tanie czesci - fiat, alfa..

Data: 2012-07-03 12:14:28
Autor: wchpikus
tanie czesci - fiat, alfa..
Witam!
Znacie jakies sklepy z czesciami z dobrymi cenami?
Nie takie, gdzie przebitka jest 50%...

Data: 2012-07-03 12:47:19
Autor: Bydlę
tanie czesci - fiat, alfa..
On 2012-07-03 10:14:28 +0000, wchpikus <wchpikus@wytnijto.wp.pl> said:

Witam!
Znacie jakies sklepy z czesciami z dobrymi cenami?
Nie takie, gdzie przebitka jest 50%...

Kupisz byle co, byle tanio?
Czy może szukasz czegoś konkretnego?

--
Bydlę

Data: 2012-07-03 13:08:09
Autor: wchpikus
tanie czesci - fiat, alfa..

Potrzebuje:
Kolo dwumasowe
sprzęgło (kompletne, tarcza docisk)
wysprzęglik
Uszczelniacze, jak sa potrzebne.
Czy coś jeszcze jest w zestawie przeniesienia napędu?

LUK lub Valeo, lub cos podobnego
Stilo 1.9 2003r 85KW (115PH)

Data: 2012-07-03 13:19:19
Autor: Agent
tanie czesci - fiat, alfa..

Użytkownik "wchpikus" <wchpikus@wytnijto.wp.pl> napisał w wiadomości news:jsugm4$dav$1news2.ipartners.pl...
Witam!
Znacie jakies sklepy z czesciami z dobrymi cenami?
Nie takie, gdzie przebitka jest 50%...

allegro zwykle prezentuje duży przekrój cen i jakości części zamiennych.

Data: 2012-07-04 13:06:54
Autor: Docent Zylber
tanie czesci - fiat, alfa..
allegro zwykle prezentuje duży przekrój cen i jakości części zamiennych.

oraz insignia hitlerowskie

Data: 2012-07-04 22:02:52
Autor: Przemysław Czaja
tanie czesci - fiat, alfa..

Użytkownik "Docent Zylber"

oraz insignia hitlerowskie

chyba oplowskie!

Data: 2012-07-03 15:54:54
Autor: Bartek
tanie czesci - fiat, alfa..
[...]
napisz do mnie na priva:
heavy_ ten dziwny znaczek
@op.pl

powiem ci co ja znalazłem i gdzie kupuję,
a kupuję wlasnie wszystko do wloszczyzny.

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2012-07-03 21:55:55
Autor: Lewis
tanie czesci - fiat, alfa..
W dniu 2012-07-03 12:14, wchpikus pisze:
Witam!
Znacie jakies sklepy z czesciami z dobrymi cenami?
Nie takie, gdzie przebitka jest 50%...

Swoja drogą 50% to jeszcze "po Bożemu"...

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2012-07-04 07:25:54
Autor: wchpikus
tanie czesci - fiat, alfa..

Swoja drogą 50% to jeszcze "po Bożemu"...

Tak myslisz?
Dla przykladu...sprzeglo (tarcza docisk) normalnie 415zl..w sklepach innych sic!! 1300zl???
To chyba przegiecie..

Data: 2012-07-04 08:18:45
Autor: Lewis
tanie czesci - fiat, alfa..
W dniu 2012-07-04 07:25, wchpikus pisze:

[...]

Ale 50% z 415zł to 207,50zł marży dla sprzedawcy co daje cenę dla klienta 622,50zł - nie jest w miarę uczciwą ceną w porównaniu do 1300zł? ;)

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2012-07-04 08:21:20
Autor: wchpikus
tanie czesci - fiat, alfa..

Ale 50% z 415zł to 207,50zł marży dla sprzedawcy co daje cenę dla
klienta 622,50zł - nie jest w miarę uczciwą ceną w porównaniu do 1300zł? ;)

620 to rozumiem, ale nie wiem skad warsztaty biora cene 1300..z kosmosu?
Rozumiem ze chca zarobic na czesciach, ale az tyle?
Do tego nie podejma sie roboty jak nie kupisz u nich czesci..paranoja.

Data: 2012-07-04 09:20:36
Autor: J.F.
tanie czesci - fiat, alfa..
Dnia Wed, 04 Jul 2012 08:21:20 +0200, wchpikus napisał(a):
[...]

No wiesz, wolnosc gospodarcza mamy.
Jeden moze oferowac sprzeglo za 300, drugi za 800. Klient decyduje co
kupuje ... i nie zawsze to za 300 sie oplaca.
Przy czym to ceny dystrybutora, w sklepie bedzie np 400 i 1100, a warsztat
sobie policzy za przywiezienie jeszcze troche.

Do tego nie podejma sie roboty jak nie kupisz u nich czesci..paranoja.

No panie - kupisz pan byle g*, pasowac nie bedzie, potem sie rozleci, a
pretensje bedziesz pan mial do nas mechanikow. My wsadzamy dobre sprzegla i
bierzemy odpowiedzialnosc za swoja robote. Tylko dobre sprzegla kosztuja
1300 :-)

A przy takiej roznicy cen ... pewnie aso. U nas panei sa oryginalne czesci
i kosztuja ile kosztuja. I byle czego nie wsadzamy, patrz poprzedni akapit.

J.

Data: 2012-07-04 11:28:35
Autor: yabba
tanie czesci - fiat, alfa..
Użytkownik "wchpikus" <wchpikus@wytnijto.wp.pl> napisał w wiadomości news:jt0nd0$1f3f$1news2.ipartners.pl...

[...]

Jeśli są chętni do zapłacenia takiej ceny, to w czym problem. Może w tej cenie jest samochód zastępczy, darmowa kawa, gwarancja na 2 lata itp.?

Do tego nie podejma sie roboty jak nie kupisz u nich czesci..paranoja.

Nie paranoja, ale dbanie o swój wizerunek i zysk. Nie kupisz u nich, więc nie mogą dać gwarancji na części. Jeśli coś się zepsuje, klient przyjedzie z pretensją i teraz muszą albo wymieniać jeszcze raz na swój koszt, albo uprzejmie spławić klienta, który obsmaruje ich w Internecie.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-07-04 11:48:52
Autor: wchpikus
tanie czesci - fiat, alfa..
Witam!

[...]

Mowie ze cześci tańsze z ASO - o dziwo.
Orginał, cześci na pierwszy montaż.
Rozumiem marże, rozumiem ze nie chcą robić bez swoich cześci, ale to, że taka przebitka to nie rozumiem.
Wolny rynek, oczywiście.Ale co o dbanie o własny wizerunek to nie tedy droga chyba..
Ok, mam inne rozwiazanie, pytanie było o części tańsze niż gdzieś indziej, są miejsca gdzie nie kroją za "dzień dobry" na starcie:)
Pozdrawiam

Data: 2012-07-04 12:17:42
Autor: yabba
tanie czesci - fiat, alfa..
Użytkownik "wchpikus" <wchpikus@wytnijto.wp.pl> napisał w wiadomości news:jt13i4$1l0o$1news2.ipartners.pl...
Witam!

[...]

Wiem o tym. Do Uno i do Samary też niektóre części kupowałem w ASO danej marki, ponieważ były tam najtańsze.

Rozumiem marże, rozumiem ze nie chcą robić bez swoich cześci, ale to, że taka przebitka to nie rozumiem.
Wolny rynek, oczywiście.Ale co o dbanie o własny wizerunek to nie tedy droga chyba..

Co prawda inna branża, ale spotykam klientów, którzy nie kupią nic tanio, bo to na pewno nie ma dobrej jakości. Wolą zapłacić drożej za TEN SAM produkt.

Ok, mam inne rozwiazanie, pytanie było o części tańsze niż gdzieś indziej, są miejsca gdzie nie kroją za "dzień dobry" na starcie:)

Poszukaj na Allegro co Cię interesuje i zapytaj w najbliższej hurtowni czy nie sprzedadzą Ci taniej. U mnie działa.

Tak patrzę na Twoje koło zamachowe VALEO: 1600 zł. Aż się boję, żeby u mnie nie poleciało.
Komplet sprzęgła (cokolwiek to znaczy) też nie tani: 1500 zł.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-07-04 12:24:30
Autor: wchpikus
tanie czesci - fiat, alfa..
W dniu 2012-07-04 12:17, yabba pisze:
Tak patrzę na Twoje koło zamachowe VALEO: 1600 zł. Aż się boję, żeby u
mnie nie poleciało.
Gdzie indziej 980zl...

Komplet sprzęgła (cokolwiek to znaczy) też nie tani: 1500 zł.
Tarcza + docisk - 415zl....
Trzeba dokupić wysprzeglik - 300zl.
uszczelniacz 180zl..

teraz rozumiesz glupie podejście wasztatów?
:)

Data: 2012-07-04 12:51:54
Autor: yabba
tanie czesci - fiat, alfa..
Użytkownik "wchpikus" <wchpikus@wytnijto.wp.pl> napisał w wiadomości news:jt15ku$1lu1$1news2.ipartners.pl...
[...]

To w czym proble?. Kup tam, gdzie taniej, jeśli jakość jest taka sama.

teraz rozumiesz glupie podejście wasztatów?
:)

Ja rozumiem podejście warsztatów. Jeśli mają nadmiar klientów, to podejście nie jest wcale głupie.
Nie wiem czym się zajmujesz, ale na pewno też starasz się maksymalizować swoje zyski.

--
Pozdrawiam,

yabba

tanie czesci - fiat, alfa..