tani smartfon 4 cale

Data: 2012-11-07 22:22:02
Autor: Pszemol
tani smartfon 4 cale
"krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> wrote in message
Zastanawiam sie nad przyszlym zakupem taniego smartfona.

W cenie do 700 zl ponizszy wydaje mi sie calkiem do przyjecia

http://sklep.benchmark.pl/product/167581/Telefony_i_GPS/Telefony_i_Smartphone/Alcatel_OT_993D_black.html

Opinie mile widziane :)

Jak widzisz - nikt na tej grupie nie zna tego telefonu...
Masz okazje jako pierwszy go przetestowac w Polsce!!! :-)

Jesli ktos sugerowalby inne alternatywy, prosze pamietac o
nieprzekraczaniu gornej granicy tych 700 zl, przy zachowaniu
ekranu 4 cale.

Nie znam tego konkretnego telefonu ale kierowanie sie przy
zakupie w pierwszej kolejnosci niska cena produktu nie
konczylo sie dla mnie zadowoleniem... Odradzalbym!

Unikalbym tez rozwiazan niepopularnych - nietypowych.
Na wolnym rynku jest zasada taka, ze jak cos jest tanie to dlatego
jest tanie, ze malo kto chce to kupic - a maly popyt jest na rzeczy
niestety dziadowskie, psujace sie, nieadekwatne do oczekiwan.

Nie wiem skad sobie wymysliles te 700zl ale wolalbym
dorzucic pare stówek, nawet wziac jakis kredyt, ale kupic
cos z czego bylbym zadowolony. Przez pare nastepnych lat
uzywasz codziennie cos co spelnia Twoje oczekiwania a nie
jakiegos nieznanego gniota z którym beda tylko same
problemy tylko dlatego ze jest tani i bedziesz klal... Pamietaj,
ze biednego nie stac na tanioche a chytry dwa razy traci! :-)

Data: 2012-11-07 22:40:49
Autor: krzysztofsf
tani smartfon 4 cale
On 8 Lis, 05:22, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
"krzysztofsf" <krzyszto...@wp.pl> wrote in message

> [...]

Jak widzisz - nikt na tej grupie nie zna tego telefonu...
Masz okazje jako pierwszy go przetestowac w Polsce!!! :-)

Nie bardzo.
Znalazlem trche opinii w internecie. Wiekszosc  bez zachwytow
( pomijam wypowiedzi wg mnie "sponsorowane") ale i bez narzekania.

Nie wiem skad sobie wymysliles te 700zl ale wolalbym
dorzucic pare stówek, nawet wziac jakis kredyt, ale kupic
cos z czego bylbym zadowolony.

Po prostu gorna granica kwoty, ktora zadeklarowalbym na nowy telefon
wynosi mniej wiecej tyle. Wiecej nie jest to dla mnie warte.

[...]

To co mnie interesuje, to mozliwosc wygodnego przegladania www (stad
duzy ekran), czujnik zblizeniowy, niewylaczanie czy wlaczanie aparatu
przypadkowymi dotknieciami, wygodne poruszanie sie po menu, trwalosc.
Nie mam wymagan odnosnie super jakosci zdjec, map czy innych GPS, gier
telefonicznych itp.
Android 4 jest dla mnie dodatkowa zaleta.

Obecnie od poltora roku korzystam ze "smartfona" Hundai (za 241
zlotych) , gdzie najbardziej denerwuje mnie brak czujnika
zblizeniowego, co powoduje czesto przypadkowe wylaczenia rozmowy itp.
Powoli obserwuje "rynek" planujac w przeciagu moze z pol roku, kupic
cos lepszego. Kupna aparatu przy przedluzeniu abonamentu raczej nie
planuje, gdyz mam w T-mobile taryfe za 19,90 i ceny telefonow do niej
sa bardzo wysokie. Analizowalem relacje cen telefonow i kosztow
wyzszych taryf, i wychodzi mi, ze bardziej oplaca mi sie kupic telefon
osobno, niz placic wyzsza taryfe z promocyjna cena aparatu.

Data: 2012-11-08 09:09:38
Autor: JoteR
tani smartfon 4 cale
"krzysztofsf" napisal:

To co mnie interesuje, to mozliwosc wygodnego przegladania www
[...]
Kupna aparatu przy przedluzeniu abonamentu raczej nie planuje,
gdyz mam w T-mobile taryfe za 19,90 i ceny telefonow do niej
sa bardzo wysokie.

No to za te 19,90 o wygodnym przegladaniu www nie ma raczej mowy.
Bo jak dla mnie elementem wygody jest nie tylko duzy ekran z odpowiednia rozdzielczoscia i ogólna responsywnosc urzadzenia, ale takze niezaleznosc od najblizszego McDonalda. Czyli bez abonamentu z odpowiednim pakietem danych o wygodzie mozna zapomniec. A w takim abonamencie ceny sluchawek sa juz zupelnie inne. IMHO powinienes to jeszcze raz przeliczyc.

JoteR

Data: 2012-11-08 00:26:48
Autor: krzysztofsf
tani smartfon 4 cale
On 8 Lis, 09:09, "JoteR" <jo...@pf.pl> wrote:
"krzysztofsf" napisal:

> [...]

odpowiednim pakietem danych o wygodzie mozna zapomniec. A w takim
abonamencie ceny sluchawek sa juz zupelnie inne. IMHO powinienes to

Mam pakiet 100 mega za 5 zl miesiecznie. Na moje potrzeby wystarcza -
nawet przestalem blokowac wyswietlanie obrazkow.

Prawdopodobnie chodzi w nim Aero2 - pole manewru przy aparacie na dwie
karty sim. Ewentualnie kilka giga z roczna waznoscia z Allegro - jakby
co.

Interesujacy jest rowniez chyba HTC Desire X. Daja obecnie w T-mobile
za 600 zl przy abonamencie podniesionym do 29,90 na dwa lata.
poobserwuje rowniez ceny tego modelu na "wolnym rynku"
Nie jestem gadgeciarzem i nie potrzebuje telefonu z setka funkcji z
ktorych nie skorzystam, lub skorzystam jeden raz w celu wyprobowania
dzialania.

Data: 2012-11-08 14:39:37
Autor: Amir
tani smartfon 4 cale

Nie jestem gadgeciarzem i nie potrzebuje telefonu z setka funkcji z
ktorych nie skorzystam, lub skorzystam jeden raz w celu wyprobowania
dzialania.

-- -
akurat taki smartfon to ma wszystko co ten z najwyzszej pólki :) moze poza nfc

Data: 2012-11-08 05:56:13
Autor: krzysztofsf
tani smartfon 4 cale
On 8 Lis, 14:39, "Amir" <dido...@gazeta.pl> wrote:
Nie jestem gadgeciarzem i nie potrzebuje telefonu z setka funkcji z
ktorych nie skorzystam, lub skorzystam jeden raz w celu wyprobowania
dzialania.

-- -
akurat taki smartfon to ma wszystko co ten z najwyzszej p lki :) moze poza
nfc

A mi wystarczylby spelniajacy ponizsze

- poprzegladac internet
- normalnie korzystac z dzwonienia i odbierania rozmow, glosno
wyraznie i wygodnie.
- wyslac i odebrac sms - przegladac je z domyslnym filtrem tylko na
nieprzeczytane
- kontakty z karty sim dublowane w aparacie oraz przegladanie historii
polaczen
- poczytac ebooka.
- zagrac raz na kwartal w prosta gre
- raz na kwartal obejrzec film z karty pamieci (jakby jeszcze napisy
czytalo...)
- zeby sie nie wlaczal czy wylaczal przypadkowo, przy wyciaganiu lub
wkladaniu do kieszeni.

z "bajerow", to jakby byly liczniki czasu polaczen odebranych i
przychodzacych z mozliwoscia sumowania dla poszczegolnych numerow i
lacznie, w zadanych zakresach czasowych.

Data: 2012-11-08 12:03:36
Autor: ToMasz
tani smartfon 4 cale
Nie wiem skad sobie wymysliles te 700zl ale wolalbym
dorzucic pare stĂłwek, nawet wziac jakis kredyt, ale kupic
cos z czego bylbym zadowolony.
i w tym momencie czasami warto jest kupić używanego SE arca za tą kwotę, ale wiesz co masz. Niekoniecznie na allegro, może w "salonie" gsm z 3 m gwarancją
[...]

w pionie? poziomie? bo jak go położysz, (rozumiem że nie na biurku bo masz PC) to może lekko szaleć. da się to zablokować? Może dla Ciebie to ktoś sprawdzić? czy da się zablokować automatyczne gaśnięcie ekranu, ale tylko gdy jest włączona przeglądarka? Czy ktoś sprawdził jak działa aero2? W jednych telefonach bez problemu, w innych za każdym razem _przed_ włożeniem sima aero2 musisz wszystko wyczyścić, ustawić co trzeba i wsadzić kartę aero2. sama przyjemność.

czujnik zblizeniowy, niewylaczanie czy wlaczanie aparatu
przypadkowymi dotknieciami, wygodne poruszanie sie po menu,
przy 1 procku 1ghz to poprostu buuuuuuuurzzzzzzzaaaa będzie
trwalosc.
to możesz w motoroli defy oczekiwać nie w alcatelu.
Nie mam wymagan odnosnie super jakosci zdjec, map czy innych GPS, gier
telefonicznych itp.
Android 4 jest dla mnie dodatkowa zaleta.
w czym jest zaletą? bo wczoraj był wątek typu dlaczego po wgraniu czwórki bateria pada po paru godzinach. gry też bardzej tną pod czwórką, więc naprawdę musisz mieć dobry powód.

ToMasz

Data: 2012-11-08 03:28:11
Autor: krzysztofsf
tani smartfon 4 cale
On 8 Lis, 12:03, ToMasz <news.neostrada...@news.neostrada.pl> wrote:

i w tym momencie czasami warto jest kupić używanego SE arca za tą kwotę,
ale wiesz co masz. Niekoniecznie na allegro, może w "salonie" gsm z 3 m
gwarancją

Elektronika obecnie z zalozenia "ma chodzic" 2-3 lata. tak wiec wole
jednak nowy sprzet, zeby przynajmniej tyle mi pochodzil.

> [...]

_przed_ włożeniem sima aero2 musisz wszystko wyczyścić, ustawić co
trzeba i wsadzić kartę aero2. sama przyjemność.

Tam dual sim jest.

Z przegladarki korzystam kilkanascie minut dziennie, trzymajac telefon
w reku

> czujnik zblizeniowy, niewylaczanie czy wlaczanie aparatu
> przypadkowymi dotknieciami, wygodne poruszanie sie po menu,

przy 1 procku 1ghz to poprostu buuuuuuuurzzzzzzzaaaa będzie>

Strona sie zaladuje w 5 sekund a nie w 3 ?

trwalosc.
to możesz w motoroli defy oczekiwać nie w alcatelu.>

Ogolnie to wiekszosc smartfonow nie wydaje mi sie specjalnie
"pancerna".

Najlepsze to stare nokie, ale maja male ekrany i przestarzale
technicznie jesli chodzi o przegladanie internetu.

> [...]

w czym jest zaletą? bo wczoraj był wątek typu dlaczego po wgraniu
czwórki bateria pada po paru godzinach. gry też bardzej tną pod czwórką,

Zakladam, ze telefon z zainstalowanym systemem bedzie sie zachowywal
troche inaczej, niz testowany pod innym i upgreadowany.

"Bronie" tego telefonu, poniewaz tak sobie gdybamy, a nie wypowiadasz
sie z poziomu faktycznego użytkownika - nawet takiego, co wywalil do
smieci po probie korzystania.

Data: 2012-11-08 19:06:50
Autor: Trybun
tani smartfon 4 cale
W dniu 2012-11-08 05:22, Pszemol pisze:
chytry dwa razy traci! :-)

Od kiedy to chytry coś traci? Z jakiego powodu lisa nazywa się chytruskiem, bo jest ciamajdą?

Data: 2012-11-08 18:46:10
Autor: Pszemol
tani smartfon 4 cale
Trybun <rg@yahuoo.com> wrote:
W dniu 2012-11-08 05:22, Pszemol pisze:
chytry dwa razy traci! :-)

Od kiedy to chytry coś traci? Z jakiego powodu lisa nazywa się
chytruskiem, bo jest ciamajdą?

Chytry lubi czasem przechytrzyć samego siebie i zrobi błąd kierując się
chytrością, który mu nie wyjdzie na zdrowie...

Data: 2012-11-08 20:07:33
Autor: Trybun
tani smartfon 4 cale
W dniu 2012-11-08 19:46, Pszemol pisze:
Trybun <rg@yahuoo.com> wrote:
[...]

Niestety ale mylisz chytrość z chciwością/pazernością.. Pewnie pochodzisz z Poznania?

Data: 2012-11-08 16:27:53
Autor: Pszemol
tani smartfon 4 cale

Co powiesz na to? http://sjp.pwn.pl/szukaj/chytry

Data: 2012-11-09 18:25:06
Autor: Trybun
tani smartfon 4 cale
Trybun <rg@yahuoo.com> wrote:
[...]

No o tym właśnie piszę - przebiegły a nie ciamajda która coś traci, i w oczach niektórych taka cecha charakteru to wcale nie wada.

Data: 2012-11-10 03:36:04
Autor: Pszemol
tani smartfon 4 cale
Trybun <rg@yahuoo.com> wrote:
[...]

oczach niektĂłrych taka cecha charakteru to wcale nie wada.

AleĹź nikt nie mowi o byciu ciamajda! Chytrosc to wlasnie kombinowanie
motywowanie chciwoscia. Czesto sie mozesz przy tych kombinacjach pogubic i
przedobrzyc, a wtedy dwa razy stracisz...

Data: 2012-11-10 10:20:33
Autor: Trybun
tani smartfon 4 cale
W dniu 2012-11-10 04:36, Pszemol pisze:

[...]

Znowu nadużycie i naciągana interpretacja znaczenia z Twojej strony. Dlaczego sądzisz że chytrość musi być motywowana chciwością i na dodatek w Twoich oczach jest wadą w postępowaniu? Przechytrzyć kogoś/coś kto/co pragnie Cię, w takiej czy innej formie wykolegować też nazwiesz chciwością i uznasz za postępowanie niegodne?

Data: 2012-11-10 10:59:50
Autor: Michal Tyrala
tani smartfon 4 cale
On Sat, 10 Nov 2012 10:20:33 +0100, Trybun wrote:
[...]

Najwyrazniej walczycie ktore znaczenie tego slowa jest ,,bardziej''. :-)

PS. Musisz dokarmiac?
--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-11-11 09:36:10
Autor: Trybun
tani smartfon 4 cale
W dniu 2012-11-10 11:59, Michal Tyrala pisze:
[...]

Mi chodzi tylko o to że niektórzy cechę chytrości rozpatrują wyłącznie jako coś nagannego, złego.  Widzisz logikę w stwierdzeniu - "chytry dwa razy traci"?. Przecież to oczywiste że gdyby tracił to z pewnością nie zasługiwałby na miano chytrego..

Data: 2012-11-11 09:05:23
Autor: Michal Tyrala
tani smartfon 4 cale
On Sun, 11 Nov 2012 09:36:10 +0100, Trybun wrote:
> [...]

 Mi chodzi tylko o to że niektórzy cechę chytrości rozpatrują wyłącznie  jako coś nagannego, złego.  Widzisz logikę w stwierdzeniu - "chytry dwa  razy traci"?. Przecież to oczywiste że gdyby tracił to z pewnością nie  zasługiwałby na miano chytrego..

Jesli wezmiesz znaczenie ,,chciwy, skąpy'', to jak najbardziej widze.

Data: 2012-11-12 20:59:16
Autor: Trybun
tani smartfon 4 cale
W dniu 2012-11-11 10:05, Michal Tyrala pisze:
[...]

I tu leży błąd w używaniu znaczenia "chytry". Jest używane zamiast chciwy. Oczywiście w kontekście czegoś nagannego, gdy ktoś z satysfakcją mówi - "chytry dwa razy traci". Termin "przechytrzyć kogoś" nie jest postrzegany jako nagana dla  przechytrzającego, a chciwy owszem.

Data: 2012-11-12 20:30:32
Autor: Michal Tyrala
tani smartfon 4 cale
On Mon, 12 Nov 2012 20:59:16 +0100, Trybun wrote:

> [...]

 I tu leży błąd w używaniu znaczenia "chytry". Jest używane zamiast  chciwy. Oczywiście w kontekście czegoś nagannego, gdy ktoś z satysfakcją  mówi - "chytry dwa razy traci". Termin "przechytrzyć kogoś" nie jest  postrzegany jako nagana dla  przechytrzającego, a chciwy owszem.

Może jednak zajrzyj do słownika, linek Ci zostawiłem. Dziwne czasy
nastały, że łatwiej jest pisać niż czytać :/

Hint: znaczenie nr 2

Data: 2012-11-12 17:45:04
Autor: Pszemol
tani smartfon 4 cale
"Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl> wrote in message news:slrnka2n38.2n1.wiesiuhydra.ck.polsl.pl...
> [...]

Może jednak zajrzyj do słownika, linek Ci zostawiłem. Dziwne czasy
nastały, że łatwiej jest pisać niż czytać :/

Też się dziwiłem że nie doczytał - linka do słownika dostał dwa razy.
Raz ode mnie 8-go potem drugi raz od Ciebie 10-go.

Data: 2012-11-13 11:18:25
Autor: Trybun
tani smartfon 4 cale
W dniu 2012-11-12 21:30, Michal Tyrala pisze:

[...]

Pomyśl sam, bez sięgania do "mądrych" ksiąg - jak chytry, czyli przebiegły, zaradny itd. może nosić takie samo miano jak ktoś chciwy, skąpy,  czyli zły charakter? Wniosek podsumowujący może być tylko  jest jeden - to znaczenie z punktu nr2 dolepił jakiś imbecyl bez głębszego zastanowienia się nad sensem.

Data: 2012-11-13 07:05:41
Autor: Pszemol
tani smartfon 4 cale
"Trybun" <rg@yahuoo.com> wrote in message news:k7t6pl$ilv$1node1.news.atman.pl...
[...]

Widzisz - ktoś inteligentny domyśliłby się, że "chytry" mający dwa
znaczenia będzie nieść informacje i o sprycie i o chciwości w jednym.
Jest różnica pomiędzy znaczeniem chytry i sprytny, i dlatego mamy
dwa różne słowa w języku. Jest też róznica pomiędzy chytry a skąpy
bo ktoś może być skąpy a nie sprytny i wtedy nie jest zwykle chytry :-)
A chytry dwa razy traci, i to jest mądrość pokoleń oparta o fakty :-)))))

Data: 2012-11-14 15:02:10
Autor: Trybun
tani smartfon 4 cale
W dniu 2012-11-13 14:05, Pszemol pisze:

[...]

A g**no mamy nie dwa znaczenia, "chytry" w sensie chciwy, czyli zły,  to zwrot regionalny, który jakiś imbecyl wprowadził do języka polskiego jako obowiązujący.I to stosunkowo niedawno ktoś zrobił skoro ja o nim do tego czasu nie wiedziałem. Wcześniej  Chytry ( przechytrzyć) miał jednoznacznie pozytywne znaczenie.

Data: 2012-11-14 17:56:55
Autor: Pszemol
tani smartfon 4 cale
"Trybun" <rg@yahuoo.com> wrote in message news:k80896$l6s$1node1.news.atman.pl...
[...]

Czy możesz mi powiedzieć dlaczego to, że ty o czymś wcześniej nie
wiedziałeś uznajesz jako właściwy argument dowodzący że tego nie było?
Nie zakładasz z jakiegoś powodu swojej omylności?

Data: 2012-11-13 12:03:22
Autor: Michal Tyrala
tani smartfon 4 cale
On Tue, 13 Nov 2012 11:18:25 +0100, Trybun wrote:
[...]

Tak, jasne, swiat jest pelen łosi, a nieznajomosc wlasnego jezyka
swiadczy o bystrosci.
Sorry, jednak bede polegal na slownikach. --

Data: 2012-11-14 15:33:52
Autor: Trybun
tani smartfon 4 cale
W dniu 2012-11-13 13:03, Michal Tyrala pisze:
[...]

No cóż, przykro mi że i Ty należysz do gatunku bezkrytycznych "wykształciuchów".

Data: 2012-12-23 16:51:22
Autor: the_foe
tani smartfon 4 cale
Trybun<rg@yahuoo.com>  wrote:
[...]

ale wczesniej zyskales 100 razy wiec jestes na plusie...;)

--
the_foe

tani smartfon 4 cale