tania sensacja, tvn24 - poziom SE i gazety na F@#$ i inne 'ambitne' produkcje...

Data: 2009-07-03 10:57:51
Autor: Mr.FX
tania sensacja, tvn24 - poziom SE i gazety na F@#$ i inne 'ambitne' produkcje...
już dawno przestałem traktować t± stację poważnie, ale dzi¶ to już przegięli,
[...]

Dopiero dziś? ;-) Ja od dawna nie jestem w stanie tego ogladać,
a przede wszystkim słuchać, dłużej niż przez 5 minut.
Kreują się na wzór na polskim rynku - a ja napiszę do innych stacji
"nie idźcie tą drogą" ;-) sztucznego nakręcania sensacji, emocji,
napięcia, słowotoku, symulowania niemal orgazmu przez reporterów
z powodu jakiegoś pojedyńczego wypadku drogowego w Pcimiu Dolnym,
kompletnego braku przyzwoitości (relacja ze śmierci Papieża,
czy np. wywiad z matką dziecka, co przed chwilą zginęło
w pożarze - "jak się Pani czuje?" itp.) Przyznam, że jest też trochę
publicystyki na niezłym poziomie, ale nie więcej niż 5% ramówki.
Szkoda.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]

tania sensacja, tvn24 - poziom SE i gazety na F@#$ i inne 'ambitne' produkcje...