[blog] tania lampka, kierowca tira

Data: 2009-04-29 08:21:57
Autor: kml
[blog] tania lampka, kierowca tira

Użytkownik "jakuboff" <jakuboff@op.pl> napisał w wiadomości news:gt8kcf$ihm$1news.onet.pl...
W sumie mógłbym wzmiankę wazelinową na pręga wrzucić, ale z powodu zalewu politycznego skasowałem subskrybcję na tę grupę.

Pojechałem dzisiaj do pracy swoim szosowym rowerem, na światłach ominąłem wszystkich i ustawiłem się pierwszy do startu, za mną ruszył tir lub coś podobnego z długą naczepą. Po kilkudziesięciu metrach poczułem jak zahaczyłem jakimś cudem nogą lub shortami o moją tanią, krzywą i odstającą tylną lampkę kupioną na ebay (chyba jakieś 10 czy 15 zeta, komplet przód, tył, wysyłka gratis z hongkongu - nie wiem jak oni to robią :D). Usłyszałem jak poturlała się po asfalcie, zjechałem na bok, zawracam, patrzę - a tu kierowca tira zatrzymał się, żeby jej nie rozjechać, zakorkował wszystkich i się uśmiecha. A ja sobie spokojnie podjechałem, podziękowałem, założyłem i pojechałem. Miło, tak jak reszta mojego dnia :)

Eeeeee.... rozumiem, że to nie jest s-f? Jeżeli nie to idź zagraj w totka ;D

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 22/04/2009

Data: 2009-04-29 11:27:13
Autor: Pawel X
[blog] tania lampka, kierowca tira
Jeżeli nie to idź zagraj w totka ;D

Lepiej nie graj w totka.
Limit szczęścia na 2009 już wyczerpałeś :)

--
Paweł X

[blog] tania lampka, kierowca tira