[spam] tanio sprzedam amortyzator cbr 600 rr '04

Data: 2011-10-10 12:00:21
Autor: Jasio
[spam] tanio sprzedam amortyzator cbr 600 rr '04
Cze

Wszystko jak w temacie.

Wyjety z jezdzacej angielskiej CBR 600 RR 2004, stad stan jak na foto. Fotki w pelnej rozdzielczosci, ok.4MB sztuka

[img]http://s1.pokazywarka.pl/i/734579/1217039/dsc-8903.jpg[/img]

[img]http://s1.pokazywarka.pl/i/734579/1217040/dsc-8904.jpg[/img]

[img]http://s1.pokazywarka.pl/i/734579/1217042/dsc-8905.jpg[/img]

Byl wystawiony na allegro od 1zl ale cymbal, ktory wylicytowal za 1zl stwierdzil, ze 30zl to za drogo za wysylke i w takim razie on nie kupuje.
Na preclu zwyzka 1000% - oddam za 10zl + 30zl wysylka PP.

--
Jasio
etz vfr

Data: 2011-10-10 12:40:21
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Jasio napisał(a):
Na preclu zwyzka 1000% - oddam za 10zl + 30zl wysylka PP.

a na sciagaczu za ile do kupienia??????!!!!!!

--
Kamil Nowak 'Amil'

wyslane ze scigacz peel

Data: 2011-10-10 12:55:14
Autor: Jasio
[spam] tanio sprzedam amortyzator cbr 600 rr '04
Kamil Nowak 'Amil' <tu_nick@riders.pl> napisała rzekomo
Jasio napisał(a):
Na preclu zwyzka 1000% - oddam za 10zl + 30zl wysylka PP.
a na sciagaczu za ile do kupienia??????!!!!!!

Elo.

Za zete, ziomus.
My, pryszczersi-fantasci jezdzacy zlomem, musimy sobie pomagac.

Nie wiem cze do r! bedzie pasowac, ale do Bialegostoku to moge wyslac jedynie przy platnosci 600 eruo z gory.
Jakis rider zainteresowany?

Data: 2011-10-10 12:37:28
Autor: AZ
On 10 PaĽ, 12:55, "Jasio" <bylystud...@gazeta.pl> wrote:

[...]

Lubię to!

Proponuję przenie¶ć precle na fejsa!

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-11 01:47:41
Autor: marider
Jasio napisał(a):
[...]

I nic dziwnego ze nikt tego pordzewialego gowna nie chce nawet za 1zl. Wywal lepiej na smietnik.

Pzdr
PS: bylem dzis znowu na hamowni i specjalnie fote zrobilem zebys sie Jasienku mogl poslinic z kumplami niekoniecznie wlepiajac galy w FB: http://tinyurl.com/5sk3vam
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-10-10 17:20:01
Autor: AZ
On 11 PaĽ, 01:47, marider <2mari...@gazeta.pl> wrote:

Pzdr
PS: bylem dzis znowu na hamowni i specjalnie fote zrobilem zebys sie
Jasienku mogl poslinic z kumplami niekoniecznie wlepiajac galy w FB:http://tinyurl.com/5sk3vam

My¶lę, że lepiej było by się pochwalić czasami z jakiego¶ Poznania czy
Brna.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-11 06:14:45
Autor: Kuczu
W dniu 2011-10-11 01:47, marider pisze:

PS: bylem dzis znowu na hamowni i specjalnie fote zrobilem zebys sie
Jasienku mogl poslinic z kumplami niekoniecznie wlepiajac galy w FB:
http://tinyurl.com/5sk3vam

ROTFL. Myslalem ze chociaz wykres z hamowni zaprezentujesz a tymczasem pokazujesz niecalkiem ladny motocykl.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2011-10-11 09:11:59
Autor: AZ
On 2011-10-11, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
[...]

Ochujales? To jest najpiekniejsza i najbardziej doinwestowana R1 w
Polsce, jak i nie w Europie albo i na swiecie. Do tego ma 350 koni na
tylnym kole - sprawdzane co tydzien.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-11 11:17:05
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
AZ napisał(a):
Ochujales? To jest najpiekniejsza i najbardziej doinwestowana R1 w
Polsce, jak i nie w Europie albo i na swiecie. Do tego ma 350 koni na
tylnym kole - sprawdzane co tydzien.

No i chuj z tego jak i tak motur po szlifie, ja bym takiego nie kupil bo na pewno krzywy jest i bierze olej.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-10-11 09:29:30
Autor: AZ
On 2011-10-11, Kamil Nowak 'Amil' <tu_nick@riders.pl> wrote:
[...]

Przeciez spadkobiercy babci splacaja wszystko pieczalowicie, marider
moze pokazac faktury za 10k.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-11 12:18:26
Autor: TaDzik
AZ napisał(a):
Ochujales? To jest najpiekniejsza i najbardziej doinwestowana R1 w
Polsce, jak i nie w Europie albo i na swiecie. Do tego ma 350 koni na
tylnym kole - sprawdzane co tydzien.

No i chuj z tego jak i tak motur po szlifie,

ale to przecieĹĽ nie motĂłr tylko babcia jest po szlifie!
przecie to ona przeszlifowała po asfalcie :)
marider ją tylko 'nakierował' :)

ja bym takiego nie kupil bo na pewno krzywy jest i bierze olej.
ajakitam krzywy!
geometrie ma poprawionÄ…!
lepi sie w zakrety bedzie kładł
albo sie do babć lepi

--
Pozdro
TaDzik

Data: 2011-10-11 07:53:57
Autor: Jasio
[spam] tanio sprzedam amortyzator cbr 600 rr '04
marider <2marider@gazeta.pl> napisała rzekomo

PS: bylem dzis znowu na hamowni i specjalnie fote zrobilem zebys sie Jasienku mogl poslinic z kumplami niekoniecznie wlepiajac galy w FB: http://tinyurl.com/5sk3vam

Przepraszam serdecznie Panie moj i wladco, ale nie mam FB.
Mam za to LOL na Twoj lans.

BTW chyba Ci ktos wcisnal za dlugi przewod do tylnego hamulca. To tak powinno wygladac?

Jak juz wspomnialem - chcesz to pordzewiale gowno, to za 600 euro.
Chyba Cie stac, co?

Data: 2011-10-11 12:51:19
Autor: marider
[spam] tanio sprzedam amortyzator cbr 600 rr '04 [OT - jak zwykle]
W dniu 2011-10-11 07:53, Jasio pisze:

Mam za to LOL na Twoj lans.

To tak samo jak ja na Wasze teksty od dobrych paru lat (zgryzliwi sie zrobiliscie, musicie miec chyba nielatwe zycie i depresje).

BTW chyba Ci ktos wcisnal za dlugi przewod do tylnego hamulca. To tak
powinno wygladac?

Zadzwon do Hela i zapytaj :))))

Jak juz wspomnialem - chcesz to pordzewiale gowno, to za 600 euro.
Chyba Cie stac, co?

A po co mi to? Z 600ccm wyroslem daaaawno temu :) Duzo pracy poszlo w ten nowy R1 projekt ale to moze w innym watku.

Tak BTW pytanie do AZ: widziales bardziej wyposazona "drogowa" RN22 w Polszy? Szczerze watpie. Po torach nie latam bo i po co, zreszta pokazcie mi dobry tor w Polsce ze sie tak podniecacie jak male dzieci hehehe... W Poznaniu bylem raz, wystarczy :)

Kuczu: znajdz mi goscia w Polsce ktory na serio kuma dostrajanie sprzeta na hamowni, to pogadamy. Tu masz bardzo ciekawa tabelke na poczatek: http://tinyurl.com/68osvsq .

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-10-11 05:24:26
Autor: doktorski
W dniu wtorek, 11 paĽdziernika 2011, 12:51:19 UTC+2 użytkownik marider napisał:

Kuczu: znajdz mi goscia w Polsce ktory na serio kuma dostrajanie sprzeta na hamowni, to pogadamy.
Pytanie nie do mnie ale odpowiem: znam. Wiecej: znam nawet ludzi, ktorzy na PC lub inny tego typu produkt nie mowia "modul zaplonowy" tylko modul do strojenia skladu mieszanki. Pytanie do Ciebie: co masz na mysli mowiac "dostrajanie na hamowni" bo akurat w Polsce nie ma prawdziwej hamowni do strojenia motocykli. A przynajmniej nic mi nie wiadomo o tym zeby w Polsce byla motocyklowa hamownia przeznaczona do strojenia silnikow motocyklowych.  Sa tylko takie do mierzenia...
Tu masz bardzo ciekawa tabelke na poczatek: http://tinyurl.com/68osvsq .
A co w niej takiego ciekawego? Przeciez ogolnie wiadomo, ze wiekszosc hamowni zawyza wyniki albo mierniczy nie umie jej uzywac (ewentualnie - nie chce mu sie). Na szczescie sa takie hamownie (zreszta polskiej produkcji), ktore pokazuja naprawde realne i powtarzalne wyniki. Zgodne zreszta z cytowana przez Ciebie tabelka TRWHP. pzdr, dr
14/525/400

Data: 2011-10-11 10:59:14
Autor: AZ
On 2011-10-11, marider <2marider@gazeta.pl> wrote:

[...]

No i czujesz sie przez to wyjatkowy? Bo mie to jebie jak i pewnie
wiekszosci tutaj.

Wiesz, generalnie w wiekszosci przypadkow ze sprzeta wyciska sie co
mozna zeby uzyskac jak najlepszy czas na torze ewentualnie poprawic
charakterystyke. A nie po to zeby polansowac sie od MC'kiem a w domu onanizowac sie przy wydruku z hamowni robiac przy tym 300km rocznie. Byles raz i co? No i wlasnie nic. Tak, tak, wszyscy wiemy, ze Poznan jest chujowy i jezdzic sie tam nie da a w Ameryce sa lepsze tory.
--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-11 12:55:02
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
[spam] tanio sprzedam amortyzator cbr 600 rr '04 [OT - jak zwykle]
marider napisał(a):
Zadzwon do Hela i zapytaj :))))

Dales low budzetowe przewody do swojego projektu????? I jeszcze sie tym chwalisz???? Nikt teraz tego nie kupi od Ciebie!

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-10-11 11:08:54
Autor: AZ
On 2011-10-11, Kamil Nowak 'Amil' <tu_nick@riders.pl> wrote:
Zadzwon do Hela i zapytaj :))))

Dales low budzetowe przewody do swojego projektu????? I jeszcze sie tym chwalisz???? Nikt teraz tego nie kupi od Ciebie!

Na amerykanckim forum pisali, ze one sa najlepsze.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-11 17:26:49
Autor: Kuczu
W dniu 2011-10-11 12:51, marider pisze:

Kuczu: znajdz mi goscia w Polsce ktory na serio kuma dostrajanie sprzeta
na hamowni, to pogadamy.

Ja nie znam bo mnie to nie interere. Tylko po co w takim razie jezdzisz na hamownie ? Zeby fotke se strzelic ?

Tu masz bardzo ciekawa tabelke na poczatek:
http://tinyurl.com/68osvsq .

Poka mi na niej wyniki Twojej R1. Bo tego dotyczylo pytanie.

Data: 2011-10-11 12:38:47
Autor: doktorski
W dniu wtorek, 11 paĽdziernika 2011, 17:26:49 UTC+2 użytkownik Kuczu napisał:

Poka mi na niej wyniki Twojej R1. Bo tego dotyczylo pytanie.
I nazwe/model/typ hamowni na ktorej mierzyles.

pzdr, dr
14/525/400

Data: 2011-10-11 09:33:45
Autor: Marcin N
[...]

To prezent od rozjechanej staruszki? Ci±gle żadnych wyrzutów?

Data: 2011-10-11 10:16:17
Autor: Roman Niewiarowski
[spam] tanio sprzedam amortyzator cbr 600 rr '04
W dniu 2011-10-11 09:33, Marcin N pisze:

Ci±gle żadnych wyrzutów?

absolutnie! Skrzynia ciagle mu dziala i zadnego biegu nie wyrzuca.

pozdr
newrom
--
RD07 - dożywocie.

Data: 2011-10-11 21:55:36
Autor: Tytus z domQ
[spam] tanio sprzedam amortyzator cbr 600 rr '04
Siemka

***"marider"
i specjalnie fote zrobilem zebys sie
 Jasienku mogl poslinic z kumplami niekoniecznie wlepiajac galy w FB:

Te wez se choc papierem albo gdzies o sciane opony pozamykaj bo ladne moto ale widac ze jezdzone pod maca.
Podpytaj AZ-ta jak to sie robi bo on zaraz po tym jak wyjechalismy z toru, slidery poscieral - podobno nawet w czasie jazdy...

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-10-11 23:37:20
Autor: PawelK vel Pablo
[spam] tanio sprzedam amortyzator cbr 600 rr '04
Dnia 284 roku bież±cego, Tytus z domQ zeznał(a) jak następuje:

Te wez se choc papierem albo gdzies o sciane opony pozamykaj bo ladne
moto ale widac ze jezdzone pod maca.

Tytus wykazujesz się niewiedz±, pod macem to 3/4 ludzi ma pozamykane
gumy.

A poza tym od kiedy R1 jest ładne?

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2011-10-11 23:52:59
Autor: Tytus
tanio sprzedam amortyzator cbr 600 rr '04
Siemka

***PawelK vel Pablo
Tytus wykazujesz się niewiedz±, pod macem to 3/4 ludzi ma pozamykane
 gumy.

I polowa z nich to niezli zapierdalacze, reszta to lanserzy - ale tak
jak oni leja z "kozich palek z internetu" tak my robimy sobie z nich
polewke

*** A poza tym od kiedy R1 jest ładne?
Od zawsze - nieustajaco...

Data: 2011-10-14 02:58:11
Autor: Motocyklista 250ccm
[spam] tanio sprzedam amortyzator cbr 600 rr '04

Użytkownik "marider" <2marider@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j7006t$pdv$1inews.gazeta.pl...

http://tinyurl.com/5sk3vam

Motocykl ma krew na owiewkach?

Data: 2011-10-14 23:25:03
Autor: marider
[spam] tanio sprzedam amortyzator cbr 600 rr '04 [OT]
Noooo, sie znowu off topic zrobil ale czemu nie, mozna ciagnac dalej az sie komus znudzi :)

W dniu 2011-10-14 02:58, Motocyklista 250ccm pisze:
Motocykl ma krew na owiewkach?

Buhahahaha, jednej zasranej kropli krwi nie bylo ani flakow, mozgu, scierwa, nic, ZERO. Zawiedziony? Co za baran nastepny... Ale oczywiscie byles na miejscu i widziales wszystko w fusach w herbacie/ krysztalowej kuli czy wlasnych rzygach 4 tygodnie zanim staruszka wtargnela na jezdnie. Jej wina i _wcale_ mi nie zal ze oberwala. Co mnie wk... to to ze tak zajebiscie sie prokuratura spieszyla z postepowaniem ( czyt. Polska i przepisy), ze baba sobie zmarla w miedzyczasie - czas na nia byl najwyrazniej - a ja sie musze dodatkowo teraz przez nia bujac po szpitalach, "specach" doktorkach i rehablilitacjach czyli nastepne polskie bagno po uszy (pomijajac prawnikow i sady). Wy natomiast sobie jaja robicie i jakies przyglupawe smiechy. Spoko, moze i niepoterzebnie napisalem jak bylo ale gdy komus innemu wylezie mocher pod kola czy inna swieta krowa albo jakas heca bedzie na drodze, to wtedy inaczej bedzie szczekal. Na pewno.

Skoro Was draznia tak foty moto to dorzuce jeszcze jedna z 2gim hobby: http://tinyurl.com/645pay4 :)

Swoja droga moglibyscie swoje pazdziochy pokazac. Chyba ze sa w takim stanie, ze nie warto i lepiej pisac 3-po-3 o byle czym.

Pzdr
PS: Sheltie byl 3ci na Wystawie Swiatowej w Paryzu w lipcu ale to juz NTG ;)
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-10-14 22:35:35
Autor: AZ
On 2011-10-14, marider <2marider@gazeta.pl> wrote:

ze tak zajebiscie sie prokuratura spieszyla z postepowaniem ( czyt. Polska i przepisy), ze baba sobie zmarla w miedzyczasie - czas na nia szpitalach, "specach" doktorkach i rehablilitacjach czyli nastepne polskie bagno po uszy (pomijajac prawnikow i sady).
Zapytam juz po raz kolejny, na chuj tu siedzisz jak za oceanem kraina
mlekiem i miodem?

Skoro Was draznia tak foty moto to dorzuce jeszcze jedna z 2gim hobby: http://tinyurl.com/645pay4 :)

Czy jest na sali lekarz?

Swoja droga moglibyscie swoje pazdziochy pokazac. Chyba ze sa w takim stanie, ze nie warto i lepiej pisac 3-po-3 o byle czym.

Motocykle sa od jezdzenia, nie pokazywania.

PS: Sheltie byl 3ci na Wystawie Swiatowej w Paryzu w lipcu ale to juz
NTG ;)

No i po co ten lans?

PS. Jak juz Tytus mowil, pozamykaj te opony papierem czy czyms albo
przynajmniej zaloz jakies potorowki.
--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-15 23:10:50
Autor: marider
W dniu 2011-10-15 00:35, AZ pisze:
Zapytam juz po raz kolejny, na chuj tu siedzisz jak za oceanem kraina
mlekiem i miodem?

Namawiaja i neca juz od dawna ale w Polszy miod slodszy, lepsze zarcie, ladniejsze dupy i nieco wyzszy poziom w szkolach (choc i to na pysk zdrowo leci tak samo jak gornolotne komentarze do wszystkiego m.in tu na preclach). Tak w skrocie i po lebkach.

Motocykle sa od jezdzenia, nie pokazywania.

I jezdza (o ile zadne staruchy nie wlaza pod kola). To ze wrzucam jakies przemyslane dodatki, to tylko moje widzimisie bo wole to niz tracic kase pod budka z piwem.

No i po co ten lans?

Tzn. Nobel z Puli Szczescia? Dla sportu, wystawy wyszly przy okazji ale to NTG wiec nie bede zanudzal. Poszukaj w necie.

PS. Jak juz Tytus mowil, pozamykaj te opony papierem czy czyms albo
przynajmniej zaloz jakies potorowki.

Byly zamkniete na Mallory Park zanim przyjechalem z R1 do Polszy, juz troche sie wytarly po 3 tys km na polskich dziurach, koleinach, wybojach itd (byloby wiecej gdyby nie babsztyl i 4 miesiace przerwy w sezonie) ale jak chcesz gumy zbadac organoleptycznie i poszukac fredzli czy fioletow na bokach, to wpadnij do Bialegostoku czy mam moze dokladniejsze zdjecia zrobic?

Ale mialo byc o przegnitym amorze do CBR600 ryry z 2004 a tu sie zaczyna mega OT watek robic i Jasio z nim zostanie do konca zycia. Zeby sie chlopak nie zaplakal ze mu sie ogloszenie psuje, to proponuje zejsc z tematu.

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-10-15 23:24:49
Autor: Tytus z domQ
[...]

Nie mam wykresow z hamowni ale u mnie gumy nie przezywaja 3kkm.
 moc jest ze mna :)
serce rosnie - glownie producentom...
ale kurwa zaraz precle powiedza ze lans

--
         Tytus
zólta motorynka

Data: 2011-10-15 22:19:44
Autor: kakmar
Dnia 15.10.2011 Tytus z domQ <tytus1@gazeta.pl> napisał/a:

Nie mam wykresow z hamowni ale u mnie gumy nie przezywaja 3kkm.
 moc jest ze mna :)

Ale w skuterze? Tak tyko pytam, bo miał być taki ekonomiczny.

serce rosnie - glownie producentom...
ale kurwa zaraz precle powiedza ze lans

No a co innego?

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2011-10-15 23:09:46
Autor: AZ
On 2011-10-15, Tytus z domQ <tytus1@gazeta.pl> wrote:

No i po co ten lans?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-16 08:41:28
Autor: Tytus z domQ
[spam] tanio sprzedam amortyzator cbr 600 rr '04 [OT]
Siemka

*** "AZ"
No i po co ten lans?

Kurna i nie wiem gdzie sie to wylacza....

Data: 2011-10-17 07:12:51
Autor: ursynek

http://www.eset.pl/Pomoc,f,2916,act,show/Co_zrobic,_by_w_mailach_nie_byly_dodawane_stopki_informujace_o_przeskanowanej_wiadomosci_?product=218

Data: 2011-10-16 18:16:32
Autor: Jasio
[spam] tanio sprzedam amortyzator cbr 600 rr '04 [OT]
Uzytkownik "marider" <2marider@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:j7cssp$gqk$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ale ja nie mam nic przeciwko OT.
Plakal nie bede, czytam sobie "Lans we wschodnim miescie" i chipsami przegryzam.

--
Jasio

Data: 2011-10-14 23:35:48
Autor: Songoku
[...]

Ja nie znam historii z babciÄ…, ale z Twojego opisu mi siÄ™ pewna wersja klaruje... :P

Fajna fotka  :)

Ja chętnie pokażę swego paździocha ale nie mam nigdzie konta żeby zdjęcia wrzucić...zara zara może coś na bikepicsu założe :)

--
_______
Songoku

Data: 2011-10-14 23:37:23
Autor: Kuczu
W dniu 2011-10-14 23:25, marider pisze:

Swoja droga moglibyscie swoje pazdziochy pokazac. Chyba ze sa w takim
stanie, ze nie warto i lepiej pisac 3-po-3 o byle czym.

Poka wykresa z hamowni a nie jakiegos kundla kudlatego :)

Data: 2011-10-14 23:44:55
Autor: marider
W dniu 2011-10-14 23:37, Kuczu pisze:
[...]

Kuczu, ten "kundel" jest wart wiecej niz Twoj HD wziety razem z XB12X ;)
Wykres Ci na maila wysle jak zeskanuje papier, moze cos z doktorkim wymyslicie bo reszta to sie pewnie bedzie tylko tepo gapic w kreske i bic piane jak to tutaj jest w zwyczaju od paru ladnych lat.

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-10-14 22:36:30
Autor: AZ
On 2011-10-14, marider <2marider@gazeta.pl> wrote:

[...]

W dobie telefonow komorkowych, blutufow i innych cudow musisz skanowac
papier?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-14 23:52:24
Autor: Songoku
[spam] tanio sprzedam amortyzator cbr 600 rr '04 [OT]
juĹĽ siÄ™ poprawiam :)

http://www.bikepics.com/pictures/2286654/

--
_______
Songoku

Data: 2011-10-15 00:45:44
Autor: Kuczu
W dniu 2011-10-14 23:44, marider pisze:

Poka wykresa z hamowni a nie jakiegos kundla kudlatego :)

Kuczu, ten "kundel" jest wart wiecej niz Twoj HD wziety razem z XB12X ;)

Na psie nie pojezdzisz... No chyba ze umiesz :)

Data: 2011-10-15 00:48:36
Autor: Kuczu
[spam] tanio sprzedam amortyzator cbr 600 rr '04 [OT]
W dniu 2011-10-14 23:44, marider pisze:

Kuczu, ten "kundel" jest wart wiecej niz Twoj HD wziety razem z XB12X ;)

I dodatkowo zacytuje klasyka: "Piniondze to nie wszystko". Tyle ze niektorzy zdaja sie tego nie rozumiec i ciagle im imponuja kwoty.

Data: 2011-10-16 14:03:41
Autor: KJ Siła Słów
[spam] tanio sprzedam amortyzator cbr 600 rr '04 [OT]
W dniu 2011-10-14 23:44, marider pisze:

Kuczu, ten "kundel" jest wart wiecej niz Twoj HD wziety razem z XB12X ;)

Wez juz nie pierdol please, pies 3 na swiatowce w swojej rasie?

No to moj byl 4 w rasie WDS w Bratyslawie tez w championach i tez ma intera i bez przesady z ta kasa.

KJ

Data: 2011-10-16 16:22:47
Autor: Jacot
KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:

No to moj byl 4 w rasie WDS w Bratyslawie tez w championach i tez ma intera i bez przesady z ta kasa.

Przez nokaut?

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2011-10-16 21:36:37
Autor: marider
[spam] tanio sprzedam amortyzator cbr 600 rr '04 [Totalny OT]

Sprawdz wyniki klasy otwartej (bo o tej tu mowa) na stronie WDSu lub tu http://tinyurl.com/3wr6yb7 (serwer mi cos padl wiec tylko kopia). Taki maly myk francuski zeby nie startowal w Ch bo i tak bylo wiadomo kto tam wygra.

No to moj byl 4 w rasie WDS w Bratyslawie tez w championach i tez ma
intera i bez przesady z ta kasa.

Pogratulowac, moj byl tylko 5 na 17 w klasie championow w Bratyslawie ale v-ce Zwyc. Swiata w owczarkach szetlandzkich i tak przyjechal do Polszy (mial sedziowac Anglik, a niespodziewanie sedziowal "znajomy" Rumun ktory dosc czesto w Polsze bywa..). Odnosnie kosztow policz ile zaplaciles za psa, szkolenia (o ile ma) itp itd + ile wydajesz rocznie na wystawy bo zakladam ze troche jezdzisz z psem po swiecie skoro masz Intera (mojemu brak 1 CACIB'a ale co sie odwlecze, to nie uciecze ;) ). Pomijam to, ze od jakichs 2 lat olewam wystawki sedziowane przez polskich sedziow ale w "Twojej " rasie moze jest insze "ukladowo", nie wiem.

W sumie moge juz obstawic kto "wezmie" kolejne Zwyciestwo Polski AD 2011 za tydzien w Poznaniu. Hehe.

Pzdr
PS: Fajnie miec i drugie hobby.
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-10-16 22:16:36
Autor: Tytus z domQ
[spam] tanio sprzedam amortyzator cbr 600 rr '04 [Totalny OT]
Siemka
*** "marider" KJ Siła Słów

chlopaki - zero lansu - po prostu nie potraficie nic zalatwic dla swoich zwierzakow.
wstyd mi za was

--
         Tytus
co zawsze zalatwia swojemu kotu

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 6548 (20111016) __________

Data: 2011-10-17 07:47:09
Autor: Jasio

[...]

No dobra, ale teraz juz zarty na bok. Czy do wartosci Kucza pojazdow doliczylbys wartosc wymienionego oleju, zatankowanego paliwa i zuzytych klockow?

Data: 2011-10-16 22:09:07
Autor: AZ
On 2011-10-16, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:

No to moj byl 4 w rasie WDS w Bratyslawie tez w championach i tez ma intera i bez przesady z ta kasa.

No i po co ten lans??

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-15 09:06:12
Autor: Monster
[spam] tanio sprzedam amortyzator cbr 600 rr '04 [OT]
W dniu 2011-10-14 23:25, marider bełkocze:

Buhahahaha, jednej zasranej kropli krwi nie bylo ani flakow, mozgu,
scierwa, nic, ZERO. Zawiedziony? Co za baran nastepny... Ale oczywiscie

Hmm,pewnie na forum Onetu masz złote pióro..

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-10-17 08:55:24
Autor: Roman Niewiarowski
[...]

Cza bylo jej jebnac jeszcze.

Skoro Was draznia tak foty moto to dorzuce jeszcze jedna z 2gim hobby:
http://tinyurl.com/645pay4 :)

Strzyzesz trawniki ?

PS: Sheltie byl 3ci na Wystawie Swiatowej w Paryzu w lipcu ale to juz
NTG ;)

Zawiozles trawnik do Paryza ? No to szacun!

pozdr
newrom
--
RD07 - dożywocie.

Data: 2011-10-17 09:08:38
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
marider napisał(a):
Skoro Was draznia tak foty moto to dorzuce jeszcze jedna z 2gim hobby: http://tinyurl.com/645pay4 :)

Poka tera fote swojej kobity. I napisz ile kosztowala i jak jest stjuningowana.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-10-17 23:56:18
Autor: Michał V-R
[spam] tanio sprzedam amortyzator cbr 600 rr '04 [OT]
W dniu 2011-10-14 23:25, marider pisze:

Skoro Was draznia tak foty moto to dorzuce jeszcze jedna z 2gim hobby:
http://tinyurl.com/645pay4 :)

A to moje dugoe hobby i wlasnie tak, bo sobie jeszcze moge zajarac :-D
http://bi.gazeta.pl/im/0/3528/z3528270X,Pozycja-- od-tylu.jpg

Michal V-R
gg 9409047
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2011-10-18 06:54:51
Autor: Songoku
[spam] tanio sprzedam amortyzator cbr 600 rr '04 [OT]

A to moje dugoe hobby i wlasnie tak, bo sobie jeszcze moge zajarac :-D
http://bi.gazeta.pl/im/0/3528/z3528270X,Pozycja-- od-tylu.jpg

i po co ten lans? ;)

--
_______
Songoku

Data: 2011-10-18 10:26:18
Autor: Michał V-R
W dniu 2011-10-18 06:54, Songoku pisze:

A to moje dugoe hobby i wlasnie tak, bo sobie jeszcze moge zajarac :-D
http://bi.gazeta.pl/im/0/3528/z3528270X,Pozycja-- od-tylu.jpg

i po co ten lans? ;)

No jak po co? Ty wiesz ile takie zwierze kosztuje w codziennym utrzymaniu, wiecej jak wszystkie medalowe pieski ;-)

Michal V-R
gg 9409047
ĹĽyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2011-10-18 21:00:10
Autor: Songoku
[spam] tanio sprzedam amortyzator cbr 600 rr '04 [OT]

No jak po co? Ty wiesz ile takie zwierze kosztuje w codziennym
utrzymaniu, wiecej jak wszystkie medalowe pieski ;-)

Akurat wiem. Tylko moja "championa" jeszcze nie ma, ale pracuje nad tym :)

--
_______
Songoku

Data: 2011-10-18 07:33:21
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2011-10-17 23:56, Michał V-R pisze:

> A to moje dugoe hobby i wlasnie tak, bo sobie jeszcze moge zajarac :-D
http://bi.gazeta.pl/im/0/3528/z3528270X,Pozycja-- od-tylu.jpg

Nie powiedziales czy lubisz byc z przodu czy z tylu.

pozdr
newrom
--
RD07 - dożywocie.

Data: 2011-10-18 10:15:02
Autor: Michał V-R
[spam] tanio sprzedam amortyzator cbr 600 rr '04 [OT]

Nie powiedziales czy lubisz byc z przodu czy z tylu.
Ja gram zawsze w ataku ;-D

Data: 2011-10-18 20:33:24
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-10-18 10:15, Michał V-R pisze:

Nie powiedziales czy lubisz byc z przodu czy z tylu.
Ja gram zawsze w ataku ;-D

Niektórzy nie potrafią przyjąć prawidłowej pozycji, niektórzy nie nauczyli się prawideł języka polskiego. Mówi i pisze się "w napadzie".

--
          Czas na odwaĹĽne decyzje:

=>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

[spam] tanio sprzedam amortyzator cbr 600 rr '04