tania sensacja, tvn24 - poziom SE i gazety na F@#$ i inne 'ambitne' produkcje...

Data: 2009-07-01 20:20:49
Autor: Mirek Ptak
tania sensacja, tvn24 - poziom SE i gazety na F@#$ i inne 'ambitne' produkcje...
*R* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
już dawno przestałem traktować tą stację poważnie, ale dziś to już przegięli, pokazywali zalane Trójmiasto i oczywiście reporter mało, co nie wmówił swojemu rozmówcy, że będą karali właścicieli aut, którzy niewłaściwie pozostawili swoje samochody w czasie ulewy, oczywiście rozmówca (burmistrz czy jakiś inny włodarz) zaprzeczył, ale pogoń za tanią sensacją, wyszukiwanie sensacji w miejscach gdzie rozgrywa się ludzki dramat i pogoń za widzem, to już nie jest dziennikarstwo tylko żerowanie na cudzym nieszczęściu, a "dziennikarze" zachowują się jak hieny i pijawki - brak elementarnych zasad poczucia taktu i dobrych manier.

Przepraszam wszystkich za zacytowanie - bzdury jednak trzeba piętnować - też miałem okazję oglądać ten wywiad i reporter zupełnie normalnie zapytał a prezydent zupełnie normalnie odpowiedział - gdyby to było szukanie sensacji to zarówno zadane pytanie brzmiało by inaczej i na pewno na tym jednym by się nie skończyło.
Żadnej sensacji się tam doszukać nie dało.

--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

tania sensacja, tvn24 - poziom SE i gazety na F@#$ i inne 'ambitne' produkcje...