tanie oponki at (ewentualnie mt od ktorych nie wypadaja plomby)

Data: 2017-12-26 00:19:44
Autor: m4rkiz
tanie oponki at (ewentualnie mt od ktorych nie wypadaja plomby)
rangera 4x4 mam z 2000 roku, opony mu sie koncza (maja 11 lat - tak go kupilem)

bede go sprzedawal w przyszlym roku wiec nie chce inwestowac powaznych sum, ale chetnie bym zrobil jakis kulig jak doczekamy sie w koncu sniegu, czy wyjechal z mojego zadupia przed plugiem jak popada, albo poprostu pojezdzil gruntowkami na skroty

jaki komplet warto kupic za ~1600?

Data: 2017-12-26 19:07:16
Autor: m4rkiz
On 2017-12-26 00:19, m4rkiz wrote:
jaki komplet warto kupic za ~1600?

w sensie do 1600

rozmiar 235/75r15

Data: 2017-12-27 00:48:02
Autor: Yogi\(n\)

https://www.oponeo.pl/dane-opony/cooper-weather-master-wsc-235-75-r15-109-t-xl

--
Yogi(n)

Data: 2017-12-28 19:37:18
Autor: m4rkiz
On 2017-12-27 00:48, Yogi(n) wrote:
rozmiar 235/75r15

https://www.oponeo.pl/dane-opony/cooper-weather-master-wsc-235-75-r15-109-t-xl

podziekowal, poczytalem, zamowilem, czuje sie winny piwo ;)

tanie oponki at (ewentualnie mt od ktorych nie wypadaja plomby)