tanie lampki

Data: 2009-07-25 01:27:59
Autor: Titus Atomicus
tanie lampki
Witam,
Gdzie (Warszawa) (pewnie jakis hipermarket) mozna zakupic jakies rzeczywiscie tanie lampki bateryjne? Przednie i tylne.
Maja byc jak najtansze ile to moze kosztowac?
Maja byc uzywane z rowerem wiejskim, TYLKO w ciagu dnia. Wiec zadne parametry poza cena nie sa istotne. Zeby tylko sztuki sie zgadzaly...
TA

Data: 2009-07-25 10:00:04
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
tanie lampki
[...]

Witaj :-)

Kupiłem do mieszczucha lampki w budce na bazarku koło Hali Kopińskiej.
Za zestaw zapłacłem jakieś 8-9 złotych.

Pozdrawiam.

--
Szukam pracy i to pilnie! http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki
Konferencje, eventy, integracja, turystyka.

Data: 2009-07-25 14:55:08
Autor: Titus Atomicus
tanie lampki
In article <h4ee28$2j8$1@achot.icm.edu.pl>,
 Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> wrote:

> [...]
> TA

Witaj :-)

Kupiłem do mieszczucha lampki w budce na bazarku koło Hali Kopińskiej.

A w ktorym mniej wiecej miejscu ta budka?
Oni tam jakies rowery maja (kombinaje jak trafic)...?

TA

Data: 2009-07-25 21:05:21
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
tanie lampki
[...]

Kiedyś była od przystanku od Grzymały. Ale się przeniosła wgłąb bazarku.
Musisz popytać w tych budkach bezposrednio od Grzymały. Poprowadzą Cię.
A swoją drogą sklap znalazłem przez allegro, jest kilku ludzi z wawy z tanimi lampkami :-)

Seco

Data: 2009-07-27 02:30:52
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
tanie lampki
On Jul 25, 8:05 pm, Bartosz 'Seco' Suchecki
<pisz...@seco.maupa.tlen.pl> wrote:
Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world pisze:

> [...]

Musisz popytać w tych budkach bezposrednio od Grzymały. Poprowadzą Cię.
A swoją drogą sklap znalazłem przez allegro, jest kilku ludzi z wawy z

Serio sie oplaca? I kupowac baterie po 1 pln?

Ja jestem zdania, ze dobra alkaliczna bateria + dobra lampka (drogie
lampki beda dzialaly dluzej na jednej baterii) to w dlugim czasie
mniejszy wydatek, niz slaba lampka i slaba bateria, ktora zacznie
padac po kilku tygodniach.

Co prawda autor i tak bedzie tak dlugo uzywal baterii jak dlugo bedzie
widzial, ze mruga. Sprawdzajac z odleglosci 30 cm.

Data: 2009-07-27 12:03:45
Autor: fabian
tanie lampki
frank.castle0407@googlemail.com wrote:
[...]

Sądzę, że autorowi chodziło o to aby lampka była. Nie będzie jej używać.

Fabian.

Data: 2009-07-25 21:04:22
Autor: Skolmi
tanie lampki
Kupiłem do mieszczucha lampki w budce na bazarku koło Hali Kopińskiej.
Za zestaw zapłacłem jakieś 8-9 złotych.

Też polecam. To ludzie, którzy na Allegro handlują i na bazarku jest też odbiór osobisty.
Oczywiście lampki 3-ciej jakości, no ale za tą cenę.

Data: 2009-07-25 14:59:01
Autor: kml
tanie lampki

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-16BDE7.01275925072009news.onet.pl...
[...]

Na Centralnym od stronych Chmielnej jak zejdziesz po schodach to idziesz prosto i jest taki sklep pt "chuju muju dzikie węże" gdzie jest wszystko oraz lampki rowerowe. 5 PLN przód lub tył bez baterii. AAA mają po 1pln albo po 2pln.

kml
Last update 19/07/2009 manual do TIME Z i nowe graty.

tanie lampki