tanie dymanko

Data: 2014-01-29 08:33:08
Autor: rmikke
tanie dymanko
W dniu środa, 29 stycznia 2014 15:35:26 UTC+1 użytkownik Markiz (do)Sadny napisał:

zastanawiam sie nad kupnem dynama shimano. nie chce wydawac jakis
pieniedzy strasznych bo bedzie uzywane od wielkiego dzwonu. zastanawiam
sie co warte sa tansze i skad roznica w cenie.
rozwazam np:

DH-1N70
DH-2N30-E
DH-3N20

To pierwsze mam od kumpla za przyslowiowe wino, wiec ku temu sie
sklaniam. Nie zalezy mi takze na jakims niesamowtym powerze. Z dynama
bedzie ladowany gps albo smartfon tylko.

W sensie, że nie zamierzasz tym świecić? To bierz najtańsze, tylko upewnij się, że nie jest to wersja pod hamulec rolkowy
(jak kupowane w Polsce, to pewnie nie).

tanie dymanko