tanie jezdzidlo 5-6kzl...

Data: 2010-07-12 10:01:22
Autor: Krzysiek
tanie jezdzidlo 5-6kzl...
W dniu 2010-07-09 20:50, bratPit pisze:
jakie są Wasze typowania?
dzięki za podpowiedzi,

ja kupiłem Twingo '96 dwa lata temu za ok. 6000.
Zużycie paliwa na trasie 18 km do pracy: 5,9 l/100km (benzyna)
W sumie nie ma co narzekać. Poza filtrami i olejem, wymieniłem łożyska i amortyzatory bo było niskie zawieszenie.
Przez dwa lata żaba przejechała 42 tys. km.

Data: 2010-07-12 10:09:07
Autor: Gabriel 'wilk'
tanie jezdzidlo 5-6kzl...
Użytkownik Krzysiek napisał:

[...]

Dokladnie, zona miala przez ostatnie 2 lata Twingo 1,2 60 KM zakupione jako 8 latek a sprzedane jako 10 latek za okolo 8kpln. Auto palilo b. malo, nigdy nie zawiodlo, brak rudej, czesci eksploatacyjne tanie jak barszcz, auto tanie w eksploatacji, dobrze wyposazone jak na rocznik 2000, przestronne (suwana tylna kanapa) i nie lubia go zlodzieje. Jedyne co padlo to zebatka w mechanizmie opusczania szyb (na allegro caly mechanizm 50pln :-) bo samego tryba nie da sie kupic ). Zona tak pokochala "zabe", ze od 4 miesiecy jedzi nowym(salonowym) Twingusiem tyle ze z mocniejszym silnikiem i lepszym wyposazeniem.

                Oskar Wilde

Data: 2010-07-12 11:56:46
Autor: J_K_K
tanie jezdzidlo 5-6kzl...

Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <gglab@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i1eifq$mgf$1news.onet.pl...
Użytkownik Krzysiek napisał:

ja kupiłem Twingo '96 dwa lata temu za ok. 6000.
Dokladnie, zona miala przez ostatnie 2 lata Twingo

Dwie wady (odpadło w naszym przypadku):

- 2/3 drzwi (wysiadanie dzieci)
- 4 miejsca.

Pzdr

JKK

Data: 2010-07-12 13:21:37
Autor: Gabriel 'wilk'
tanie jezdzidlo 5-6kzl...
J_K_K pisze:

[...]

Hmmm, kazdy robi tak jak mu pasuje ale ja tez mam dziecko i bylo wozone zarowno w nosidelku(zapinane kilka razy dziennie) jak i teraz w foteliku i nie bylo problemu ale to zalezy od upodoban i moze postury (zarowno ja jak i zona nie jestesmy wielkoludami :-) ) W trzydzrwiowym aucie wiem na 100000%, ze mlody nie otworzy szyby czy tez drzwi gdy siedzi sam z tylu, jedyne co mnie wkurza to wielkie drzwi, ktore czasem przeszkadzaja na zatloczonym parkingu ale za to kierowca i pasazer wsiadaja jak para krolewska :-) Udanych poszukiwan uzywki, ja szukalem prawie 6 miesiecy :-)

   Oskar Wilde

Data: 2010-07-12 12:50:12
Autor: kamil
tanie jezdzidlo 5-6kzl...
"Gabriel 'wilk'" <gglab@poczta.onet.pl> wrote in message news:i1etsb$kb5$1news.onet.pl...

jak i zona nie jestesmy wielkoludami :-) ) W trzydzrwiowym aucie wiem na 100000%, ze mlody nie otworzy szyby czy tez drzwi gdy siedzi sam z tylu,

Jest jeszcze cos takiego, jak blokada szyb i zamkow z tylu.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-07-13 06:11:38
Autor: Gabriel 'wilk'
tanie jezdzidlo 5-6kzl...
Użytkownik kamil napisał:
[...]

Oczywiscie, ze jest bo wlasnie tak robie w drugim aucie kombi (5d) :-) Jednak gdy dzieciak siedzi sam z tylu to ma rozne pomysly(choc Wojtek poki co sam zapina pasy i grzecznie sobie podziwia swiat za oknem komentujac wszystko) a w zabezpieczenia nie mozna wierzyc bezgranicznie wiec 3d jest w tej kwesti o niebo bezpieczniejszy

                Oskar Wilde

Data: 2010-07-12 13:28:04
Autor: J_K_K
tanie jezdzidlo 5-6kzl...

Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <gglab@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i1etsb$kb5$1news.onet.pl...
- 2/3 drzwi (wysiadanie dzieci)
zarowno w nosidelku(zapinane kilka razy dziennie) jak i teraz w foteliku i nie bylo problemu ale to zalezy od upodoban i moze postury

OK, w zasadzie to młodzież gimnazjalna,
która sama wysiada :-)

Pzdr

JKK