tani wypad na narty w Afryce

Data: 2014-10-27 13:00:39
Autor: peper
tani wypad na narty w Afryce

Czesc,

Opisalem wypad na narty w wysokim sezonie do Maroka.

http://www.taniwypad.pl/2014/10/25/tani-wypad-na-narty-w-afryce-za-ok-350-pln-w-wysokim-sezonie/

Ja bede tam wczesniej, postaram się pisać relacje na bieżąco

Data: 2014-10-27 13:43:01
Autor: AL
tani wypad na narty w Afryce
On 2014-10-27 13:00, peper wrote:

Czesc,

Opisalem wypad na narty w wysokim sezonie do Maroka.

http://www.taniwypad.pl/2014/10/25/tani-wypad-na-narty-w-afryce-za-ok-350-pln-w-wysokim-sezonie/

Ja bede tam wczesniej, postaram się pisać relacje na bieżąco

koniecznie jak wygląda wciąganie się na osiołkach (jako przedłużenie wyciągu) :)

Data: 2014-10-27 15:13:58
Autor: Budzik
tani wypad na narty w Afryce
Użytkownik peper peper.1234@interia.pl ...

Opisalem wypad na narty w wysokim sezonie do Maroka.

http://www.taniwypad.pl/2014/10/25/tani-wypad-na-narty-w-afryce-za-ok-3
50-pln-w-wysokim-sezonie/ Ja bede tam wczesniej, postaram się pisać relacje na bież±co

:)
tez chetnie poczytam :)

tani wypad na narty w Afryce