶/co¶ kto/co  pragnie Cię, w takiej czy innej formie wykolegować też nazwiesz  chciwo¶ci± i uznasz za postępowanie niegodne?

http://sjp.pwn.pl/szukaj/chytry
Najwyrazniej walczycie ktore znaczenie tego slowa jest ,,bardziej''. :-)

PS. Musisz dokarmiac?
--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-11-11 09:36:10
Autor: Trybun
tani smartfon 4 cale
W dniu 2012-11-10 11:59, Michal Tyrala pisze:
[...]

Mi chodzi tylko o to że niektórzy cechę chytro¶ci rozpatruj± wył±cznie jako co¶ nagannego, złego.  Widzisz logikę w stwierdzeniu - "chytry dwa razy traci"?. Przecież to oczywiste że gdyby tracił to z pewno¶ci± nie zasługiwałby na miano chytrego..

Data: 2012-11-11 09:05:23
Autor: Michal Tyrala
tani smartfon 4 cale
On Sun, 11 Nov 2012 09:36:10 +0100, Trybun wrote:
> [...]

 Mi chodzi tylko o to że niektórzy cechę chytro¶ci rozpatruj± wył±cznie  jako co¶ nagannego, złego.  Widzisz logikę w stwierdzeniu - "chytry dwa  razy traci"?. Przecież to oczywiste że gdyby tracił to z pewno¶ci± nie  zasługiwałby na miano chytrego..

Jesli wezmiesz znaczenie ,,chciwy, sk±py'', to jak najbardziej widze.

Data: 2012-11-12 20:59:16
Autor: Trybun
tani smartfon 4 cale
W dniu 2012-11-11 10:05, Michal Tyrala pisze:
[...]

I tu leży bł±d w używaniu znaczenia "chytry". Jest używane zamiast chciwy. Oczywi¶cie w kontek¶cie czego¶ nagannego, gdy kto¶ z satysfakcj± mówi - "chytry dwa razy traci". Termin "przechytrzyć kogo¶" nie jest postrzegany jako nagana dla  przechytrzaj±cego, a chciwy owszem.

Data: 2012-11-12 20:30:32
Autor: Michal Tyrala
tani smartfon 4 cale
On Mon, 12 Nov 2012 20:59:16 +0100, Trybun wrote:

> [...]

 I tu leży bł±d w używaniu znaczenia "chytry". Jest używane zamiast  chciwy. Oczywi¶cie w kontek¶cie czego¶ nagannego, gdy kto¶ z satysfakcj±  mówi - "chytry dwa razy traci". Termin "przechytrzyć kogo¶" nie jest  postrzegany jako nagana dla  przechytrzaj±cego, a chciwy owszem.

Może jednak zajrzyj do słownika, linek Ci zostawiłem. Dziwne czasy
nastały, że łatwiej jest pisać niż czytać :/

Hint: znaczenie nr 2

Data: 2012-11-12 17:45:04
Autor: Pszemol
tani smartfon 4 cale
"Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl> wrote in message news:slrnka2n38.2n1.wiesiuhydra.ck.polsl.pl...
> [...]

Może jednak zajrzyj do słownika, linek Ci zostawiłem. Dziwne czasy
nastały, że łatwiej jest pisać niż czytać :/

Też się dziwiłem że nie doczytał - linka do słownika dostał dwa razy.
Raz ode mnie 8-go potem drugi raz od Ciebie 10-go.

Data: 2012-11-13 11:18:25
Autor: Trybun
tani smartfon 4 cale
W dniu 2012-11-12 21:30, Michal Tyrala pisze:

[...]

Pomy¶l sam, bez sięgania do "m±drych" ksi±g - jak chytry, czyli przebiegły, zaradny itd. może nosić takie samo miano jak kto¶ chciwy, sk±py,  czyli zły charakter? Wniosek podsumowuj±cy może być tylko  jest jeden - to znaczenie z punktu nr2 dolepił jaki¶ imbecyl bez głębszego zastanowienia się nad sensem.

Data: 2012-11-13 07:05:41
Autor: Pszemol
tani smartfon 4 cale
"Trybun" <rg@yahuoo.com> wrote in message news:k7t6pl$ilv$1node1.news.atman.pl...
[...]

Widzisz - kto¶ inteligentny domy¶liłby się, że "chytry" maj±cy dwa
znaczenia będzie nie¶ć informacje i o sprycie i o chciwo¶ci w jednym.
Jest różnica pomiędzy znaczeniem chytry i sprytny, i dlatego mamy
dwa różne słowa w języku. Jest też róznica pomiędzy chytry a sk±py
bo kto¶ może być sk±py a nie sprytny i wtedy nie jest zwykle chytry :-)
A chytry dwa razy traci, i to jest m±dro¶ć pokoleń oparta o fakty :-)))))

Data: 2012-11-14 15:02:10
Autor: Trybun
tani smartfon 4 cale
W dniu 2012-11-13 14:05, Pszemol pisze:

[...]

A g**no mamy nie dwa znaczenia, "chytry" w sensie chciwy, czyli zły,  to zwrot regionalny, który jaki¶ imbecyl wprowadził do języka polskiego jako obowi±zuj±cy.I to stosunkowo niedawno kto¶ zrobił skoro ja o nim do tego czasu nie wiedziałem. Wcze¶niej  Chytry ( przechytrzyć) miał jednoznacznie pozytywne znaczenie.

Data: 2012-11-14 17:56:55
Autor: Pszemol
tani smartfon 4 cale
"Trybun" <rg@yahuoo.com> wrote in message news:k80896$l6s$1node1.news.atman.pl...
[...]

Czy możesz mi powiedzieć dlaczego to, że ty o czym¶ wcze¶niej nie
wiedziałe¶ uznajesz jako wła¶ciwy argument dowodz±cy że tego nie było?
Nie zakładasz z jakiego¶ powodu swojej omylno¶ci?

Data: 2012-11-13 12:03:22
Autor: Michal Tyrala
tani smartfon 4 cale
On Tue, 13 Nov 2012 11:18:25 +0100, Trybun wrote:
[...]

Tak, jasne, swiat jest pelen łosi, a nieznajomosc wlasnego jezyka
swiadczy o bystrosci.
Sorry, jednak bede polegal na slownikach. --

Data: 2012-11-14 15:33:52
Autor: Trybun
tani smartfon 4 cale
W dniu 2012-11-13 13:03, Michal Tyrala pisze:
[...]

No cóż, przykro mi że i Ty należysz do gatunku bezkrytycznych "wykształciuchów".

Data: 2012-12-23 16:51:22
Autor: the_foe
tani smartfon 4 cale
Trybun<rg@yahuoo.com>  wrote:
[...]

ale wczesniej zyskales 100 razy wiec jestes na plusie...;)

--
the_foe

Data: 2012-11-08 08:43:49
Autor: Chris
tani smartfon 4 cale
krzysztofsf nabazgral(a):

[...]

Jak szukasz sluchawki z obsluga multimediów + net to czemu nie ... normalny trelefon jak kazdy inny.
Jak szukasz sluchawki i chcesz sie bawic w romy, benchmarki, najnowsze gry 3D to szukaj tel za 2-3tys ...

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdz historie auta i zobacz czy nie bylo wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdz VIN, wyposazenie, przebieg, historie wypadkowa.

Data: 2012-11-08 10:51:05
Autor: Uncle Pete
tani smartfon 4 cale
On 2012-11-07 11:22, krzysztofsf wrote:
[...]

Tu są opinie i dyskusje na jego temat: http://www.mgsm.pl/pl/katalog/alcatel/ot993d/Alcatel-OT-993D.html Sam zastanawiałem się, czy go nie kupić.

Piotr

Data: 2012-11-10 09:03:01
Autor: user
tani smartfon 4 cale

UĹĽytkownik "krzysztofsf"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:a5899f81-bb9a-4fa5-bc41-baeeca96a8fa@j12g2000vbm.googlegroups.com...

[...]

Kupowanie telefonu z procesorem 1 Ghz i androidem mija się z celem ( będzie mulił ).
Mam HTC DHD i przygotowuję się do zmiany na coś z 2 rdzeniami bo menu nie jest już tak płynne.

Data: 2012-11-10 10:22:26
Autor: Trybun
tani smartfon 4 cale
W dniu 2012-11-10 09:03, user pisze:

[...]

Czyli - proponujesz coś trzykrotnie droższego dla płynniejszego działania?

Data: 2012-11-10 10:57:34
Autor: Michal Tyrala
tani smartfon 4 cale
On Sat, 10 Nov 2012 09:03:01 +0100, user wrote:
 Kupowanie telefonu z procesorem 1 Ghz i androidem mija się z celem ( będzie  mulił ).
 Mam HTC DHD i przygotowuję się do zmiany na co¶ z 2 rdzeniami bo menu nie  jest już tak płynne.

Znajomi w pracy maja Xperie Neo V i toto calkiem ok chodzi. Nieuzywalny
ze wzgledu na CPU za to jest Huawei U8500 ;)

Data: 2012-11-14 23:08:02
Autor: krzysztofsf
tani smartfon 4 cale
On 7 Lis, 11:22, krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> wrote:
[...]

A co sadzicie o tym modelu?

http://www.morele.net/smartfon-gigabyte-g1355-flounder-463885/

Data: 2012-11-15 12:03:38
Autor: Trybun
tani smartfon 4 cale
W dniu 2012-11-15 08:08, krzysztofsf pisze:

A co sadzicie o tym modelu?

http://www.morele.net/smartfon-gigabyte-g1355-flounder-463885/

Za drogi, a poza tym wyroby tej firmy nie cieszÄ… siÄ™ zbyt dobrÄ… opiniÄ….

Data: 2012-11-15 03:24:19
Autor: krzysztofsf
tani smartfon 4 cale
On 15 Lis, 12:03, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:
W dniu 2012-11-15 08:08, krzysztofsf pisze:

> A co sadzicie o tym modelu?

>http://www.morele.net/smartfon-gigabyte-g1355-flounder-463885/

Za drogi, a poza tym wyroby tej firmy nie ciesz± się zbyt dobr± opini±.

Obserwuje  desire x - moze spadnie do akceptowalnej dla mnie ceny za
jakis czas

http://www.telix.pl/telefon/htc-desire-x-2617.html

Data: 2012-11-15 19:42:48
Autor: Trybun
tani smartfon 4 cale
W dniu 2012-11-15 12:24, krzysztofsf pisze:
[...]

Na pewno spadnie, tylko czy wtedy będziesz jeszcze nim zainteresowany..?;-)

Data: 2012-11-15 22:27:07
Autor: krzysztofsf
tani smartfon 4 cale
On 15 Lis, 19:42, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> [...]

>http://www.telix.pl/telefon/htc-desire-x-2617.html

Na pewno spadnie, tylko czy wtedy będziesz jeszcze nim zainteresowany..?;-)

W watku zdefiniowalem moje stosunkowo nieduze potrzeby, tak wiec......

Sadze, ze oba modele, o ktore tutaj pytalem nadawalyby sie, tyle, ze
troche sie obawiam duzego % wadliwych egzemplarzy i szans na
wylosowanie takiego.

Data: 2012-11-16 08:00:38
Autor: Trybun
tani smartfon 4 cale
W dniu 2012-11-16 07:27, krzysztofsf pisze:

[...]

Wiem, chyba wszyscy lubimy kupować rzeczy tanie, ale pod warunkiem że s± w miarę nowoczesne. Gdy cena tego HTC spadnie do akceptowalnego poziomu, to on pewnie będzie już tylko przestarzałym modelem niewartym zainteresowania.

PS. Czy telefony marki HTC naprawdę warte s± swojej ceny? Nigdy co prawda nie miałem takiego telefonu, ale co bym nie kupił wyprodukowanego na Tajwanie to szajs do kwadratu. Chociażby kupiony przed pół rokiem laptop Asusa - już trzykrotnie był w serwisie.

Data: 2012-11-15 23:23:25
Autor: krzysztofsf
tani smartfon 4 cale
On 16 Lis, 08:00, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

[...]

ma sluzyc do dzwonienia, nie zawieszac sie ani przypadkowo wlaczac,
czy wylaczac i umozliwiac przegladanie internetu.

PS. Czy telefony marki HTC naprawdę warte s± swojej ceny?

Nie wiem. recenzje dosyc przychylne. dwa rdzenie, itp.

[...]

Kupilem synowi 3,5 roku temu netbooka asusa. traktuje "jak serwer",
caly czas zostawia wlaczony czasem tydzien czy wiecej chodzi  -
zadnych problemow.

Data: 2012-11-16 09:26:49
Autor: Trybun
tani smartfon 4 cale
W dniu 2012-11-16 08:23, krzysztofsf pisze:
[...]

Czyżby? Taki telefon to idzie kupić już za 300-400zł.

PS. Czy telefony marki HTC naprawdę warte s± swojej ceny?
Nie wiem. recenzje dosyc przychylne. dwa rdzenie, itp.

Może być wielce myl±ce, znaczna czę¶ć opiniotwórców opiera swoj± opinię na cenie i specyfikacji produktu, w praktyce z jako¶ci± może być różnie.

[...]

Zaraz po rozpakowaniu - niedziałaj±cy touchpad, - serwis, - miesi±c czasu - nie działa mechaniczne otwieranie napędu DVD - serwis, kolejny miesi±c - wymiana klawiatury - serwis. Pół roku - powycierane znaki na klawiaturze - nie podlega gwarancji, a więc muszę za usługę zapłacić. Piewrsze wrażenie - zlepek wad i byle jakiego wykonania.

Data: 2012-11-16 01:03:46
Autor: krzysztofsf
tani smartfon 4 cale
On 16 Lis, 09:26, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> ma sluzyc do dzwonienia, nie zawieszac sie ani przypadkowo wlaczac,
> czy wylaczac i umozliwiac przegladanie internetu.

Czyżby? Taki telefon to idzie kupić już za 300-400zł.

4 cale z gwarancja producenta?
Jakies przyklady?

[...]

Miales pecha na model lub nawet na egzemplarz.
Zauwazylem rowniez, ze czesto rozmaici producenci w przeciagu kilku
lat potrafia bardzo pogorszyc lub podniesc jakosc swoich produktow. Z
tym, ze plyty glowne Asusa chyba caly czas licza sie jako jedne z
lepszych?

Data: 2012-11-16 14:04:16
Autor: Trybun
tani smartfon 4 cale
W dniu 2012-11-16 10:03, krzysztofsf pisze:
[...]

Oj, zupełnie zapomniałem o rygorze 4 cali.. :-(

[...]

Płyty istotnie wydaj± się  być jednymi z lepszych na rynku. Z tego co zauważyłem w ich wyrobach zawodzi głównie mechanika, a także jako¶ć używanych materiałów. Być może to wina podwykonawcy,  ale przecież czym¶ niedopuszczalnym jest żeby przez 2 miesi±ce, nie za częstego używania, wytarły się niektóre znaki na klawiaturze.. Mało tego, firma nie obejmuje tego gwarancj±, ponieważ ich zdaniem jest to tylko tzw. kosmetyka.

Data: 2012-11-16 02:05:05
Autor: krzysztofsf
tani smartfon 4 cale
[...]

Jeszcze zastanawiam sie nad

http://allegro.pl/nowy-lg-swift-l7-p700-bez-locka-gw24-i2790846493.html#tabsAnchor

Ma raczej przychylne opinie od podobnego do mnie profilu uzytkownikow,
chociaz cena moglaby byc o ta stowke nizsza.....

Data: 2012-11-20 01:15:27
Autor: krzysztofsf
tani smartfon 4 cale
On 16 Lis, 11:05, krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> wrote:

[...]

No i nie wytrzymalem :)
Moj Hyunday zaczal sie ostatnia sam wylaczac, przez co zdecydowalem
sie i zamowilem powyzszego z innej aukcji za 725 (w tym dostawa).

Przy przesiadce z mojego zlomu powinien mnie zadowolic z tego co
czytam

http://forum.android.com.pl/f623/

Data: 2012-11-20 10:24:58
Autor: Trybun
tani smartfon 4 cale
W dniu 2012-11-20 10:15, krzysztofsf pisze:
[...]

Pewnie tak.. A nie zapomnij opisać fonika na grupie gdy go będziesz miał. Podobno bateryjkę ma bardzo kiepską.

Data: 2012-11-20 01:30:25
Autor: krzysztofsf
tani smartfon 4 cale
On 20 Lis, 10:25, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> [...]

Pewnie tak.. A nie zapomnij opisać fonika na grupie gdy go będziesz
miał. Podobno bateryjkę ma bardzo kiepsk±.

Opinie co do baterii sa mieszane - zapewne zaleznie od profilu
uzytkownika.
Pokorzystam troche to wpisze swoje wrazenia, z tym, ze jak zaznaczylem
w watku - planuje raczej skromne wykorzystanie zasobow sprzetu i to
bez specjalnej ingerencji w soft firmowy.

Data: 2012-11-25 17:06:38
Autor: Trybun
tani smartfon 4 cale
W dniu 2012-11-20 10:30, krzysztofsf pisze:
[...]

Pewnie tak, co użytkownik to trochę inne zastosowanie.  Jeden nigdy nie wył±cza wi-fi i bluetootha, a inny wł±cza to raz do roku.

Data: 2012-12-20 10:37:34
Autor: krzysztofsf
tani smartfon 4 cale
On 20 Lis, 10:25, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

Pewnie tak.. A nie zapomnij opisać fonika na grupie gdy go będziesz
miał. Podobno bateryjkę ma bardzo kiepsk±.

Troche minelo od zakupu, to moge dac wstepna opinie.

Przy przesiadce z
Smartfon Hyundai MB-8200 Hyundai
http://www.morele.net/smartfon-hyundai-mb-8200-hyundai-poland-gw-24m-106968/

 Chipset: Marvell PXA300 (624Mhz)

- Windows Mobile 6.5 Professional

- ekran: 2.8" QVGA touch display

na Smartfon LG Optimus L7  Swift L7/P700

Qualcomm MSM7227A 1 GHz Cortex-A5
Android 4.0 Ice Cream Sandwich
16 mln kolorów
Szkło Corning Gorilla
  Przek±tna ekranu [cal] 4.3
  Rodzaj wy¶wietlacza Dotykowy
Kolorowy
LCD TFT
Pojemno¶ciowy
  Rozdzielczo¶ć 480 x 800

Niebo a ziemia.....

Spelnil wszystkie moje potrzeby.
Blyskawicznie laczy sie z wi-fi i internetem z zainstalowanej karty
sim.
Przegladarka chodzi jak burza. Duzy ekran, komfort korzystania.
Czesto teraz korzystam z niego zamiast komputera - telefon caly czas
wlaczony, wrzucam wi-fi i cos z marszu sprawdzam, zamiast uruchamiac
komputer.

Po doinstalowaniu flash playera moge korzystac (jesli bym chcial) ze
stron z filmami np. iitv.info itp. Dziala.

Market androida daje zupelnie inne mozliwosci niz "market" dostepny
dla Windows 6,6 - tam byly praktycznie same triale z ograniczeniem
czasowym.

Zainstalowalem kilka gier - podobna do Diablo, podobna do NewerWinter
Night, jakies wyscigi, jakies zrecznosciowki - dzialaja, jedynie
niektore dluugo sie laduja, potem ruszaja plynnie - byc moze zadlawia
sie przy dluzszym graniu, ale tylko testowalem uruchamialnosc.
GPS dziala, czujnik zblizeniowy dziala, zainstalowalem czytniki
ebookow, ivone do czytania na glos i dokupilem za 10 zl czytnik pdf,
ktory Ivona rowniez jest w stanie przeczytac - wszystko dziala
(naturalnie nie korzystam, ale jakbym chcial...)
Bateria czasem do 3 dob (przy sporadycznym wtedy korzystaniu z
internetu) Standardowo drugiego dnia wieczorem daje na ladowarke przy
10%-30% stanu naladowania. mam wrazenie, ze jesli jest na ladowarce
przy naladowaniu 100%, jeszcze troche sie 'dobija" pradem kilka godzin
to starcza na dluzej, niz od razu odlaczona gdy jest naladowana.

Ladnie slychac w czasie rozmow, ja tez jestem slyszalny.

Glosniczek wystarczajacy, zeby uruchomisc na nim radio internetowe i
postawiwszy na boku kierujac dzwiek w strone odbiorcy, glosno
(sciszam,) i wyraznie sluchac.

Zdjecia i filmy na moje potrzeby wystarcza, chociaż czytam, ze
koneserzy narzekaja.

O ile egzemplarz sie sprawdzi, to uwazam zakup za bardzo udany.

Wady.
faktycznie bardzo dlugi start przy uruchomieniu wylaczonego aparatu -
ze 3 minuty.
Widac, ze zadlawia sie czasem - gola tapeta, na ktorej po 2-3
sekundach pojawiaja sie ikony, czysty ekran zanim odpali sie jakas
bardziej wymagajaca aplikacja.

Nie przeszkadza mi to, chociaz zapewne, jesli chcialbym "zaszpanowac"
np. koledze z SGII , to mialby mnie za co wysmiac - sadze, ze sporo
opinii krytycznych jest od mlodziezy, ktora usilowala sie pochwalic i
zostala sprowadzona na ziemie porownaniem szybkosci i mocy.

Brak czujnika mocy oswietlenia, czujnika grawitacji, czujnika
zyroskopowego, czujnika przyspieszenia liniowego, czujnika
cisnieniowego, czujnika temperatury - samych potrzebnych rzeczy ;)

Brak Roota - Lg tak ma - nie przeniesie sie aplikacji na zewnetrzna
karte pamieci.

No i malo instaluje, zeby nie zasmiecic. Bardzo chwale sobie Android
Assistant i AirAndroid.

Telefon bardzo cienki - mialem wrazenie, ze wyskoczy mi z dloni, zanim
nie dokupilem etui  z klapka i mocowaniem w szynach i otrzymalem w
efekcie solidna bryle.

Uwazam, ze idealny przy przesiadce ze slabszego, lub jako pierwszy
smartfon, zwlaszcza dla "niemlodziezy"

Data: 2012-12-23 14:28:14
Autor: Trybun
tani smartfon 4 cale
W dniu 2012-12-20 19:37, krzysztofsf pisze:
[...]

Dzięki za recenzję. Niezły sprzęt, i na na pewno wart zainteresowania. Ja też obejrzałem kilka modeli, i jak na razie nie widzę żadnego faworyta na który mógłbym się skusić. Te z Androidem na pokładzie (ł±cznie z SG SII) które ogl±dałem wydaj± się być tylko ubogimi krewniakami mojego 7mio calowego tabletu. Co mi po kilku rdzeniach w procesorze czy superwysokiej rozdzielczo¶ci skoro muszę uważać żeby nie klikać w dwie ikonki za jednym dotykiem..

Data: 2012-12-23 15:29:26
Autor: krzysztofsf
tani smartfon 4 cale
On 23 Gru, 14:28, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

Ja też obejrzałem kilka modeli, i jak na razie nie widzę żadnego
faworyta na który mógłbym się skusić.

Kwestia zdefiniowania potrzeb.
Czy potrzebujesz "kopii" tabletu polaczonej z dobrym jakosciowo
telefonowaniem, czy tez potrzebujesz telefonu posiadajacego kilka
istotnych dla Ciebie funkcji.
Sadze, ze padafon Asusa jest obiecujacym  krokiem w strone przyszlej
modulowosci, gdzie bedziemy kupowac mocny rdzen w formie telefonu i
sprzegali go w miare potrzeby z roznej wielkosci stosunkowo tanimi
ekranami dotykowymi.

Data: 2012-12-25 11:06:32
Autor: Trybun
tani smartfon 4 cale
W dniu 2012-12-24 00:29, krzysztofsf pisze:
[...]

No wła¶nie,  po co mi kolejny android.. może trochę poczekać i kupić Lumię 620 z W8, podobno ma być w atrakcyjnej cenie.

My¶lisz że pomysł Asusa ma przyszło¶ć? :-

Data: 2012-12-25 10:14:38
Autor: Waldek Godel
tani smartfon 4 cale
Dnia Tue, 25 Dec 2012 11:06:32 +0100, Trybun napisał(a):

No wła¶nie,  po co mi kolejny android.. może trochę poczekać i kupić Lumię 620 z W8, podobno ma być w atrakcyjnej cenie.

Tak, to ¶wietny pomysł. Wtedy się zdecydowanie dowiesz po co ci Android.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2012-12-26 10:25:22
Autor: Trybun
tani smartfon 4 cale
W dniu 2012-12-25 11:14, Waldek Godel pisze:
[...]

U mnie Android to przede wszystkim Osmand, Bluetooth File Transfer i Mycar Locator... A także parę gierek, m.in szachy. My¶lę że wszystko to znajdę również pod Nokiowskim W8.

Data: 2012-12-25 11:39:37
Autor: krzysztofsf
tani smartfon 4 cale
On 25 Gru, 11:06, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

My¶lisz że pomysł Asusa ma przyszło¶ć? :-

Cos takiego samodzielnie przyszlo mi na mysl kilka miesiecy temu,
dlatego ucieszylem sie widzac, ze juz sa faktycznie wdrazane podobne
rozwiazania.

Sadze, ze moduly w jakiejs formie, maja przyszlosc, a przynajmniej
opanuja pewna czesc rynku.

Trzy urzadzenia o podobnej funkcjonalnosci i mocy obliczeniowej,
rozniace sie w zasadzie wielkoscia i rozdzielczoscia ekranu , moca
glosnikow i iloscia roznegego rodzaju wyjsc - smartfon, nieduzy tablet
siedem cali i wiekszy przynajmniej dziesieciocalowy tablet.

Sadze, ze czesc producentow pojdzie sciezka polegajaca nie na
kupowaniu trzech urzadzen, a na rozbudowie jednego, byc moze
polegajacej rowniez na laczeniu mocy tabletu z dolaczanym telefonem -
np. procesor  tabletu po polaczeniu z telefonem obsluguje wylacznie
grafike, zamieniajac sie w karte graficzna z ekranem.

Data: 2012-12-26 10:27:08
Autor: Trybun
tani smartfon 4 cale
W dniu 2012-12-25 20:39, krzysztofsf pisze:
[...]

No cóż, może i masz rację, może i jest przed tym jaka¶ przyszło¶ć. Ale jak dla mnie już sam smartfon jest chybionym pomysłem. Zauważyłe¶ może że wielu użytkowników usprawiedliwia słabe, a czasem nawet wręcz mizerne działanie niektórych elementów smartfona, np. aparatu foto? Słabe fotki - "przecież od zdjęć s± normalne aparaty".. To ja miałbym do nich pytanie - czego oni oczekuj± po telefonie wycenionym na 2000zł? Przecież normalny telefon, bez tych quasiużytkowych funkcji idzie kupić za sumę dziesięciokrotnie niższ±.. A więc w podsumowaniu - ja uważam że jednak nie tędy droga, kompatybilno¶ć urz±dzeń tak, ale chimery w stylu all in one to jednak to nie jest to.

Data: 2012-12-27 11:16:41
Autor: kakmar
tani smartfon 4 cale
Dnia 26.12.2012 Trybun <rg@yahuoo.com> napisał/a:

No cóż, może i masz rację, może i jest przed tym jakaś przyszłość. Ale jak dla mnie już sam smartfon jest chybionym pomysłem. Zauważyłeś może że wielu użytkowników usprawiedliwia słabe, a czasem nawet wręcz mizerne działanie niektórych elementów smartfona, np. aparatu foto? Słabe fotki - "przecież od zdjęć są normalne aparaty".. To ja miałbym do nich pytanie - czego oni oczekują po telefonie wycenionym na 2000zł? Przecież normalny telefon, bez tych quasiużytkowych funkcji idzie kupić za sumę dziesięciokrotnie niższą.. A więc w podsumowaniu - ja uważam że jednak nie tędy droga, kompatybilność urządzeń tak, ale chimery w stylu all in one to jednak to nie jest to.

Dawno się tak nie uśmiałem. Pomyśl po co w ogóle telefon, skoro zapewnia tylko marną namiastkę prawdziwej rozmowy. W dodatku nie zawsze działa, jest zależny od baterii, zasięgu sieci, itd. Czy nie zadziwia Cię że niektórzy ludzie z tego korzystają? Zamiast spotkać się w dogodnym miejscu,
czasie i sobie porozmawiać?

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-12-28 15:11:56
Autor: Trybun
tani smartfon 4 cale
W dniu 2012-12-27 12:16, kakmar pisze:
[...]

Wygoda w kontaktach z ludźmi, do tego potrzebny mi telefon, bądź tablet z funkcjami kontaktowymi. Nie, nie zadziwia mnie, ale pod warunkiem że taki aparat jest tylko uzupełnieniem owych międzyludzkich kontaktów.
A tak trochę wracając do zadanego pytania - czego oczekuje po urządzeniu kupujący je za 2000zł, skoro macha nawet ręką na jakość wykonywanych przez nie fotek? Chodzi mu o logo firmy, albo o procesor z jak największą ilością rdzeni?

tani smartfon 4 cale