tania nawigacja samochodowa

Data: 2009-05-02 14:23:14
Autor: andreas
tania nawigacja samochodowa
Użytkownik "krzysiek" <anonim@mail.net> napisał w wiadomości news:gthaj9$874$1news.dialog.net.pl...
Szukam jak najtańszego, ale dobrego i sprawdzonego urządzenia z mapą Polski. Co polecacie?

Każde urządzenie może być tanie, dobre i szybkie, ale jednocześnie może mieć tylko dwie z tych cech.
Które dwie cechy wybierasz?

--
andreas

Data: 2009-05-02 14:34:15
Autor: krzysiek
andreas pisze:
Każde urządzenie może być tanie, dobre i szybkie, ale jednocześnie może mieć tylko dwie z tych cech.
Które dwie cechy wybierasz?

urządzenie będzie sporadycznie wykorzystywane, więc powinno być tanie i dobre.

Data: 2009-05-02 14:46:29
Autor: radekp@konto.pl
tania nawigacja samochodowa
Sat, 02 May 2009 14:34:15 +0200, w <gthekj$afd$1@news.dialog.net.pl>, krzysiek
<anonim@mail.net> napisał(-a):

andreas pisze:
> Każde urządzenie może być tanie, dobre i szybkie, ale jednocześnie może > mieć tylko dwie z tych cech.
> Które dwie cechy wybierasz?
> urządzenie będzie sporadycznie wykorzystywane, więc powinno być tanie i dobre.

To Lark (Akira, Navia itp. inne tanie navi) dobrze i tanio spełnią swoją rolę.

Data: 2009-05-02 15:00:10
Autor: p

Użytkownik "krzysiek" <anonim@mail.net> napisał w wiadomości news:gthekj$afd$1news.dialog.net.pl...
urządzenie będzie sporadycznie wykorzystywane, więc powinno być tanie i dobre.

To zdecydowanie "komórka" z dokładką

Data: 2009-05-02 22:04:52
Autor: Bastion

Użytkownik "p" <p@rs.tu> napisał w wiadomości news:gthg4u$ps6$1news.wp.pl...

Użytkownik "krzysiek" <anonim@mail.net> napisał w wiadomości
> urządzenie będzie sporadycznie wykorzystywane, więc powinno być tanie i
> dobre.

To zdecydowanie "komórka" z dokładką

Przez pare lat uzywalem profesjonalnej nawigacji (dostalem w firmie)
Garmin Street Pilot, obecnie korzystam z telefonu komorkowego Nokia N95
z wbudowanym GPS i oprogramowania Garmin Mobile XT, Powiem szczerze,
ze praktycznie nie ma roznicy pomiedzy nawigacja z komorki a profesjonalnym
dedykowanym GPSem. Wiem ze jakis operator (chyba plus?) oferuje Nokie N95 za 1 zl
w abonamecie na 3 lata, moim zdaniem to jest fajne rozwiazanie.

Komorke, masz zawsze ze soba, wiec nawigacji nigdy nie zapomnisz zabrac w trase.
Nie ma problemu jak wysiadasz z auta, telefon chowasz do kieszeni i nie martwisz sie
ze ktos skubnie ci nawigacje z auta.
Nawigacja w telefonie sietnie sprawuje sie w trakcie pieszych wycieczek, natomiast ta
dedykowana- samochodowa jest znacznie mniej poreczna.
Dodatkowo w telefonie mozesz zainstalowac program SpeedAlarm, ja czesto wlaczam
oba programy- nawigacje i SpeedAlarm, wtedy mam nawigacje i ostrzezenia o suszarkach,
fotoradarach, wypadkach.

tania nawigacja samochodowa