tanie kufry awina itp

Data: 2009-05-18 23:13:52
Autor: Asmodeusz
tanie kufry awina itp
Użytkownik PanAdol napisał:
Witam
Googlalem na temat chinskich kufrow 50l. Ogolnie komentarze z przeszlosci
byly rozne ale najbardziej wytykane byly wady plyty mocujacej z tragicznego
plastiku ktory to rozlatywal sie najszybciej.
W opisie roznych aukcji teraz np
http://www.allegro.pl/item634725420_hit_cenowy_kufer_50_litrowy_za_taka_cene_od_ss.html
widze ze plyta do tego jest juz metalowa.
Jak to sie spisuje ? Ktos zgubil moze przypadkiem taki kufer i odradza na
dziendobry ?

Miałem w skuterze na oko delikatniejszą płytę wzmocnioną dwoma metalowymi kątownikami. Kufer i mocowanie wytrzymało, były trwalsze niż rurki w samym skuterze :) Do motocykla nie próbowałem go montować więc się nie wypowiem.
Ogólnie ten mój kuferek wraz z mocowaniem wygląda na dość pancerny. Jedyna wada to to że potwornie się rysował.

tanie kufry awina itp