tania nawigacja samochodowa

Data: 2009-05-02 20:29:01
Autor: Mirek Ptak
tania nawigacja samochodowa
Dnia 2009-05-02 13:25,  *krzysiek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Szukam jak najtańszego, ale dobrego i sprawdzonego urządzenia z mapą Polski. Co polecacie?

TomTom One v3 np.:
http://www.zadowolenie.pl/?mod=produkty&action=zobacz&id=21679&id_kat=390&partner=c2
Ale widziałem gdzieś w jakimś supermarkecie za mniejsze pieniądze - bodaj w Carrefourze.
Jeśli się zdecydujesz to radzę nie podłączać urządzenia do netu tylko śledzić np. forum.pdaclub.pl i dział TomTom nasłuchując informacji o nowych mapach - powinny być za około miesiąc, a z nowym urządzeniem dostajesz gwarancję 30 dni na ściągnięcie najnowszych map.
Obecna w wersji 825 są już naprawdę OK - 99% pokrycia siatki dróg. Brakuje niektórych stosunkowo nowych odcinków dróg i uliczek w bardzo małych miejscowościach np. w Rowach :( (jadę tam na wakacje).
Zestaw z Larkiem/Akirą, czy podobnym badziewiem kosztuje 100 zł taniej, ale z badziewną mapą, można je odblokować (legalne?) i zainstalować AM czy inne iGO, ale wtedy cena wzrośnie ponad cenę TT - no chyba, że ukradniesz soft.

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-05-02 21:46:37
Autor: Ra
Mirek Ptak pisze:
Dnia 2009-05-02 13:25,  *krzysiek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Szukam jak najtańszego, ale dobrego i sprawdzonego urządzenia z mapą Polski. Co polecacie?

TomTom One v3 np.:
http://www.zadowolenie.pl/?mod=produkty&action=zobacz&id=21679&id_kat=390&partner=c2 Zestaw z Larkiem/Akirą, czy podobnym badziewiem kosztuje 100 zł taniej, ale z badziewną mapą, można je odblokować (legalne?) i zainstalować AM czy inne iGO, ale wtedy cena wzrośnie ponad cenę TT - no chyba, że ukradniesz soft.
zależy gdzie i jak dużo jeździsz, mapamap wcale nie zbiera tak krytycznych opinii, nie wiem jak teraz tomtom ale kiedyś miał bardzo kiepskie pokrycie polski

Data: 2009-05-02 22:30:01
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2009-05-02 21:46,  *Ra* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Masz rację - miał :).
W wersji na PDA (TT 6) nadal ma słabe pokrycie. Dlatego poleciłem urządzenie dedykowane, choć nie wiem, czy nie lepszym wyborem mógłby być jakiś smartfon HTC - oni mają licencję TT na wersję 7 - 7.91 bodaj ostatnio.

Data: 2009-05-04 10:34:24
Autor: krzysn
Mirek Ptak pisze:

Brakuje niektórych stosunkowo nowych odcinków dróg i uliczek w bardzo małych miejscowościach np. w Rowach :( (jadę tam na wakacje).

Może się spotkamy, jadę na przełomie lipiec/sierpień :-)

Pozdrawiam - Mirek

Pozdrawiam, Krzysiek (zwolennik nawigacji w telefonie komórkowym)

Data: 2009-05-05 00:06:34
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2009-05-04 10:34,  *krzysn* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Brakuje niektórych stosunkowo nowych odcinków dróg i uliczek w bardzo małych miejscowościach np. w Rowach :( (jadę tam na wakacje).

Może się spotkamy, jadę na przełomie lipiec/sierpień :-)

KONIECZNIE! :) - 26.07 do 8.08

Pozdrawiam, Krzysiek (zwolennik nawigacji w telefonie komórkowym)

Pozdrawiam - Mirek (zwolennik TomToma ;) )

Data: 2009-05-04 14:12:52
Autor: radekp@konto.pl
tania nawigacja samochodowa
Sat, 02 May 2009 20:29:01 +0200, w <gti3de$5t7$1@news.onet.pl>, Mirek Ptak
<nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał(-a):

Zestaw z Larkiem/Akirą, czy podobnym badziewiem kosztuje 100 zł taniej, ale z badziewną mapą,

Jeżeli Imagis robi "badziewne" mapy, to co powiedzieć o mapach TomToma?

Data: 2009-05-05 00:08:24
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2009-05-04 14:12,  *radekp@konto.pl* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Zestaw z Larkiem/Akirą, czy podobnym badziewiem kosztuje 100 zł taniej, ale z badziewną mapą,

Jeżeli Imagis robi "badziewne" mapy, to co powiedzieć o mapach TomToma?

Ponadprzeciętne.
Jak to Tele Atlas - może nie ma wszystkich ścieżek, ale przynajmniej są przyzwoicie skategoryzowane :)

Data: 2009-05-05 14:48:37
Autor: radekp@konto.pl
tania nawigacja samochodowa
Tue, 05 May 2009 00:08:24 +0200, w <gtnp0p$lau$3@news.onet.pl>, Mirek Ptak
<nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał(-a):

> Ponadprzeciętne.

Jeżeli Imagis robi badziewne mapy, to mapy TT są ponadprzeciętnie badziewne.

Jak to Tele Atlas - może nie ma wszystkich ścieżek, ale przynajmniej są przyzwoicie skategoryzowane :)

Super. To dlaczego przez Rynek prowadzi torowiskiem?

Data: 2009-05-06 10:31:23
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:gtnp0p$lau$3news.onet.pl...
[...]

Oj nie wszystkie.
Zrobiłem z I-go z mapami TA 1200 km przez ostatnich kilka dni i znalazłem kilka takich kwiatków że włosy się jeżyły.
Np. sławna gminna droga Brzeziny-Stryków, jak najbardziej asfaltowa wg TA jest gruntowa.
Za to gruntówka (częściowo wybrukowana) o szerokości 0,5 m w okolicach Gierłoży zdaniem TA jest drogą utwardzoną.

Niektóre drogi mają chyba też popieprzone prędkości do nich przypisane, jako że z Bydgoszczy do Gniewu kilka razy kazał mi zjeżdżać na drogi gminne (a to miasta połączone krajówką) która zbytnio naookoło nie idzie.

Data: 2009-05-06 10:27:31
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:gti3de$5t7$1news.onet.pl...
Dnia 2009-05-02 13:25,  *krzysiek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Szukam jak najtańszego, ale dobrego i sprawdzonego urządzenia z mapą Polski. Co polecacie?

TomTom One v3 np.:

Ani tani, ani dobry.
Co najwyżej sprawdzony.

tania nawigacja samochodowa