tania nawigacja samochodowa

Data: 2009-05-02 13:25:17
Autor: krzysiek
tania nawigacja samochodowa
Szukam jak najtańszego, ale dobrego i sprawdzonego urządzenia z mapą Polski. Co polecacie?

--
krzysiek

Data: 2009-05-02 13:35:16
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
krzysiek pisze:
Szukam jak najtańszego, ale dobrego i sprawdzonego urządzenia z mapą Polski. Co polecacie?

Akira/Lark/Navia... itp w klasie budżetowej 200-300zł - wszystkie mają mapę Polski.
Więcej na forum http://www.my-navia.pl - opisy, oceny, porady i inne

--
                      Wojciech Smagowicz
                      http://www.ebaja.pl

Data: 2009-05-17 13:50:11
Autor: ąćęłńóśźż
tania nawigacja samochodowa
A czy plan Wiednia i mapa Chorwacji też wich są?
JaC

-- -- -

Akira/Lark/Navia... itp w klasie budżetowej 200-300zł - wszystkie mają mapę Polski.

Data: 2009-05-17 21:24:01
Autor: J.F.
On Sun, 17 May 2009 13:50:11 +0200,  ąćęłńóśźż wrote:
A czy plan Wiednia i mapa Chorwacji też wich są?

Nie ma. Jeden ze sposobow obciecia ceny - mapa tylko na jeden kraj.

Ale zazwyczaj mozna zainstalowac i inne .. choc to moze byc kosztowne

Akira/Lark/Navia... itp w klasie budżetowej 200-300zł - wszystkie mają mapę Polski.

J.

Data: 2009-05-02 13:40:32
Autor: macko

Użytkownik "krzysiek" <anonim@mail.net> napisał w wiadomości
Szukam jak najtańszego, ale dobrego i sprawdzonego urządzenia z mapą Polski. Co polecacie?

Nie wiem jaki masz telefon komórkowy ale instalacja w nim mapy + kupno odbiornika GPS to chyba najtańsza, najprostsza ale niekoniecznie najlepsza opcja.
Jeśli chodzi o tanie dobre nawigacje gps to firma Lark FreeBird cieszy się dobrą opinią. Ze swojej strony odradzam urządzenia Medion.

pzdr. macko

Data: 2009-05-02 16:31:44
Autor: Nex@pl
macko pisze:

Ze swojej strony odradzam urządzenia Medion.

pzdr. macko

O, to a niby czemu? :) MAm tekiego czarnego klocka i działa już ponad dwa lata bez zająknięcia.

Data: 2009-05-02 17:07:07
Autor: macko

Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości
macko pisze:

Ze swojej strony odradzam urządzenia Medion.

pzdr. macko

O, to a niby czemu? :) MAm tekiego czarnego klocka i działa już ponad dwa lata bez zająknięcia.

Miałem okazję potestować 2miesięcznego PDA Medion z gps-em i nie byłem zadowolony. Jakość wyświetlania mapy była bardzo marna (mały kąt widzenia), wszystkie guziczki i złącza były wykonane tandetnie, ekran mało czuły na dotyk. Plusami była cena, dość dobra bateria i w miarę stabilny soft (czasami się zawieszał ale dało się to przeżyć).

pzdr. macko

Data: 2009-05-03 17:16:04
Autor: Nex@pl
macko pisze:

[...]

No ja korzystam z nakładki i używam mapamap i jestem zadowolony tanio i dobrze.

Data: 2009-05-02 14:23:14
Autor: andreas
Użytkownik "krzysiek" <anonim@mail.net> napisał w wiadomości news:gthaj9$874$1news.dialog.net.pl...
Szukam jak najtańszego, ale dobrego i sprawdzonego urządzenia z mapą Polski. Co polecacie?

Każde urządzenie może być tanie, dobre i szybkie, ale jednocześnie może mieć tylko dwie z tych cech.
Które dwie cechy wybierasz?

--
andreas

Data: 2009-05-02 14:34:15
Autor: krzysiek
andreas pisze:
Każde urządzenie może być tanie, dobre i szybkie, ale jednocześnie może mieć tylko dwie z tych cech.
Które dwie cechy wybierasz?

urządzenie będzie sporadycznie wykorzystywane, więc powinno być tanie i dobre.

Data: 2009-05-02 14:46:29
Autor: radekp@konto.pl
tania nawigacja samochodowa
Sat, 02 May 2009 14:34:15 +0200, w <gthekj$afd$1@news.dialog.net.pl>, krzysiek
<anonim@mail.net> napisał(-a):

andreas pisze:
> Każde urządzenie może być tanie, dobre i szybkie, ale jednocześnie może > mieć tylko dwie z tych cech.
> Które dwie cechy wybierasz?
> urządzenie będzie sporadycznie wykorzystywane, więc powinno być tanie i dobre.

To Lark (Akira, Navia itp. inne tanie navi) dobrze i tanio spełnią swoją rolę.

Data: 2009-05-02 15:00:10
Autor: p

Użytkownik "krzysiek" <anonim@mail.net> napisał w wiadomości news:gthekj$afd$1news.dialog.net.pl...
urządzenie będzie sporadycznie wykorzystywane, więc powinno być tanie i dobre.

To zdecydowanie "komórka" z dokładką

Data: 2009-05-02 22:04:52
Autor: Bastion

Użytkownik "p" <p@rs.tu> napisał w wiadomości news:gthg4u$ps6$1news.wp.pl...

Użytkownik "krzysiek" <anonim@mail.net> napisał w wiadomości
> urządzenie będzie sporadycznie wykorzystywane, więc powinno być tanie i
> dobre.

To zdecydowanie "komórka" z dokładką

Przez pare lat uzywalem profesjonalnej nawigacji (dostalem w firmie)
Garmin Street Pilot, obecnie korzystam z telefonu komorkowego Nokia N95
z wbudowanym GPS i oprogramowania Garmin Mobile XT, Powiem szczerze,
ze praktycznie nie ma roznicy pomiedzy nawigacja z komorki a profesjonalnym
dedykowanym GPSem. Wiem ze jakis operator (chyba plus?) oferuje Nokie N95 za 1 zl
w abonamecie na 3 lata, moim zdaniem to jest fajne rozwiazanie.

Komorke, masz zawsze ze soba, wiec nawigacji nigdy nie zapomnisz zabrac w trase.
Nie ma problemu jak wysiadasz z auta, telefon chowasz do kieszeni i nie martwisz sie
ze ktos skubnie ci nawigacje z auta.
Nawigacja w telefonie sietnie sprawuje sie w trakcie pieszych wycieczek, natomiast ta
dedykowana- samochodowa jest znacznie mniej poreczna.
Dodatkowo w telefonie mozesz zainstalowac program SpeedAlarm, ja czesto wlaczam
oba programy- nawigacje i SpeedAlarm, wtedy mam nawigacje i ostrzezenia o suszarkach,
fotoradarach, wypadkach.

Data: 2009-05-02 14:36:24
Autor: p
[...]

Tanie=tandetne
Każda nawigacja ma wady - jakie, sam doczytaj czy będą Ci przeszkadzać.
Ja polecam telefon komórkowy z GPS i NaviExpert. Inni polecą inne rozwiązania.

Data: 2009-05-02 15:11:30
Autor: krzysiek
tania nawigacja samochodowa
p pisze:
Tanie=tandetne

bredzisz, a po za tym tanie != najtańsze...

Data: 2009-05-02 16:05:33
Autor: bosskg
tania nawigacja samochodowa
Użytkownik "krzysiek" <anonim@mail.net> napisał w wiadomości
Szukam jak najtańszego, ale dobrego i sprawdzonego urządzenia z mapą Polski.
Co polecacie?

MIO Mov 200 spelni Twoje oczekiwania... Jest na nie teraz promocja w MM.

--
Pozdrawiam | Krzysiek

Data: 2009-05-02 16:47:18
Autor: radekp@konto.pl
tania nawigacja samochodowa
Sat, 2 May 2009 16:05:33 +0200, w <gthk1b$te3$1@bmj-lx1.bmj.net.pl>, "bosskg"
<bosskg@wp.pl> napisał(-a):

MIO Mov 200 spelni Twoje oczekiwania... Jest na nie teraz promocja w MM.

Z Emapą daleko nie zajedzie.

Data: 2009-05-06 10:26:45
Autor: Cavallino
<bosskg@wp.pl> napisał(-a):

MIO Mov 200 spelni Twoje oczekiwania... Jest na nie teraz promocja w MM.

Z Emapą daleko nie zajedzie.

A jaki soft ma to urządzenie, że posiada mapy od Emapy?

Data: 2009-05-06 15:01:55
Autor: radekp@konto.pl
tania nawigacja samochodowa

<bosskg@wp.pl> napisał(-a):

> MIO Mov 200 spelni Twoje oczekiwania... Jest na nie teraz promocja w MM.

>Z Emapą daleko nie zajedzie.

A jaki soft ma to urządzenie, że posiada mapy od Emapy?

MioMap 2008

Data: 2009-05-06 15:13:36
Autor: Cavallino

<bosskg@wp.pl> napisał(-a):

> MIO Mov 200 spelni Twoje oczekiwania... Jest na nie teraz promocja w MM.

>Z Emapą daleko nie zajedzie.

A jaki soft ma to urządzenie, że posiada mapy od Emapy?

MioMap 2008

No i tam są mapy Emapy?
Moovy które oglądałem nijak nie przypominały I-go, to soft bodajże Navigona albo czegoś w ten deseń.

Data: 2009-05-06 15:25:49
Autor: radekp@konto.pl
tania nawigacja samochodowa
Wed, 6 May 2009 15:13:36 +0200, w <gts2ds$ks7$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

> A jaki soft ma to urządzenie, że posiada mapy od Emapy?

>MioMap 2008

No i tam są mapy Emapy?

Tak wynika ze specyfikacji (nie szukaj jej w sklepach czy allegro -- nikt nie
przyznaje się :) ).

Moovy które oglądałem nijak nie przypominały I-go, to soft bodajże Navigona albo czegoś w ten deseń.

I już nie będą przypominały -- AFAIK ich drogi rozeszły się. Możliwe, że Mio
kupuje teraz soft od kogoś innego np. Navigona.

Data: 2009-05-06 15:30:14
Autor: Cavallino
[...]

No właśnie o tym mówię.
Ten MioMap 2008 to też ten Navigon, w Moovach tego klona Igo nigdy chyba nie było.

Data: 2009-05-06 15:26:18
Autor: radekp@konto.pl
> [...]

No i tam są mapy Emapy?
Moovy które oglądałem nijak nie przypominały I-go, to soft bodajże Navigona albo czegoś w ten deseń.

Uzupełniam z cytatu:
"Miomap 3, 3.1, 3.2 i 3.3 są na bazie iGO 2006 i 2006SE, natomiast Miomap 2008
dla wschodniej europy to produkt jakiejś chorwackej firmy, natomiast na
zachodzie to produkt Navmana!"
http://peb.pl/inne-systemy-nawigacyjne/349595-dodawanie-fotoradarow-do-miomap-2008-a.html

Data: 2009-05-06 15:31:46
Autor: Cavallino
[...]

Ano właśnie.
Czyli jak Moov, to nie Miomap 3, czyli nie Emapa.
Pokręciłeś.

Data: 2009-05-06 15:59:31
Autor: radekp@konto.pl
tania nawigacja samochodowa
Wed, 6 May 2009 15:31:46 +0200, w <gts3g0$oaf$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
> [...]

Ano właśnie.
Czyli jak Moov, to nie Miomap 3, czyli nie Emapa.

http://allegro.pl/search.php?from_form=1&sg=0&string=mio+moov+emapa&search_type=1&description=1&shop=0&exclude=&location_radio=1&selected_country=1&distance=1&postcode=&state=0&city=&price_from=&price_to=&category_radio=1&category=0&order=t&st=gtext&buy=0&listing_sel=2&listing_interval=7

Pierwszy link

Data: 2009-05-03 00:34:51
Autor: Michal AKA Miki

Użytkownik "bosskg" <bosskg@wp.pl> napisał w wiadomości news:gthk1b$te3$1bmj-lx1.bmj.net.pl...
[...]

Wlasciwie mozna powiedziec, ze do Mio Moov "obowiazkowo" trzeba wymienic software.. bo na tym wbudowanym to jest tragedia...
za to chodzi automapa... a automape maja wszyscy taksowkarze, ktorzy mnie wozili w tym i zeszlym roku :)

Co do komorkowych, to testowalem pare darmowych rozwiazan "online":
- Google Mobile Maps (kiepski nawigator, ale bardzo wygodna i szczegolowa mapa polaczona z wyszukiwarka)
- Nav4All (wg mnie bardzo przyzwoity nawigator, malo bierze online, bo pokazuje schematy skrzyzowan, a mapa tylko na wyrazne zyczenie, niemniej mapa slaba... bardzo dobra nawigacja szczegolnie w europie zachodniej, w Polsce brakuje paru drog, nie pokazuje fotoradarow)
- Amaze GPS (do konca jeszcze nie przetestowalem, ale niezbyt mi sie podoba - malo intuicyjny w obsludze, mapa calkiem sensowna, ale Polska chyba nie bardzo sie przejmuja, ma pare gadzetow, np. pokazywanie prognozy pogody u celu podrozy)

Wszystkie, ktore testowalem braly dane online, nie mozna bylo zachowac trasy we flashu.

Co do Garminow - teraz juz dzialaja calkiem fajnie, na szczescie minely czasy, gdy lektor mowil: "za piec sto metrow skrec lewo" (takiego GPSa mam do dzisiaj w firmie). Niemniej jednak dalej mam wrazenie, ze Polska, to nie jest ich najwyzszy priorytet :) A im dalej na wschod tym wiekszy problem z mapami.

Tak offtopic:
Chyba najlepszym GPSem, ktory widzialem, byl firmowy GPS z audi A4 (podobny stosowany jest tez w VW). Nie dosc, ze na duzym wyswietlaczu, to jeszcze inteligentne zblizenia i oddalenia mapy, bardzo intuicyjny lektor (co prawda po angielsku, niemiecku i paru innych zachodnich jezykach), a "prowadzenie" przez lektora bylo dostosowane do znakow na drodze (czyli jak np. byl zjazd na Heilbronn, to najpierw mowil lektor o zjezdzie na Heilbronn, a za chwile widzialem to na znaku - rewelacja). Niestety nie wiem, jak sprawuje sie on poza Niemcami, bo auto bylo wypozyczone.

Pozdrawiam
Michal

Data: 2009-05-03 11:31:31
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Michal AKA Miki pisze:
[...]

Prawie to samo mam w Beckerze z Navigonem - na zjazdach/skrzyzowaniach jest life-view i pokazuje na ktorych pasach sie ustawic.

Data: 2009-05-03 16:30:29
Autor: Irokez
Użytkownik "Marcin J. Kowalczyk" <kowalma@kowalma.kom> napisał w wiadomości news:gtjoa7$1dq8$1bgp.inds.pl...
Michal AKA Miki pisze:
[...]

Mam Beckera 7827, świetna maszynka. Dodatkowo w stosunku do tych tanich marketówek ma TMC wbudowane co swietnie się sprawdzało w Niemczech czy Włoszech.

Jak tylko na Polskę GPS potrzebny to można sobie darować tą funkcję (AM i tak nie obsługuje TMC).

--
Irokez

Data: 2009-05-02 20:29:01
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2009-05-02 13:25,  *krzysiek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Szukam jak najtańszego, ale dobrego i sprawdzonego urządzenia z mapą Polski. Co polecacie?

TomTom One v3 np.:
http://www.zadowolenie.pl/?mod=produkty&action=zobacz&id=21679&id_kat=390&partner=c2
Ale widziałem gdzieś w jakimś supermarkecie za mniejsze pieniądze - bodaj w Carrefourze.
Jeśli się zdecydujesz to radzę nie podłączać urządzenia do netu tylko śledzić np. forum.pdaclub.pl i dział TomTom nasłuchując informacji o nowych mapach - powinny być za około miesiąc, a z nowym urządzeniem dostajesz gwarancję 30 dni na ściągnięcie najnowszych map.
Obecna w wersji 825 są już naprawdę OK - 99% pokrycia siatki dróg. Brakuje niektórych stosunkowo nowych odcinków dróg i uliczek w bardzo małych miejscowościach np. w Rowach :( (jadę tam na wakacje).
Zestaw z Larkiem/Akirą, czy podobnym badziewiem kosztuje 100 zł taniej, ale z badziewną mapą, można je odblokować (legalne?) i zainstalować AM czy inne iGO, ale wtedy cena wzrośnie ponad cenę TT - no chyba, że ukradniesz soft.

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-05-02 21:46:37
Autor: Ra
Mirek Ptak pisze:
Dnia 2009-05-02 13:25,  *krzysiek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Szukam jak najtańszego, ale dobrego i sprawdzonego urządzenia z mapą Polski. Co polecacie?

TomTom One v3 np.:
http://www.zadowolenie.pl/?mod=produkty&action=zobacz&id=21679&id_kat=390&partner=c2 Zestaw z Larkiem/Akirą, czy podobnym badziewiem kosztuje 100 zł taniej, ale z badziewną mapą, można je odblokować (legalne?) i zainstalować AM czy inne iGO, ale wtedy cena wzrośnie ponad cenę TT - no chyba, że ukradniesz soft.
zależy gdzie i jak dużo jeździsz, mapamap wcale nie zbiera tak krytycznych opinii, nie wiem jak teraz tomtom ale kiedyś miał bardzo kiepskie pokrycie polski

Data: 2009-05-02 22:30:01
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2009-05-02 21:46,  *Ra* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Masz rację - miał :).
W wersji na PDA (TT 6) nadal ma słabe pokrycie. Dlatego poleciłem urządzenie dedykowane, choć nie wiem, czy nie lepszym wyborem mógłby być jakiś smartfon HTC - oni mają licencję TT na wersję 7 - 7.91 bodaj ostatnio.

Data: 2009-05-04 10:34:24
Autor: krzysn
Mirek Ptak pisze:

Brakuje niektórych stosunkowo nowych odcinków dróg i uliczek w bardzo małych miejscowościach np. w Rowach :( (jadę tam na wakacje).

Może się spotkamy, jadę na przełomie lipiec/sierpień :-)

Pozdrawiam - Mirek

Pozdrawiam, Krzysiek (zwolennik nawigacji w telefonie komórkowym)

Data: 2009-05-05 00:06:34
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2009-05-04 10:34,  *krzysn* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Brakuje niektórych stosunkowo nowych odcinków dróg i uliczek w bardzo małych miejscowościach np. w Rowach :( (jadę tam na wakacje).

Może się spotkamy, jadę na przełomie lipiec/sierpień :-)

KONIECZNIE! :) - 26.07 do 8.08

Pozdrawiam, Krzysiek (zwolennik nawigacji w telefonie komórkowym)

Pozdrawiam - Mirek (zwolennik TomToma ;) )

Data: 2009-05-04 14:12:52
Autor: radekp@konto.pl
tania nawigacja samochodowa
Sat, 02 May 2009 20:29:01 +0200, w <gti3de$5t7$1@news.onet.pl>, Mirek Ptak
<nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał(-a):

Zestaw z Larkiem/Akirą, czy podobnym badziewiem kosztuje 100 zł taniej, ale z badziewną mapą,

Jeżeli Imagis robi "badziewne" mapy, to co powiedzieć o mapach TomToma?

Data: 2009-05-05 00:08:24
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2009-05-04 14:12,  *radekp@konto.pl* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Zestaw z Larkiem/Akirą, czy podobnym badziewiem kosztuje 100 zł taniej, ale z badziewną mapą,

Jeżeli Imagis robi "badziewne" mapy, to co powiedzieć o mapach TomToma?

Ponadprzeciętne.
Jak to Tele Atlas - może nie ma wszystkich ścieżek, ale przynajmniej są przyzwoicie skategoryzowane :)

Data: 2009-05-05 14:48:37
Autor: radekp@konto.pl
tania nawigacja samochodowa
Tue, 05 May 2009 00:08:24 +0200, w <gtnp0p$lau$3@news.onet.pl>, Mirek Ptak
<nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał(-a):

> Ponadprzeciętne.

Jeżeli Imagis robi badziewne mapy, to mapy TT są ponadprzeciętnie badziewne.

Jak to Tele Atlas - może nie ma wszystkich ścieżek, ale przynajmniej są przyzwoicie skategoryzowane :)

Super. To dlaczego przez Rynek prowadzi torowiskiem?

Data: 2009-05-06 10:31:23
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:gtnp0p$lau$3news.onet.pl...
[...]

Oj nie wszystkie.
Zrobiłem z I-go z mapami TA 1200 km przez ostatnich kilka dni i znalazłem kilka takich kwiatków że włosy się jeżyły.
Np. sławna gminna droga Brzeziny-Stryków, jak najbardziej asfaltowa wg TA jest gruntowa.
Za to gruntówka (częściowo wybrukowana) o szerokości 0,5 m w okolicach Gierłoży zdaniem TA jest drogą utwardzoną.

Niektóre drogi mają chyba też popieprzone prędkości do nich przypisane, jako że z Bydgoszczy do Gniewu kilka razy kazał mi zjeżdżać na drogi gminne (a to miasta połączone krajówką) która zbytnio naookoło nie idzie.

Data: 2009-05-06 10:27:31
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:gti3de$5t7$1news.onet.pl...
Dnia 2009-05-02 13:25,  *krzysiek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Szukam jak najtańszego, ale dobrego i sprawdzonego urządzenia z mapą Polski. Co polecacie?

TomTom One v3 np.:

Ani tani, ani dobry.
Co najwyżej sprawdzony.

Data: 2009-05-02 21:45:56
Autor: D
tania nawigacja samochodowa

Polski. Co polecacie?

My po długich poszukiwaniach (my-navia chyba najlepszy) i po poradach sprzedawców z _różnych_sklepów zdecydowaliśmy się na mantę 060 easy rider (250 zł w Media Markt). Plusem tej nawigacji jest możliwość używania karty, jeśli na karcie utowrzysz pusty folder explorer.exe, to czyta Ci inne mapy wgrane na kartę (bez odblokowywania, czyli nie tracisz gwarancji w przypadku awarii). Mapa na mancie też całkiem niezła, testowaliśmy też automapę (najdokładniejsza chyba), igo (najładniejszy interface wg nas - trudno o aktualizację ponoć) i jakąś trzecią, która nam nie podeszła i nawet nie pamiętam jej nazwy.

Poza tym ma funkcję przeglądania zdjęć i oglądania filmów, co w przypadku posiadania dzieci, czasem się przydaje podczas jazdy ;-).

Pozdrawiam
d.

Data: 2009-05-03 00:39:30
Autor: Michal AKA Miki

Użytkownik "D" <dorsto@op.pl> napisał w wiadomości news:gti7up$gfg$1news.onet.pl...

[...]

Z tym explorer.exe to normalne zachowanie tego windowsa mobile, co jest w srodku :)
Inne tanie (np Mio Moov) tez tak maja.

Poza tym ma funkcję przeglądania zdjęć i oglądania filmów, co w przypadku posiadania dzieci, czasem się przydaje podczas jazdy ;-).

Kiedys probowalem na Mio (mowie o filmach)... i sie poddalem... sprobujesz, zobaczysz, dasz sobie siana :)

Pozdrawiam
Michal

Data: 2009-05-03 01:32:34
Autor: D
tania nawigacja samochodowa
Z tym explorer.exe to normalne zachowanie tego windowsa mobile, co jest w srodku :)
Inne tanie (np Mio Moov) tez tak maja.

Mio Mov 200, którą bardzo chciałam kupić *(takie ładne to dookoła) ponoć trzeba było odblokować :-D. Ale nie wiem, bo nie miałam - takie wieści szły od neta i znajomych .

[...]

Nio, u nas na mancie się sprawdza :-)

D.

Data: 2009-05-05 15:46:12
Autor: krzysiek
krzysiek pisze:
Szukam jak najtańszego, ale dobrego i sprawdzonego urządzenia z mapą Polski. Co polecacie?

Kupiłem - MIO MOOV 200 PL, dziś wgrywam automapę...

--
krzysiek

Data: 2009-05-05 15:51:51
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
krzysiek pisze:
krzysiek pisze:
Szukam jak najtańszego, ale dobrego i sprawdzonego urządzenia z mapą Polski. Co polecacie?

Kupiłem - MIO MOOV 200 PL, dziś wgrywam automapę...

Ile za abonament płaciłeś?

Data: 2009-05-05 16:12:19
Autor: krzysiek
Marcin J. Kowalczyk pisze:
krzysiek pisze:
Kupiłem - MIO MOOV 200 PL, dziś wgrywam automapę...

Ile za abonament płaciłeś?

na co ?

na AM

nie kupuje abonamentu na aktualizacje...

--
krzysiek

Data: 2009-05-05 17:50:33
Autor: Artur Maśląg
krzysiek pisze:
Marcin J. Kowalczyk pisze:
krzysiek pisze:
Kupiłem - MIO MOOV 200 PL, dziś wgrywam automapę...

Ile za abonament płaciłeś?

na co ?

na AM

nie kupuje abonamentu na aktualizacje...

A ile płaciłeś za AM?

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-05-05 18:58:46
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2009-05-05 17:50,  *Artur Maśląg* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Mogę odpowiedzieć za niego? - 0zł :(

Data: 2009-05-07 09:08:41
Autor: krzysiek
krzysiek pisze:
krzysiek pisze:
Szukam jak najtańszego, ale dobrego i sprawdzonego urządzenia z mapą Polski. Co polecacie?

Kupiłem - MIO MOOV 200 PL, dziś wgrywam automapę...

no to mam standardową mapę, AM, pełno aplikacji (np. excel, kalkulator, pulpit, gry, możliwość oglądania filmów, itd...). Po odblokowaniu całkiem przyjemne urządzenie.

--
krzysiek

tania nawigacja samochodowa