tania Daewoo Leganza ożyła :)

Data: 2011-01-06 08:15:38
Autor: MarcinJM
tania Daewoo Leganza ożyła :)
W dniu 2011-01-06 05:00,  Michał pisze:
-BARDZO BARDZO niebezpieczne na zakrętach, z jednego wyleciałem TYŁEM !!!

Nie no, nie zartuj, TY wyleciales z zakretu?? TYLEM??
To rzeczywiscie musi byc niebezpieczna fura.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-01-07 00:39:19
Autor: Michał
tania Daewoo Leganza ożyła :)
MarcinJM <marcin@inetia.pl> napisał(a):
W dniu 2011-01-06 05:00,  Michał pisze:
> -BARDZO BARDZO niebezpieczne na zakrętach, z jednego wyleciałem TYŁEM !!!

Nie no, nie zartuj, TY wyleciales z zakretu?? TYLEM??
To rzeczywiscie musi byc niebezpieczna fura.

No serio, był delikatny zakręt, sniego/lód (droga wyłączona z ruchu).
Jadę tam z 35km/h myślę "wejdę bokiem": lewo, prawo dziobnięcie hamulca
na 0.3 sek, ok tył mi leci do przodu prawą stroną gaz żeby wyjść...
a ta skrzynia przymuliła i NAGLE (nie majestatycznie, powoli i z klasą)
sru ordynarnie mi tył wyprzedza przód nic się nie da zrobić, blokuje
hamulce i lecę gdzieś poboczem.

pozdrawiam.

Data: 2011-01-07 09:34:55
Autor: MarcinJM
tania Daewoo Leganza ożyła :)
W dniu 2011-01-07 01:39,  Michał pisze:
[...]

Ja nie mam wiecej pytan, moze ktos z sali?

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-01-09 13:44:09
Autor: Michał
tania Daewoo Leganza ożyła :)
> [...]
> hamulce i lecę gdzieś poboczem.

Ja nie mam wiecej pytan, moze ktos z sali?

ale o co chodzi ;) ?

auto które może nagle wypaść tyłem do przodu uważam za niebezpieczne

Data: 2011-01-09 16:26:11
Autor: MarcinJM
tania Daewoo Leganza ożyła :)
W dniu 2011-01-09 14:44,  Michał pisze:
auto które może nagle wypaść tyłem do przodu uważam za niebezpieczne

A ty gdzie byles w tym czasie?

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-01-09 17:12:50
Autor: Michał
tania Daewoo Leganza ożyła :)
MarcinJM <marcin@inetia.pl> napisał(a):
W dniu 2011-01-09 14:44,  Michał pisze:
> auto które może nagle wypaść tyłem do przodu uważam za niebezpieczne

A ty gdzie byles w tym czasie?

na urlopie

.. za kierownicą ?

Data: 2011-01-09 02:21:12
Autor: Mateusz
tania Daewoo Leganza ożyła :)
On 7 Sty, 01:39, " Michał" <mttj.SKA...@gazeta.pl> wrote:

[...]

Przyznaj się, obwiązałeś felgi wężem ogrodowym ;-)
A z tym GPSem to powiem tak: takie cyrki są przy ogrzewanej szybie
przedniej. Raczej wątpię, żeby była to wina radia. Napisz jakiego masz
GPSa. Może lark jakiś ?

Data: 2011-01-09 13:33:26
Autor: Michał
tania Daewoo Leganza ożyła :)
> hamulce i lec=EA gdzie=B6 poboczem.

Przyznaj si=EA, obwi=B1za=B3e=B6 felgi w=EA=BFem ogrodowym ;-)
A z tym GPSem to powiem tak: takie cyrki s=B1 przy ogrzewanej szybie
przedniej. Raczej w=B1tpi=EA, =BFeby by=B3a to wina radia. Napisz jakiego m=
asz
GPSa. Mo=BFe lark jaki=B6 ?

nic z felgami nie robiłem :)

GPS testowałem na: GoClever3.5' (nie złapał sygnału), Komórka Samsunga/
Android - zgubiło sygnał, iPad - zgubiło sygnał, i jeszcze jakaś komórka Nokia/symbian, też zgubiła sygnał.

podgrzewanej szyby auto nie ma (lub nie widzę), ale guziki mam tylko od tylnej szyby foteli i lusterek. za to ma przyciemnione trochę szyby (folia?)

btw. leganza serio tak słabo grzeje ? od lanosa nam wstawili grzanie czy co ?

pozdrawiam.

Data: 2011-01-09 13:50:59
Autor: Mateusz
tania Daewoo Leganza ożyła :)
On 9 Sty, 14:33, " Michał" <mttj.SKA...@gazeta.pl> wrote:
GPS testowa em na: GoClever3.5' (nie z apa sygna u), Kom rka Samsunga/
Android - zgubi o sygna , iPad - zgubi o sygna , i jeszcze jaka kom rka
Nokia/symbian, te zgubi a sygna .

A jak nie masz włączonych żadnych odbiorników i nie ma zapłonu to też
nie ma zasięgu ? Zawsze Ci zostaje podpięcie zewnętrznej anteny do
gps'a, ale to rozwiązanie mało komfortowe i raczej bez sensu.

Data: 2011-01-11 22:55:47
Autor: Robert Rędziak
tania Daewoo Leganza ożyła :)
On Fri, 7 Jan 2011 00:39:19 +0000 (UTC),  Michał
<mttj.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

Jadę tam z 35km/h myślę "wejdę bokiem": lewo, prawo dziobnięcie hamulca
na 0.3 sek, ok tył mi leci do przodu prawą stroną gaz żeby wyjść...
a ta skrzynia przymuliła i NAGLE (nie majestatycznie, powoli i z klasą)

 Bo kozaczyć to trzeba umieć :>

 I nie ma to nic wspólnego z ogólnie pojmowanym prowadzeniem.

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

tania Daewoo Leganza ożyła :)