tani smartfon 4 cale

Data: 2012-11-16 02:05:05
Autor: krzysztofsf
tani smartfon 4 cale
On 7 Lis, 11:22, krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> wrote:
Zastanawiam sie nad przyszlym zakupem taniego smartfona.

W cenie do 700 zl ponizszy wydaje mi sie calkiem do przyjecia

http://sklep.benchmark.pl/product/167581/Telefony_i_GPS/Telefony_i_Sm...

Opinie mile widziane :)

Jesli ktos sugerowalby inne alternatywy, prosze pamietac o
nieprzekraczaniu gornej granicy tych 700 zl, przy zachowaniu ekranu 4
cale.

Jeszcze zastanawiam sie nad

http://allegro.pl/nowy-lg-swift-l7-p700-bez-locka-gw24-i2790846493.html#tabsAnchor

Ma raczej przychylne opinie od podobnego do mnie profilu uzytkownikow,
chociaz cena moglaby byc o ta stowke nizsza.....

Data: 2012-11-20 01:15:27
Autor: krzysztofsf
tani smartfon 4 cale
On 16 Lis, 11:05, krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> wrote:

[...]

No i nie wytrzymalem :)
Moj Hyunday zaczal sie ostatnia sam wylaczac, przez co zdecydowalem
sie i zamowilem powyzszego z innej aukcji za 725 (w tym dostawa).

Przy przesiadce z mojego zlomu powinien mnie zadowolic z tego co
czytam

http://forum.android.com.pl/f623/

Data: 2012-11-20 10:24:58
Autor: Trybun
tani smartfon 4 cale
W dniu 2012-11-20 10:15, krzysztofsf pisze:
[...]

Pewnie tak.. A nie zapomnij opisać fonika na grupie gdy go będziesz miał. Podobno bateryjkę ma bardzo kiepską.

Data: 2012-11-20 01:30:25
Autor: krzysztofsf
tani smartfon 4 cale
On 20 Lis, 10:25, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> [...]

Pewnie tak.. A nie zapomnij opisać fonika na grupie gdy go będziesz
miał. Podobno bateryjkę ma bardzo kiepsk±.

Opinie co do baterii sa mieszane - zapewne zaleznie od profilu
uzytkownika.
Pokorzystam troche to wpisze swoje wrazenia, z tym, ze jak zaznaczylem
w watku - planuje raczej skromne wykorzystanie zasobow sprzetu i to
bez specjalnej ingerencji w soft firmowy.

Data: 2012-11-25 17:06:38
Autor: Trybun
tani smartfon 4 cale
W dniu 2012-11-20 10:30, krzysztofsf pisze:
[...]

Pewnie tak, co użytkownik to trochę inne zastosowanie.  Jeden nigdy nie wył±cza wi-fi i bluetootha, a inny wł±cza to raz do roku.

Data: 2012-12-20 10:37:34
Autor: krzysztofsf
tani smartfon 4 cale
On 20 Lis, 10:25, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

Pewnie tak.. A nie zapomnij opisać fonika na grupie gdy go będziesz
miał. Podobno bateryjkę ma bardzo kiepsk±.

Troche minelo od zakupu, to moge dac wstepna opinie.

Przy przesiadce z
Smartfon Hyundai MB-8200 Hyundai
http://www.morele.net/smartfon-hyundai-mb-8200-hyundai-poland-gw-24m-106968/

 Chipset: Marvell PXA300 (624Mhz)

- Windows Mobile 6.5 Professional

- ekran: 2.8" QVGA touch display

na Smartfon LG Optimus L7  Swift L7/P700

Qualcomm MSM7227A 1 GHz Cortex-A5
Android 4.0 Ice Cream Sandwich
16 mln kolorów
Szkło Corning Gorilla
  Przek±tna ekranu [cal] 4.3
  Rodzaj wy¶wietlacza Dotykowy
Kolorowy
LCD TFT
Pojemno¶ciowy
  Rozdzielczo¶ć 480 x 800

Niebo a ziemia.....

Spelnil wszystkie moje potrzeby.
Blyskawicznie laczy sie z wi-fi i internetem z zainstalowanej karty
sim.
Przegladarka chodzi jak burza. Duzy ekran, komfort korzystania.
Czesto teraz korzystam z niego zamiast komputera - telefon caly czas
wlaczony, wrzucam wi-fi i cos z marszu sprawdzam, zamiast uruchamiac
komputer.

Po doinstalowaniu flash playera moge korzystac (jesli bym chcial) ze
stron z filmami np. iitv.info itp. Dziala.

Market androida daje zupelnie inne mozliwosci niz "market" dostepny
dla Windows 6,6 - tam byly praktycznie same triale z ograniczeniem
czasowym.

Zainstalowalem kilka gier - podobna do Diablo, podobna do NewerWinter
Night, jakies wyscigi, jakies zrecznosciowki - dzialaja, jedynie
niektore dluugo sie laduja, potem ruszaja plynnie - byc moze zadlawia
sie przy dluzszym graniu, ale tylko testowalem uruchamialnosc.
GPS dziala, czujnik zblizeniowy dziala, zainstalowalem czytniki
ebookow, ivone do czytania na glos i dokupilem za 10 zl czytnik pdf,
ktory Ivona rowniez jest w stanie przeczytac - wszystko dziala
(naturalnie nie korzystam, ale jakbym chcial...)
Bateria czasem do 3 dob (przy sporadycznym wtedy korzystaniu z
internetu) Standardowo drugiego dnia wieczorem daje na ladowarke przy
10%-30% stanu naladowania. mam wrazenie, ze jesli jest na ladowarce
przy naladowaniu 100%, jeszcze troche sie 'dobija" pradem kilka godzin
to starcza na dluzej, niz od razu odlaczona gdy jest naladowana.

Ladnie slychac w czasie rozmow, ja tez jestem slyszalny.

Glosniczek wystarczajacy, zeby uruchomisc na nim radio internetowe i
postawiwszy na boku kierujac dzwiek w strone odbiorcy, glosno
(sciszam,) i wyraznie sluchac.

Zdjecia i filmy na moje potrzeby wystarcza, chociaż czytam, ze
koneserzy narzekaja.

O ile egzemplarz sie sprawdzi, to uwazam zakup za bardzo udany.

Wady.
faktycznie bardzo dlugi start przy uruchomieniu wylaczonego aparatu -
ze 3 minuty.
Widac, ze zadlawia sie czasem - gola tapeta, na ktorej po 2-3
sekundach pojawiaja sie ikony, czysty ekran zanim odpali sie jakas
bardziej wymagajaca aplikacja.

Nie przeszkadza mi to, chociaz zapewne, jesli chcialbym "zaszpanowac"
np. koledze z SGII , to mialby mnie za co wysmiac - sadze, ze sporo
opinii krytycznych jest od mlodziezy, ktora usilowala sie pochwalic i
zostala sprowadzona na ziemie porownaniem szybkosci i mocy.

Brak czujnika mocy oswietlenia, czujnika grawitacji, czujnika
zyroskopowego, czujnika przyspieszenia liniowego, czujnika
cisnieniowego, czujnika temperatury - samych potrzebnych rzeczy ;)

Brak Roota - Lg tak ma - nie przeniesie sie aplikacji na zewnetrzna
karte pamieci.

No i malo instaluje, zeby nie zasmiecic. Bardzo chwale sobie Android
Assistant i AirAndroid.

Telefon bardzo cienki - mialem wrazenie, ze wyskoczy mi z dloni, zanim
nie dokupilem etui  z klapka i mocowaniem w szynach i otrzymalem w
efekcie solidna bryle.

Uwazam, ze idealny przy przesiadce ze slabszego, lub jako pierwszy
smartfon, zwlaszcza dla "niemlodziezy"

Data: 2012-12-23 14:28:14
Autor: Trybun
tani smartfon 4 cale
W dniu 2012-12-20 19:37, krzysztofsf pisze:
[...]

Dzięki za recenzję. Niezły sprzęt, i na na pewno wart zainteresowania. Ja też obejrzałem kilka modeli, i jak na razie nie widzę żadnego faworyta na który mógłbym się skusić. Te z Androidem na pokładzie (ł±cznie z SG SII) które ogl±dałem wydaj± się być tylko ubogimi krewniakami mojego 7mio calowego tabletu. Co mi po kilku rdzeniach w procesorze czy superwysokiej rozdzielczo¶ci skoro muszę uważać żeby nie klikać w dwie ikonki za jednym dotykiem..

Data: 2012-12-23 15:29:26
Autor: krzysztofsf
tani smartfon 4 cale
On 23 Gru, 14:28, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

Ja też obejrzałem kilka modeli, i jak na razie nie widzę żadnego
faworyta na który mógłbym się skusić.

Kwestia zdefiniowania potrzeb.
Czy potrzebujesz "kopii" tabletu polaczonej z dobrym jakosciowo
telefonowaniem, czy tez potrzebujesz telefonu posiadajacego kilka
istotnych dla Ciebie funkcji.
Sadze, ze padafon Asusa jest obiecujacym  krokiem w strone przyszlej
modulowosci, gdzie bedziemy kupowac mocny rdzen w formie telefonu i
sprzegali go w miare potrzeby z roznej wielkosci stosunkowo tanimi
ekranami dotykowymi.

Data: 2012-12-25 11:06:32
Autor: Trybun
tani smartfon 4 cale
W dniu 2012-12-24 00:29, krzysztofsf pisze:
[...]

No wła¶nie,  po co mi kolejny android.. może trochę poczekać i kupić Lumię 620 z W8, podobno ma być w atrakcyjnej cenie.

My¶lisz że pomysł Asusa ma przyszło¶ć? :-

Data: 2012-12-25 10:14:38
Autor: Waldek Godel
tani smartfon 4 cale
Dnia Tue, 25 Dec 2012 11:06:32 +0100, Trybun napisał(a):

No wła¶nie,  po co mi kolejny android.. może trochę poczekać i kupić Lumię 620 z W8, podobno ma być w atrakcyjnej cenie.

Tak, to ¶wietny pomysł. Wtedy się zdecydowanie dowiesz po co ci Android.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2012-12-26 10:25:22
Autor: Trybun
tani smartfon 4 cale
W dniu 2012-12-25 11:14, Waldek Godel pisze:
[...]

U mnie Android to przede wszystkim Osmand, Bluetooth File Transfer i Mycar Locator... A także parę gierek, m.in szachy. My¶lę że wszystko to znajdę również pod Nokiowskim W8.

Data: 2012-12-25 11:39:37
Autor: krzysztofsf
tani smartfon 4 cale
On 25 Gru, 11:06, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

My¶lisz że pomysł Asusa ma przyszło¶ć? :-

Cos takiego samodzielnie przyszlo mi na mysl kilka miesiecy temu,
dlatego ucieszylem sie widzac, ze juz sa faktycznie wdrazane podobne
rozwiazania.

Sadze, ze moduly w jakiejs formie, maja przyszlosc, a przynajmniej
opanuja pewna czesc rynku.

Trzy urzadzenia o podobnej funkcjonalnosci i mocy obliczeniowej,
rozniace sie w zasadzie wielkoscia i rozdzielczoscia ekranu , moca
glosnikow i iloscia roznegego rodzaju wyjsc - smartfon, nieduzy tablet
siedem cali i wiekszy przynajmniej dziesieciocalowy tablet.

Sadze, ze czesc producentow pojdzie sciezka polegajaca nie na
kupowaniu trzech urzadzen, a na rozbudowie jednego, byc moze
polegajacej rowniez na laczeniu mocy tabletu z dolaczanym telefonem -
np. procesor  tabletu po polaczeniu z telefonem obsluguje wylacznie
grafike, zamieniajac sie w karte graficzna z ekranem.

Data: 2012-12-26 10:27:08
Autor: Trybun
tani smartfon 4 cale
W dniu 2012-12-25 20:39, krzysztofsf pisze:
[...]

No cóż, może i masz rację, może i jest przed tym jaka¶ przyszło¶ć. Ale jak dla mnie już sam smartfon jest chybionym pomysłem. Zauważyłe¶ może że wielu użytkowników usprawiedliwia słabe, a czasem nawet wręcz mizerne działanie niektórych elementów smartfona, np. aparatu foto? Słabe fotki - "przecież od zdjęć s± normalne aparaty".. To ja miałbym do nich pytanie - czego oni oczekuj± po telefonie wycenionym na 2000zł? Przecież normalny telefon, bez tych quasiużytkowych funkcji idzie kupić za sumę dziesięciokrotnie niższ±.. A więc w podsumowaniu - ja uważam że jednak nie tędy droga, kompatybilno¶ć urz±dzeń tak, ale chimery w stylu all in one to jednak to nie jest to.

Data: 2012-12-27 11:16:41
Autor: kakmar
tani smartfon 4 cale
Dnia 26.12.2012 Trybun <rg@yahuoo.com> napisał/a:

No cóż, może i masz rację, może i jest przed tym jakaś przyszłość. Ale jak dla mnie już sam smartfon jest chybionym pomysłem. Zauważyłeś może że wielu użytkowników usprawiedliwia słabe, a czasem nawet wręcz mizerne działanie niektórych elementów smartfona, np. aparatu foto? Słabe fotki - "przecież od zdjęć są normalne aparaty".. To ja miałbym do nich pytanie - czego oni oczekują po telefonie wycenionym na 2000zł? Przecież normalny telefon, bez tych quasiużytkowych funkcji idzie kupić za sumę dziesięciokrotnie niższą.. A więc w podsumowaniu - ja uważam że jednak nie tędy droga, kompatybilność urządzeń tak, ale chimery w stylu all in one to jednak to nie jest to.

Dawno się tak nie uśmiałem. Pomyśl po co w ogóle telefon, skoro zapewnia tylko marną namiastkę prawdziwej rozmowy. W dodatku nie zawsze działa, jest zależny od baterii, zasięgu sieci, itd. Czy nie zadziwia Cię że niektórzy ludzie z tego korzystają? Zamiast spotkać się w dogodnym miejscu,
czasie i sobie porozmawiać?

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-12-28 15:11:56
Autor: Trybun
tani smartfon 4 cale
W dniu 2012-12-27 12:16, kakmar pisze:
[...]

Wygoda w kontaktach z ludźmi, do tego potrzebny mi telefon, bądź tablet z funkcjami kontaktowymi. Nie, nie zadziwia mnie, ale pod warunkiem że taki aparat jest tylko uzupełnieniem owych międzyludzkich kontaktów.
A tak trochę wracając do zadanego pytania - czego oczekuje po urządzeniu kupujący je za 2000zł, skoro macha nawet ręką na jakość wykonywanych przez nie fotek? Chodzi mu o logo firmy, albo o procesor z jak największą ilością rdzeni?

tani smartfon 4 cale