[blog] tania lampka, kierowca tira

Data: 2009-04-29 08:55:18
Autor: bans
[blog] tania lampka, kierowca tira
jakuboff pisze:

tira zatrzyma� si�, şeby jej nie rozjecha�, zakorkowa� wszystkich i si� u�miecha.

I teraz mamy dylemat - czy 10 czy 15zł było warte stworzenia niebezpiecznej sytuacji na skrzyżowaniu innym samochodom - podaj jakieś szczegółów, bo znam skrzyżowania, gdzie zatrzymanie się "kilkadziesiąt metrów za" oznacza, że następni kierowcy nie mogą ze skrzyżowania zjechać podczas swojego zielonego światła.

--
bans

Data: 2009-04-29 09:07:01
Autor: spam
jakuboff pisze:

> tira zatrzyma� si�, şeby jej nie rozjecha�, zakorkowa�
wszystkich i
> siÄ� uĹ�miecha. I teraz mamy dylemat - czy 10 czy 15zł było warte stworzenia niebezpiecznej sytuacji na skrzyżowaniu innym samochodom - podaj jakieś szczegółów, bo znam skrzyżowania, gdzie zatrzymanie się "kilkadziesiąt metrów za" oznacza, że następni kierowcy nie mogą ze skrzyżowania zjechać podczas swojego zielonego światła.

kierowca tira zapewne nie wiedzia³ co to jest, mog³a to byæ np komórka ktora wypad³a z kieszeni rowerzysty

Data: 2009-04-29 09:26:50
Autor: fabian
bans wrote:
jakuboff pisze:

[...]

Jak nie ma możliwości opuszczenia skrzyżowania nie wolno na nie wjeżdżać! Wielu kierowców u nas tego nie wie, przydał by się taki system jak w londynie, zatrzymujesz się na skrzyżowaniu, zmiana świateł cyk - fotka i mandat. Dobrze, że rowery nie mają rejestracji, ufff. ;)

Fabian.

Data: 2009-04-29 10:52:24
Autor: Miko³aj \"Miki\" Menke
[blog] tania lampka, kierowca tira
Dnia 29.04.2009 09:26 u¿ytkownik fabian napisa³ :
Jak nie ma mo¿liwo¶ci opuszczenia skrzy¿owania nie wolno na nie wje¿d¿aæ! Wielu kierowców u nas tego nie wie, przyda³ by siê taki system jak w londynie, zatrzymujesz siê na skrzy¿owaniu, zmiana ¶wiate³ cyk - fotka i mandat. Dobrze, ¿e rowery nie maj± rejestracji, ufff. ;)

A widzia³e¶ kiedy¶ ¿eby nie da³o siê rowerem opu¶ciæ skrzy¿owania? :-)

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-04-29 11:36:58
Autor: fabian
Miko³aj "Miki" Menke wrote:
[...]

Nie, ale w Gdañsku jest taki automat co robi zdjêcia jak siê na czerwonym przeje¿d¿a ;)

Fabian.

Data: 2009-04-29 13:49:01
Autor: Tomasz Chodnik
fabian pisze:
A widzia³e¶ kiedy¶ ¿eby nie da³o siê rowerem opu¶ciæ skrzy¿owania? :-)
Nie, ale w Gdañsku jest taki automat co robi zdjêcia jak siê na czerwonym przeje¿d¿a ;)
No jest np we Wrzeszczu kolo Galerii Bandyckiej.
A wykrywa przejezdzacza ponoc jako mase metalu, indukcyjnie.
Rower ma chyba za malo blachi ;-)
(a samochodow stelth technology, niemetalicznych, chyba jeszcze nie ma, oprocz SuperTrampka, oczywiscie)

Widzialem dzis rowerowego straznika miejskiego na w Sopocie. Czarne wdzianko, all black. Rower srebrzysty, BEZ ODBLASKOW. A nam chca wcisnac kamizelki...

Data: 2009-04-29 14:03:06
Autor: fabian
Tomasz Chodnik wrote:
fabian pisze:
[...]

Na skrzy¿owaniu Grunwaldzkiej przy ¯aku jest co¶ takiego zainstalowanego, nie wiem na jakiej zasadzie dzia³a, ale jest od dawna.

Fabian.

Data: 2009-04-29 21:39:56
Autor: MadMan
[blog] tania lampka, kierowca tira
Dnia Wed, 29 Apr 2009 13:49:01 +0200, Tomasz Chodnik napisa³(a):

A wykrywa przejezdzacza ponoc jako mase metalu, indukcyjnie.

Albo pojemno¶ciowo - masê czegokolwiek. --
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

[blog] tania lampka, kierowca tira