tani smartfon 4 cale

Data: 2012-11-10 09:03:01
Autor: user
tani smartfon 4 cale

UĹĽytkownik "krzysztofsf"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:a5899f81-bb9a-4fa5-bc41-baeeca96a8fa@j12g2000vbm.googlegroups.com...

Zastanawiam sie nad przyszlym zakupem taniego smartfona.

W cenie do 700 zl ponizszy wydaje mi sie calkiem do przyjecia

http://sklep.benchmark.pl/product/167581/Telefony_i_GPS/Telefony_i_Smartphone/Alcatel_OT_993D_black.html

Opinie mile widziane :)

Kupowanie telefonu z procesorem 1 Ghz i androidem mija się z celem ( będzie mulił ).
Mam HTC DHD i przygotowuję się do zmiany na coś z 2 rdzeniami bo menu nie jest już tak płynne.

Data: 2012-11-10 10:22:26
Autor: Trybun
tani smartfon 4 cale
W dniu 2012-11-10 09:03, user pisze:

[...]

Czyli - proponujesz coś trzykrotnie droższego dla płynniejszego działania?

Data: 2012-11-10 10:57:34
Autor: Michal Tyrala
tani smartfon 4 cale
On Sat, 10 Nov 2012 09:03:01 +0100, user wrote:
 Kupowanie telefonu z procesorem 1 Ghz i androidem mija się z celem ( będzie  mulił ).
 Mam HTC DHD i przygotowuję się do zmiany na co¶ z 2 rdzeniami bo menu nie  jest już tak płynne.

Znajomi w pracy maja Xperie Neo V i toto calkiem ok chodzi. Nieuzywalny
ze wzgledu na CPU za to jest Huawei U8500 ;)

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

tani smartfon 4 cale