tania nawigacja samochodowa

Data: 2009-05-02 16:05:33
Autor: bosskg
tania nawigacja samochodowa
Użytkownik "krzysiek" <anonim@mail.net> napisał w wiadomości
news:gthaj9$874$1news.dialog.net.pl...
Szukam jak najtańszego, ale dobrego i sprawdzonego urządzenia z mapą Polski.
Co polecacie?

MIO Mov 200 spelni Twoje oczekiwania... Jest na nie teraz promocja w MM.

--
Pozdrawiam | Krzysiek

Data: 2009-05-02 16:47:18
Autor: radekp@konto.pl
tania nawigacja samochodowa
Sat, 2 May 2009 16:05:33 +0200, w <gthk1b$te3$1@bmj-lx1.bmj.net.pl>, "bosskg"
<bosskg@wp.pl> napisał(-a):

MIO Mov 200 spelni Twoje oczekiwania... Jest na nie teraz promocja w MM.

Z Emapą daleko nie zajedzie.

Data: 2009-05-06 10:26:45
Autor: Cavallino
<bosskg@wp.pl> napisał(-a):

MIO Mov 200 spelni Twoje oczekiwania... Jest na nie teraz promocja w MM.

Z Emapą daleko nie zajedzie.

A jaki soft ma to urządzenie, że posiada mapy od Emapy?

Data: 2009-05-06 15:01:55
Autor: radekp@konto.pl
tania nawigacja samochodowa

<bosskg@wp.pl> napisał(-a):

> MIO Mov 200 spelni Twoje oczekiwania... Jest na nie teraz promocja w MM.

>Z Emapą daleko nie zajedzie.

A jaki soft ma to urządzenie, że posiada mapy od Emapy?

MioMap 2008

Data: 2009-05-06 15:13:36
Autor: Cavallino

<bosskg@wp.pl> napisał(-a):

> MIO Mov 200 spelni Twoje oczekiwania... Jest na nie teraz promocja w MM.

>Z Emapą daleko nie zajedzie.

A jaki soft ma to urządzenie, że posiada mapy od Emapy?

MioMap 2008

No i tam są mapy Emapy?
Moovy które oglądałem nijak nie przypominały I-go, to soft bodajże Navigona albo czegoś w ten deseń.

Data: 2009-05-06 15:25:49
Autor: radekp@konto.pl
tania nawigacja samochodowa
Wed, 6 May 2009 15:13:36 +0200, w <gts2ds$ks7$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

> A jaki soft ma to urządzenie, że posiada mapy od Emapy?

>MioMap 2008

No i tam są mapy Emapy?

Tak wynika ze specyfikacji (nie szukaj jej w sklepach czy allegro -- nikt nie
przyznaje się :) ).

Moovy które oglądałem nijak nie przypominały I-go, to soft bodajże Navigona albo czegoś w ten deseń.

I już nie będą przypominały -- AFAIK ich drogi rozeszły się. Możliwe, że Mio
kupuje teraz soft od kogoś innego np. Navigona.

Data: 2009-05-06 15:30:14
Autor: Cavallino
[...]

No właśnie o tym mówię.
Ten MioMap 2008 to też ten Navigon, w Moovach tego klona Igo nigdy chyba nie było.

Data: 2009-05-06 15:26:18
Autor: radekp@konto.pl
> [...]

No i tam są mapy Emapy?
Moovy które oglądałem nijak nie przypominały I-go, to soft bodajże Navigona albo czegoś w ten deseń.

Uzupełniam z cytatu:
"Miomap 3, 3.1, 3.2 i 3.3 są na bazie iGO 2006 i 2006SE, natomiast Miomap 2008
dla wschodniej europy to produkt jakiejś chorwackej firmy, natomiast na
zachodzie to produkt Navmana!"
http://peb.pl/inne-systemy-nawigacyjne/349595-dodawanie-fotoradarow-do-miomap-2008-a.html

Data: 2009-05-06 15:31:46
Autor: Cavallino
[...]

Ano właśnie.
Czyli jak Moov, to nie Miomap 3, czyli nie Emapa.
Pokręciłeś.

Data: 2009-05-06 15:59:31
Autor: radekp@konto.pl
tania nawigacja samochodowa
Wed, 6 May 2009 15:31:46 +0200, w <gts3g0$oaf$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
> [...]

Ano właśnie.
Czyli jak Moov, to nie Miomap 3, czyli nie Emapa.

http://allegro.pl/search.php?from_form=1&sg=0&string=mio+moov+emapa&search_type=1&description=1&shop=0&exclude=&location_radio=1&selected_country=1&distance=1&postcode=&state=0&city=&price_from=&price_to=&category_radio=1&category=0&order=t&st=gtext&buy=0&listing_sel=2&listing_interval=7

Pierwszy link

Data: 2009-05-03 00:34:51
Autor: Michal AKA Miki

Użytkownik "bosskg" <bosskg@wp.pl> napisał w wiadomości news:gthk1b$te3$1bmj-lx1.bmj.net.pl...
[...]

Wlasciwie mozna powiedziec, ze do Mio Moov "obowiazkowo" trzeba wymienic software.. bo na tym wbudowanym to jest tragedia...
za to chodzi automapa... a automape maja wszyscy taksowkarze, ktorzy mnie wozili w tym i zeszlym roku :)

Co do komorkowych, to testowalem pare darmowych rozwiazan "online":
- Google Mobile Maps (kiepski nawigator, ale bardzo wygodna i szczegolowa mapa polaczona z wyszukiwarka)
- Nav4All (wg mnie bardzo przyzwoity nawigator, malo bierze online, bo pokazuje schematy skrzyzowan, a mapa tylko na wyrazne zyczenie, niemniej mapa slaba... bardzo dobra nawigacja szczegolnie w europie zachodniej, w Polsce brakuje paru drog, nie pokazuje fotoradarow)
- Amaze GPS (do konca jeszcze nie przetestowalem, ale niezbyt mi sie podoba - malo intuicyjny w obsludze, mapa calkiem sensowna, ale Polska chyba nie bardzo sie przejmuja, ma pare gadzetow, np. pokazywanie prognozy pogody u celu podrozy)

Wszystkie, ktore testowalem braly dane online, nie mozna bylo zachowac trasy we flashu.

Co do Garminow - teraz juz dzialaja calkiem fajnie, na szczescie minely czasy, gdy lektor mowil: "za piec sto metrow skrec lewo" (takiego GPSa mam do dzisiaj w firmie). Niemniej jednak dalej mam wrazenie, ze Polska, to nie jest ich najwyzszy priorytet :) A im dalej na wschod tym wiekszy problem z mapami.

Tak offtopic:
Chyba najlepszym GPSem, ktory widzialem, byl firmowy GPS z audi A4 (podobny stosowany jest tez w VW). Nie dosc, ze na duzym wyswietlaczu, to jeszcze inteligentne zblizenia i oddalenia mapy, bardzo intuicyjny lektor (co prawda po angielsku, niemiecku i paru innych zachodnich jezykach), a "prowadzenie" przez lektora bylo dostosowane do znakow na drodze (czyli jak np. byl zjazd na Heilbronn, to najpierw mowil lektor o zjezdzie na Heilbronn, a za chwile widzialem to na znaku - rewelacja). Niestety nie wiem, jak sprawuje sie on poza Niemcami, bo auto bylo wypozyczone.

Pozdrawiam
Michal

Data: 2009-05-03 11:31:31
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Michal AKA Miki pisze:
[...]

Prawie to samo mam w Beckerze z Navigonem - na zjazdach/skrzyzowaniach jest life-view i pokazuje na ktorych pasach sie ustawic.

Data: 2009-05-03 16:30:29
Autor: Irokez
Użytkownik "Marcin J. Kowalczyk" <kowalma@kowalma.kom> napisał w wiadomości news:gtjoa7$1dq8$1bgp.inds.pl...
Michal AKA Miki pisze:
[...]

Mam Beckera 7827, świetna maszynka. Dodatkowo w stosunku do tych tanich marketówek ma TMC wbudowane co swietnie się sprawdzało w Niemczech czy Włoszech.

Jak tylko na Polskę GPS potrzebny to można sobie darować tą funkcję (AM i tak nie obsługuje TMC).

--
Irokez

tania nawigacja samochodowa