tania Daewoo Leganza ożyła :)

Data: 2011-01-06 04:00:11
Autor: Michał
tania Daewoo Leganza ożyła :)
witam,

Naprawione :) ma "nowy" "amerykański" silnik i jeździ.

chyba wyszło 1.4k+0.15k(silnik)+1k+0.17k(wymiana) na tą wymianę - dużo/mało ?

po odebraniu sobie zrobiłem 700km trasy żeby przetestować jak jedzie :)

opisze wrażenia z jazdy, bo wcześniej jechałem nią tylko ~11km i rozerwało silnik:

-generalnie dość fajne auto biorąc pod uwagę jakość/(cena+cena eksploatacji)
-mało pali
-BARDZO TRWAŁY automat 550kkm i działa ok
-generalnie automat super jest
-dość dobry stosunek mocy do masy, zbiera się fajnie 136koni i auto leciutkie
-generalnie jest to coś pomiędzy sebringiem a camry
-dobrze się prowadzi przy 150km/h
-audio naprawdę niezłe jak na Daewoo

ale minusy:
-OGRZEWANIE !!!!! masakra jakaś z 5 min się grzeje!!!!
-podłoga ZIMNA !!!! na zewnątrz minus 13 a mi w nogi zimno przez podłogę !
-przy minus 13 moooże zrobi te 12stopni w środku, ale nie więcej !!!!
-trochę głośne(jak jedzie), jak stoi ciche, wyciszenie słabe
-fotel nie 100% elektryczny, tylko 3 płaszczyzny, 2 manual
-BARDZO BARDZO niebezpieczne na zakrętach, z jednego wyleciałem TYŁEM !!!
-szyby potrafią zaparować
-popsuł mi się wiatrak klimatronika jak go dałem na fula po ~6h wiania.
-plastiki złe, skóra zła i zimna i podgrzewanie fotela chyba nie działa
-trzeba trzymać kluczyk chwilkę żeby na mrozie odpaliło ! (a aku nowy)
-GPS mi w środku nie łapie !!! ? co jest grane ?
-automat się gubi w poślizgu co robić (przez co jest niebezpieczny, bardziej
niż odcięcie na 4 biegu w lanosie przy 180km/h).
-już wiem po co są sekwencyjne instalacje gazowe, ten silnik na zwykłej to by w ogóle nie działał ;)
-silnik potrafi zgubić iskrę, ale chyba coś popsute mam

taki jest zamontowany chyba z 11 letni Pioneer GPS/radio/TV to to fabryczne jest ? i to może zakłócać GPS'a ? są płyty z mapami do leganzy ?
(1999')

ogólnie da się jeździć i sprawia frajdę z jazdy, bardziej
taką "dziką" ale frajdę.

pozdrawiam,
Michał

Data: 2011-01-06 08:15:38
Autor: MarcinJM
tania Daewoo Leganza ożyła :)
W dniu 2011-01-06 05:00,  Michał pisze:
-BARDZO BARDZO niebezpieczne na zakrętach, z jednego wyleciałem TYŁEM !!!

Nie no, nie zartuj, TY wyleciales z zakretu?? TYLEM??
To rzeczywiscie musi byc niebezpieczna fura.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-01-07 00:39:19
Autor: Michał
tania Daewoo Leganza ożyła :)
MarcinJM <marcin@inetia.pl> napisał(a):
W dniu 2011-01-06 05:00,  Michał pisze:
> -BARDZO BARDZO niebezpieczne na zakrętach, z jednego wyleciałem TYŁEM !!!

Nie no, nie zartuj, TY wyleciales z zakretu?? TYLEM??
To rzeczywiscie musi byc niebezpieczna fura.

No serio, był delikatny zakręt, sniego/lód (droga wyłączona z ruchu).
Jadę tam z 35km/h myślę "wejdę bokiem": lewo, prawo dziobnięcie hamulca
na 0.3 sek, ok tył mi leci do przodu prawą stroną gaz żeby wyjść...
a ta skrzynia przymuliła i NAGLE (nie majestatycznie, powoli i z klasą)
sru ordynarnie mi tył wyprzedza przód nic się nie da zrobić, blokuje
hamulce i lecę gdzieś poboczem.

pozdrawiam.

Data: 2011-01-07 09:34:55
Autor: MarcinJM
tania Daewoo Leganza ożyła :)
W dniu 2011-01-07 01:39,  Michał pisze:
[...]

Ja nie mam wiecej pytan, moze ktos z sali?

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-01-09 13:44:09
Autor: Michał
tania Daewoo Leganza ożyła :)
> [...]
> hamulce i lecę gdzieś poboczem.

Ja nie mam wiecej pytan, moze ktos z sali?

ale o co chodzi ;) ?

auto które może nagle wypaść tyłem do przodu uważam za niebezpieczne

Data: 2011-01-09 16:26:11
Autor: MarcinJM
tania Daewoo Leganza ożyła :)
W dniu 2011-01-09 14:44,  Michał pisze:
auto które może nagle wypaść tyłem do przodu uważam za niebezpieczne

A ty gdzie byles w tym czasie?

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-01-09 17:12:50
Autor: Michał
tania Daewoo Leganza ożyła :)
MarcinJM <marcin@inetia.pl> napisał(a):
W dniu 2011-01-09 14:44,  Michał pisze:
> auto które może nagle wypaść tyłem do przodu uważam za niebezpieczne

A ty gdzie byles w tym czasie?

na urlopie

.. za kierownicą ?

Data: 2011-01-09 02:21:12
Autor: Mateusz
tania Daewoo Leganza ożyła :)
On 7 Sty, 01:39, " Michał" <mttj.SKA...@gazeta.pl> wrote:

[...]

Przyznaj się, obwiązałeś felgi wężem ogrodowym ;-)
A z tym GPSem to powiem tak: takie cyrki są przy ogrzewanej szybie
przedniej. Raczej wątpię, żeby była to wina radia. Napisz jakiego masz
GPSa. Może lark jakiś ?

Data: 2011-01-09 13:33:26
Autor: Michał
tania Daewoo Leganza ożyła :)
> hamulce i lec=EA gdzie=B6 poboczem.

Przyznaj si=EA, obwi=B1za=B3e=B6 felgi w=EA=BFem ogrodowym ;-)
A z tym GPSem to powiem tak: takie cyrki s=B1 przy ogrzewanej szybie
przedniej. Raczej w=B1tpi=EA, =BFeby by=B3a to wina radia. Napisz jakiego m=
asz
GPSa. Mo=BFe lark jaki=B6 ?

nic z felgami nie robiłem :)

GPS testowałem na: GoClever3.5' (nie złapał sygnału), Komórka Samsunga/
Android - zgubiło sygnał, iPad - zgubiło sygnał, i jeszcze jakaś komórka Nokia/symbian, też zgubiła sygnał.

podgrzewanej szyby auto nie ma (lub nie widzę), ale guziki mam tylko od tylnej szyby foteli i lusterek. za to ma przyciemnione trochę szyby (folia?)

btw. leganza serio tak słabo grzeje ? od lanosa nam wstawili grzanie czy co ?

pozdrawiam.

Data: 2011-01-09 13:50:59
Autor: Mateusz
tania Daewoo Leganza ożyła :)
On 9 Sty, 14:33, " Michał" <mttj.SKA...@gazeta.pl> wrote:
GPS testowa em na: GoClever3.5' (nie z apa sygna u), Kom rka Samsunga/
Android - zgubi o sygna , iPad - zgubi o sygna , i jeszcze jaka kom rka
Nokia/symbian, te zgubi a sygna .

A jak nie masz włączonych żadnych odbiorników i nie ma zapłonu to też
nie ma zasięgu ? Zawsze Ci zostaje podpięcie zewnętrznej anteny do
gps'a, ale to rozwiązanie mało komfortowe i raczej bez sensu.

Data: 2011-01-11 22:55:47
Autor: Robert Rędziak
tania Daewoo Leganza ożyła :)
On Fri, 7 Jan 2011 00:39:19 +0000 (UTC),  Michał
<mttj.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

Jadę tam z 35km/h myślę "wejdę bokiem": lewo, prawo dziobnięcie hamulca
na 0.3 sek, ok tył mi leci do przodu prawą stroną gaz żeby wyjść...
a ta skrzynia przymuliła i NAGLE (nie majestatycznie, powoli i z klasą)

 Bo kozaczyć to trzeba umieć :>

 I nie ma to nic wspólnego z ogólnie pojmowanym prowadzeniem.

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2011-01-06 09:08:15
Autor: Agent
tania Daewoo Leganza ożyła :)
?
Użytkownik " Michał" <mttj@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ig3eob$s4g$1inews.gazeta.pl...
witam,

-dobrze się prowadzi przy 150km/h
-BARDZO BARDZO niebezpieczne na zakrętach, z jednego wyleciałem TYŁEM !!!

To dobrze czy źle się prowadzi?

Data: 2011-01-06 09:22:34
Autor: MarcinJM
tania Daewoo Leganza ożyła :)
W dniu 2011-01-06 09:08, Agent pisze:
?
[...]

Na wprost dobrze, na zakretach bardzo zle.
Daj spokoj, to dziecko TopGear'a.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-01-06 08:33:46
Autor: Robert Rędziak
tania Daewoo Leganza ożyła :)
On Thu, 06 Jan 2011 09:22:34 +0100, MarcinJM <marcin@inetia.pl>
wrote:

Daj spokoj, to dziecko TopGear'a.

 Może za jakiś czas odkryje, że po 550kkm trzeba też zrobić
 zawieszenie? ;)

Data: 2011-01-07 00:43:41
Autor: Michał
tania Daewoo Leganza ożyła :)
wrote:

> Daj spokoj, to dziecko TopGear'a.

 Może za jakiś czas odkryje, że po 550kkm trzeba też zrobić
 zawieszenie? ;)

 r.

Nie zawieszenie jest ok, i wymieniane.

co do prowadzenia to powiedział bym tak że na miasto super auto, na trasy gorzej ale jest wiele gorszych więc to całkiem niezłe jest :)

pozdrawiam.

Data: 2011-01-07 00:41:07
Autor: Michał
tania Daewoo Leganza ożyła :)
Agent <wojciech.przyjemski@op.pl> napisał(a):
?
> [...]
>
> -dobrze się prowadzi przy 150km/h
> -BARDZO BARDZO niebezpieczne na zakrętach, z jednego wyleciałem TYŁEM !!!

Jak ma przyczepność bardzo dobrze, tylko jak ją traci to robi coś dziwnego - za lekkie chyba.

pozdrawiam.

Data: 2011-01-11 22:55:56
Autor: Robert Rędziak
tania Daewoo Leganza ożyła :)
On Fri, 7 Jan 2011 00:41:07 +0000 (UTC),  Michał
<mttj.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

Jak ma przyczepność bardzo dobrze, tylko jak ją traci to robi coś dziwnego - za lekkie chyba.

 Jak żeś zrobił wszystko, żeby się tej przyczepności pozbawić, to
 jeszcze trzeba było mieć plan na to, jak ten brak przyczepności
 kontrolować.

Data: 2011-01-12 03:26:19
Autor: Michał
tania Daewoo Leganza ożyła :)
> [...]

 Jak żeś zrobił wszystko, żeby się tej przyczepności pozbawić, to
 jeszcze trzeba było mieć plan na to, jak ten brak przyczepności

plan był tylko nie zadziałał... "to był moment", i nie wszytko tylko jedno mocne dziobnięcie po hamulcach na skręconych kołach

generalnie nie jest to normalne auto, które jak nawet sunie bokiem to sobie ustawie kierownice gdzie mam jechać i się samo ustawi po czasie.

pozdrawiam.

Data: 2011-01-12 03:32:56
Autor: Mateusz
tania Daewoo Leganza ożyła :)
On 12 Sty, 04:26, " Michał" <mttj.SKA...@gazeta.pl> wrote:
generalnie nie jest to normalne auto, które jak nawet sunie bokiem
to sobie ustawie kierownice gdzie mam jechać i się samo ustawi po czasie.

Przecież to najzwyklejsza kontra;)

tania Daewoo Leganza ożyła :)