tani smartfon 4 cale

Data: 2012-11-14 23:08:02
Autor: krzysztofsf
tani smartfon 4 cale
On 7 Lis, 11:22, krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> wrote:
Zastanawiam sie nad przyszlym zakupem taniego smartfona.

W cenie do 700 zl ponizszy wydaje mi sie calkiem do przyjecia

http://sklep.benchmark.pl/product/167581/Telefony_i_GPS/Telefony_i_Sm...

Opinie mile widziane :)

Jesli ktos sugerowalby inne alternatywy, prosze pamietac o
nieprzekraczaniu gornej granicy tych 700 zl, przy zachowaniu ekranu 4
cale.

A co sadzicie o tym modelu?

http://www.morele.net/smartfon-gigabyte-g1355-flounder-463885/

Data: 2012-11-15 12:03:38
Autor: Trybun
tani smartfon 4 cale
W dniu 2012-11-15 08:08, krzysztofsf pisze:

A co sadzicie o tym modelu?

http://www.morele.net/smartfon-gigabyte-g1355-flounder-463885/

Za drogi, a poza tym wyroby tej firmy nie cieszą się zbyt dobrą opinią.

Data: 2012-11-15 03:24:19
Autor: krzysztofsf
tani smartfon 4 cale
On 15 Lis, 12:03, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:
W dniu 2012-11-15 08:08, krzysztofsf pisze:

> A co sadzicie o tym modelu?

>http://www.morele.net/smartfon-gigabyte-g1355-flounder-463885/

Za drogi, a poza tym wyroby tej firmy nie cieszą się zbyt dobrą opinią.

Obserwuje  desire x - moze spadnie do akceptowalnej dla mnie ceny za
jakis czas

http://www.telix.pl/telefon/htc-desire-x-2617.html

Data: 2012-11-15 19:42:48
Autor: Trybun
tani smartfon 4 cale
W dniu 2012-11-15 12:24, krzysztofsf pisze:
[...]

Na pewno spadnie, tylko czy wtedy będziesz jeszcze nim zainteresowany..?;-)

Data: 2012-11-15 22:27:07
Autor: krzysztofsf
tani smartfon 4 cale
On 15 Lis, 19:42, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> [...]

>http://www.telix.pl/telefon/htc-desire-x-2617.html

Na pewno spadnie, tylko czy wtedy będziesz jeszcze nim zainteresowany..?;-)

W watku zdefiniowalem moje stosunkowo nieduze potrzeby, tak wiec......

Sadze, ze oba modele, o ktore tutaj pytalem nadawalyby sie, tyle, ze
troche sie obawiam duzego % wadliwych egzemplarzy i szans na
wylosowanie takiego.

Data: 2012-11-16 08:00:38
Autor: Trybun
tani smartfon 4 cale
W dniu 2012-11-16 07:27, krzysztofsf pisze:

[...]

Wiem, chyba wszyscy lubimy kupować rzeczy tanie, ale pod warunkiem że są w miarę nowoczesne. Gdy cena tego HTC spadnie do akceptowalnego poziomu, to on pewnie będzie już tylko przestarzałym modelem niewartym zainteresowania.

PS. Czy telefony marki HTC naprawdę warte są swojej ceny? Nigdy co prawda nie miałem takiego telefonu, ale co bym nie kupił wyprodukowanego na Tajwanie to szajs do kwadratu. Chociażby kupiony przed pół rokiem laptop Asusa - już trzykrotnie był w serwisie.

Data: 2012-11-15 23:23:25
Autor: krzysztofsf
tani smartfon 4 cale
On 16 Lis, 08:00, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

[...]

ma sluzyc do dzwonienia, nie zawieszac sie ani przypadkowo wlaczac,
czy wylaczac i umozliwiac przegladanie internetu.

PS. Czy telefony marki HTC naprawdę warte są swojej ceny?

Nie wiem. recenzje dosyc przychylne. dwa rdzenie, itp.

[...]

Kupilem synowi 3,5 roku temu netbooka asusa. traktuje "jak serwer",
caly czas zostawia wlaczony czasem tydzien czy wiecej chodzi  -
zadnych problemow.

Data: 2012-11-16 09:26:49
Autor: Trybun
tani smartfon 4 cale
W dniu 2012-11-16 08:23, krzysztofsf pisze:
[...]

Czyżby? Taki telefon to idzie kupić już za 300-400zł.

PS. Czy telefony marki HTC naprawdę warte są swojej ceny?
Nie wiem. recenzje dosyc przychylne. dwa rdzenie, itp.

Może być wielce mylące, znaczna część opiniotwórców opiera swoją opinię na cenie i specyfikacji produktu, w praktyce z jakością może być różnie.

[...]

Zaraz po rozpakowaniu - niedziałający touchpad, - serwis, - miesiąc czasu - nie działa mechaniczne otwieranie napędu DVD - serwis, kolejny miesiąc - wymiana klawiatury - serwis. Pół roku - powycierane znaki na klawiaturze - nie podlega gwarancji, a więc muszę za usługę zapłacić. Piewrsze wrażenie - zlepek wad i byle jakiego wykonania.

Data: 2012-11-16 01:03:46
Autor: krzysztofsf
tani smartfon 4 cale
On 16 Lis, 09:26, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> ma sluzyc do dzwonienia, nie zawieszac sie ani przypadkowo wlaczac,
> czy wylaczac i umozliwiac przegladanie internetu.

Czyżby? Taki telefon to idzie kupić już za 300-400zł.

4 cale z gwarancja producenta?
Jakies przyklady?

[...]

Miales pecha na model lub nawet na egzemplarz.
Zauwazylem rowniez, ze czesto rozmaici producenci w przeciagu kilku
lat potrafia bardzo pogorszyc lub podniesc jakosc swoich produktow. Z
tym, ze plyty glowne Asusa chyba caly czas licza sie jako jedne z
lepszych?

Data: 2012-11-16 14:04:16
Autor: Trybun
tani smartfon 4 cale
W dniu 2012-11-16 10:03, krzysztofsf pisze:
[...]

Oj, zupełnie zapomniałem o rygorze 4 cali.. :-(

[...]

Płyty istotnie wydają się  być jednymi z lepszych na rynku. Z tego co zauważyłem w ich wyrobach zawodzi głównie mechanika, a także jakość używanych materiałów. Być może to wina podwykonawcy,  ale przecież czymś niedopuszczalnym jest żeby przez 2 miesiące, nie za częstego używania, wytarły się niektóre znaki na klawiaturze.. Mało tego, firma nie obejmuje tego gwarancją, ponieważ ich zdaniem jest to tylko tzw. kosmetyka.

tani smartfon 4 cale