tani tester pojemności baterii litowo-jonowej

Data: 2015-04-02 15:51:04
Autor: J.F.
tani tester pojemności baterii litowo-jonowej
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup
Spotkał się ktoś z jakimś niedrogim testerem pojemności baterii litowo-jonowych? Coś, co pozwoli mi porównać dwie baterie 3,7V i podać że ta ma 2200mAh a tamta tylko 1600mAh?

Sa, ale uwaga - czesc uzywaja handlarze superbateryjek, takich co to pojemnosci sie nie boja :-)

Oczywiście takiego luksusu jak dobranie pasującej wtyczki/gniazdka do konkretnego rodzaju baterii już nie oczekuję, jakoś sobie samemu to wydłubię... ;-)

Jestes pewien ze wydlubiesz ?

http://www.axnet.pl/index.php?idd=3204

Pytam, bo wydawało mi się, że mój 5-letni iPhone4 nie trzyma wystarczająco długo na oryginalnej, 5-letniej baterii - kupiłem niby nową na eBay i nie widzę dużej różnicy po wymianie... Chciałbym przetestować bardziej wiarygodnie czy nowa chinska bateria ma tyle samo pojemności co oryginalna applowska po 5 latach eksploatacji :-))))

W przypadku nokii mialbym watpliwosci.
Ale siemens to juz szybko baterie zuzywal...

J.

Data: 2015-04-02 22:45:28
Autor: Uncle Pete
tani tester pojemności baterii litowo-jonowej
Jestes pewien ze wydlubiesz ?

http://www.axnet.pl/index.php?idd=3204

U mnie ta ładowarka z jakiegoś powodu nie lubi akumulatorów Samsunga 1500 mAH. Po prostu nie widzi.

Data: 2015-04-03 10:56:56
Autor: J.F.
Użytkownik "Uncle Pete"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mfk9p0$m6v$1@node2.news.atman.pl...
Jestes pewien ze wydlubiesz ?
http://www.axnet.pl/index.php?idd=3204

U mnie ta ładowarka z jakiegoś powodu nie lubi akumulatorów Samsunga 1500 mAH. Po prostu nie widzi.

Pokazywalem tylko jako przyklad uniwersalnego gniazda :-)

J.

tani tester pojemności baterii litowo-jonowej