tani wyjazd w Alpy

Data: 2011-03-16 03:43:08
Autor: Titus Atomicus
tani wyjazd w Alpy
Witam,
W zwiazku z brakiem narciarskiego sniegu w Tatrach moze slyszeliscie o jakims niskobudzetowym wyjezdzie w Alpy w najblizszym czasie?
Z Warszawy.
POzrav
TA

Data: 2011-03-16 07:42:09
Autor: Piotr Molski
tani wyjazd w Alpy
Tez bylbym chetny. Ciekawe czy we Wloszech przy dodatnich
temperaturach jest jeszcze po czym jezdzic :(
Zajrzyj na www.skiforum.pl, jest tam dzial "wyjazdy - szukam ludzi".
Naprawde dziala,
Jak cos znajdziesz daj znac pliz.

pozdr
Piotr

Data: 2011-03-16 22:28:39
Autor: Tytus
tani wyjazd w Alpy
Siemka

***"Piotr Molski"
Ciekawe czy we Wloszech przy dodatnich
 temperaturach jest jeszcze po czym jezdzic :(

Przejezdzajac Sellaronda przez Val Gardene zarejestrowalem na sciennym termometrze +18C
I nie zauwazylem zeby gdzies brakowalo bialego :)
A teraz podobno byly nowe dostawy w dolomitach...

Data: 2011-03-17 03:03:04
Autor: gajowy
tani wyjazd w Alpy
Tytus wrote:

Siemka

***"Piotr Molski"
Ciekawe czy we Wloszech przy dodatnich
 temperaturach jest jeszcze po czym jezdzic :(

Jest, i w Polsce też jest po czym jeździć :)
Paradoks polega na tym że niektóre miejsca się zamykają
inne jeżdżą tylko w weekendy z powodu braku chętnych.
W pewnym uproszczeniu jest tak, że jak mieszczuch nie widzi
śniegu za swoim oknem to myśli, że nigdzie go nie ma
i zapomina o nartach ..czy czymkolwike na czym się ślizga :)
Tymczasewm ludzkość szczęśliwie wynalazła armatki śnieżne
i na stokach leży po kilkadziesiąt cm śniegu ciągle :)

Przejezdzajac Sellaronda przez Val Gardene zarejestrowalem na sciennym
termometrze +18C
I nie zauwazylem zeby gdzies brakowalo bialego :)

Temperatura powietrza nie ma zbyt wiele wspólnego z temperaturą
gruntu, w tym wypadku stoku.śniegu itp.
Grunt po zimie wymrożony trzyma temperaturę przez jakiś czas,
biały śnieg odbija światło ...zwłaszcza w cieniu ;)
...i zapewniam że snieg ma ciągle temp. ujemną ;)

A poważniej - dla mnie narciarstwo na wiosnę jest najfajniejsze,
a śnieg sobie spokojnie na stokach leży dopóki nie przyjdzie
ciepły desz - na to nie ma rady.

A teraz podobno byly nowe dostawy w dolomitach...

niewiele i na dole raczej dostawy deszczu :/
więc kiepsko ale wyżej OK.

   gajowy

www.skibus.com.pl

...carve diem

Data: 2011-03-18 14:13:26
Autor: Pszemol
tani wyjazd w Alpy
"gajowy" <"skibus[nospam]"@[nospam]g.pl> wrote in message news:ilrq4l$57s$1inews.gazeta.pl...
Tymczasewm ludzkość szczęśliwie wynalazła armatki śnieżne
i na stokach leży po kilkadziesiąt cm śniegu ciągle :)

A jak taka armatka działa przy temperaturze powietrza +18C?

[...]

To mam jechać w ten weekend na Cascade Mountain?
http://www.cascademountain.com/snowreport.php
Wygląda mi na to, że będzie mokre śnieżne błotko...

Data: 2011-03-19 13:20:13
Autor: J.F.
tani wyjazd w Alpy
On Fri, 18 Mar 2011 14:13:26 -0500,  Pszemol wrote:
[...]

Armatki dzialaly jak bylo -18, potem dwa metry sniegu topnieja
tygodniami :-)

To mam jechać w ten weekend na Cascade Mountain?
http://www.cascademountain.com/snowreport.php
Wygląda mi na to, że będzie mokre śnieżne błotko...

Jedz, bedziesz wiedzial za rok co warte :-)

J.

Data: 2011-03-19 10:31:27
Autor: Pszemol
tani wyjazd w Alpy
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:9o79o65qqjo82loe243dsqc76lj63tb5fh4ax.com...
[...]

No właśnie...

To mam jechać w ten weekend na Cascade Mountain?
http://www.cascademountain.com/snowreport.php
Wygląda mi na to, że będzie mokre śnieżne błotko...

Jedz, bedziesz wiedzial za rok co warte :-)

Jednak dałem sobie spokój. Wypadło coś ważniejszego dziś
w sobotę a w niedzielę ma być deszcz a z deszczem to zero frajdy.

Data: 2011-03-17 02:53:10
Autor: gajowy
tani wyjazd w Alpy

Witam,
W zwiazku z brakiem narciarskiego sniegu w Tatrach moze slyszeliscie o
jakims niskobudzetowym wyjezdzie w Alpy w najblizszym czasie?
Z Warszawy.

Może zauważyłeś, może nie ale organizuję takie wyjazdy :)
Nie chcę tu spamować na siłę - ew. skontkatuj się mailowo,
jeśli chcesz jakieś info co do najbliższych czy przyszłych wyjazdów.

Najbliższy czas - chwilowo "under construction" bo robota
na miejscu mnie przygwoździła ale sezon ciągle trwa :)

Co prawda z Krakowa, ale dojeżdżają ludzie z różnych stron Polski :)
Znam też ekipy z Warszawy - czasem coś się udaje skorelować :)

gajowy

www.skibus.com.pl
...carve diem

Data: 2011-03-18 15:12:13
Autor: Titus Atomicus
tani wyjazd w Alpy
In article <ilrpi5$3pl$1@inews.gazeta.pl>,
> [...]

Co prawda z Krakowa, ale dojeżdżają ludzie z różnych stron Polski :)
Znam też ekipy z Warszawy - czasem coś się udaje skorelować :)

Napisalem. Ale jak na razie - zero odpowiedzi.

TA

Data: 2011-03-25 17:20:31
Autor: Titus Atomicus
tani wyjazd w Alpy
Witam,
Znalazlem dwa ciekawe wyjazdy.
Jeden (biuro OIS) do Livigno. 1400zl za przejazd, zakwaterowanie, skipass 6 dniowy. Plus wyzywienie.

Drugi (Restor z Rzeszowa) do Cervinii/Zermatt. 2000zl za przejazd (autokar kuszetkowy), zakwaterowanie, skipass 6 dniowy. Plus wyzywienie.

Na pierwszy wyjazd pojechalo wlasnie 4-5 autokarow. Zero wolnych miejsc juz od dawna.
Drugi wyjazd zostal odwolany z braku chetnych (tydzien przed wyjazdem nie zebrala sie nawet polowa autokaru).
:-(
Jak widac sprzedaja sie tylko najtansze oferty.

TA

Data: 2011-03-25 19:02:11
Autor: Tytus
tani wyjazd w Alpy
Siemka

***Titus_Atomicus
Znalazlem dwa ciekawe wyjazdy.

Plus fakt ze OIS pracuje od ok 10 lat na swietna opinie tanich i super udanych wyjazdow.
Osobiscie bylem z nimi w kilku miejscach i zawsze bylo the best...

Data: 2011-03-28 17:08:57
Autor: Titus Atomicus
tani wyjazd w Alpy
In article <imilb0$sd4$1@inews.gazeta.pl>, "Tytus" <tytus1@gazeta.pl> wrote:

Siemka

***Titus_Atomicus
Znalazlem dwa ciekawe wyjazdy.

Plus fakt ze OIS pracuje od ok 10 lat na swietna opinie tanich i super udanych wyjazdow.
Osobiscie bylem z nimi w kilku miejscach i zawsze bylo the best...

Ale ten Restor tez ma swietna opinie.
Tylko ze jest lokalny, rzeszowski.

TA

Data: 2011-03-27 11:07:49
Autor: Pszemol
tani wyjazd w Alpy
<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> wrote in message news:Titus_Atomicus-1EBF37.17203125032011newsfeed.onet.pl...
[...]

Jakie według Ciebie ma zalety Cervinia w stosunku do Livigno
aby uzasadnić znacznie większą cenę dla klienta?

Data: 2011-03-28 15:15:48
Autor: Titus Atomicus
tani wyjazd w Alpy
In article <imn5q5.bfk.0@poczta.onet.pl>,
 "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:

> [...]

Jakie według Ciebie ma zalety Cervinia w stosunku do Livigno
aby uzasadnić znacznie większą cenę dla klienta?

Znacznie ciekawszy teren. I wiekszy.
Widok na prawdziwe Alpy. Roznica poziomow - 2km. Najdluzsza trasa - 17km.
A w ofercie byl dojazd autokarem 'kuszetkowym' - znaczy z miejscami lezacymi.

Cervinia/Zermatt uznawana jest za jedno z najciekawszych narciarsko miejsc w Europie.
Livigno to tanie wyjazdy dla mniej wymagajacych.

TA

Data: 2011-04-26 12:23:50
Autor: Pszemol
tani wyjazd w Alpy
<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> wrote in message news:Titus_Atomicus-A86FB4.15154828032011newsfeed.onet.pl...
> [...]

miejsc w Europie.
Livigno to tanie wyjazdy dla mniej wymagajacych.

Dzięki za obszerne i wyczerpujące wyjaśnienie tematu :-)

Data: 2011-03-17 13:32:17
Autor: kefas
tani wyjazd w Alpy
W zwiazku z brakiem narciarskiego sniegu w Tatrach moze slyszeliscie o
jakims niskobudzetowym wyjezdzie w Alpy w najblizszym czasie?

np, nadechy.pl - standartowo 4 dniówki (pt. - pon)
za 2h wyjezdzamy do St. Jakob / Kals-Matrei, zebrało sie 30 osób
nastepny wyjazd 4 kwietnia, ale list już sie wypełnia

sredni koszt:
350zł trasport
144Euro karnet 4 dniowy
100zł jedzenie (wpólna micha)
nocleg 3x20Euro

busy nadechy lecą z Warszawy, ale wszytko idze zgrać

tani wyjazd w Alpy