tankbag enduro

Data: 2010-05-26 21:53:38
Autor: kocyk
tankbag enduro
Szukam tankbaga enduro, takiego coby:
- byl duzy
- byl na paski
- pasowal na garbate, krotkie zbiorniki
Fajne robi kateem do 950/990, ale i fajnie ceni. Ktos, cos?
K.

Data: 2010-05-26 22:23:40
Autor: Jarecki [KenLee]
tankbag enduro
Użytkownik "kocyk"  napisał:

Szukam tankbaga enduro, takiego coby:

*** Sprawdz w ofercie Touratech'a. Kiedys widzialem, ale samemu nie chce mi sie grzebac. Swoja droga i tak pewnie taniej niz u pomaranczowych nie bedzie.
Pozdr
Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

Data: 2010-05-26 22:48:24
Autor: Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl
tankbag enduro
On 26 Maj, 21:53, kocyk <ko...@ZZZriders.pl> wrote:
Szukam tankbaga enduro, takiego coby:

Witam !
Kiedyś coś takigo widziałem w katalogu Polo (i założone na Transalpa),
można było dopiąć dodatkowe sakwy po bakach baku.

Pozdrawiam,
Rafik aka DeLeTe + BMW K1100RS - szybsze bo czerwone ;), z tankbagiem
na gumki, bo bak aluminiowy ;)

Data: 2010-05-27 08:16:30
Autor: newrom
tankbag enduro
On Wed, 26 May 2010 21:53:38 +0200, kocyk <kocyx@ZZZriders.pl> wrote:

Szukam tankbaga enduro, takiego coby:
- byl duzy
- byl na paski
- pasowal na garbate, krotkie zbiorniki
Fajne robi kateem do 950/990, ale i fajnie ceni. Ktos, cos?

Tułarega sprawdz. Ma nawet ucha do zwiekszania pojemnosci. Ale nie
wiem czy na paskach i czy kolor Ci sie spoda ;)

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2010-05-27 10:57:41
Autor: kocyk
tankbag enduro
newrom@spamcom.com wrote:
[...]

A gdzie to co to kto to, bo mi wolkswageny wyskakuja.
K.

Data: 2010-05-27 11:10:47
Autor: Magic
tankbag enduro
kocyk pisze:
newrom@spamcom.com wrote:
[...]

Polo miał serię Tuareg oidp.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2010-05-27 11:20:31
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
tankbag enduro
Magic napisał(a):

Polo miał serię Tuareg oidp.

Woldzwagen polo to popierdulka przy tuaregu.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-05-27 15:56:21
Autor: Grzybol
tankbag enduro
Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <kn@qumak.spaaaaam.pl> napisał w wiadomości
Magic napisał(a):
Polo miał serię Tuareg oidp.
Woldzwagen polo to popierdulka przy tuaregu.

Możesz nie wyciągać gówna z wora? :-)

--
Grzybol

Data: 2010-05-27 11:20:41
Autor: de Fresz
tankbag enduro
On 2010-05-27 10:57:41 +0200, kocyk <kocyx@ZZZriders.pl> said:

Tułarega sprawdz. Ma nawet ucha do zwiekszania pojemnosci. Ale nie
wiem czy na paskach i czy kolor Ci sie spoda ;)

A gdzie to co to kto to, bo mi wolkswageny wyskakuja.

Pewnie łoto chodziło:

http://www.touratech.com/shops/001/index.php?cPath=15_124&osCsid=c4b1a9b0f3b3860ac2365e85400c27ae

de Fresz

Data: 2010-05-27 11:46:46
Autor: newrom
tankbag enduro
On Thu, 27 May 2010 10:57:41 +0200, kocyk <kocyx@ZZZriders.pl> wrote:

A gdzie to co to kto to, bo mi wolkswageny wyskakuja.

http://www.xrv.org.uk/forums/africa-twin/16868-hein-gericke-enduro-tuareg-tank-bag.html

pozdr
newrom

Data: 2010-05-27 12:28:42
Autor: Magic
tankbag enduro
newrom@spamcom.com pisze:
On Thu, 27 May 2010 10:57:41 +0200, kocyk <kocyx@ZZZriders.pl> wrote:

A gdzie to co to kto to, bo mi wolkswageny wyskakuja.

http://www.xrv.org.uk/forums/africa-twin/16868-hein-gericke-enduro-tuareg-tank-bag.html

O, właśnie, z Polo mie sie pozajączkowało z serią Pharaoh.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2010-05-27 14:38:50
Autor: kocyk
tankbag enduro
newrom@spamcom.com wrote:
On Thu, 27 May 2010 10:57:41 +0200, kocyk <kocyx@ZZZriders.pl> wrote:

A gdzie to co to kto to, bo mi wolkswageny wyskakuja.

http://www.xrv.org.uk/forums/africa-twin/16868-hein-gericke-enduro-tuareg-tank-bag.html

Dla mnie bomba, ale nie chce z sakwami po boku, ja nie mam hondy ani bmw zebym musial motocykl pod torbami ze wstydu chowac. Narazie mi sie spodobal taki sw-motecha, wyglada jak ktm/turatech, a kosztuje polowe.
http://tinyurl.com/376648m
A tego, powiedz mi, co maja te tuaregi z kolorem nie tego?
K.

Data: 2010-05-27 15:05:53
Autor: newrom
tankbag enduro
On Thu, 27 May 2010 14:38:50 +0200, kocyk <kocyx@ZZZriders.pl> wrote:

Dla mnie bomba, ale nie chce z sakwami po boku, ja nie mam hondy ani bmw zebym musial motocykl pod torbami ze wstydu chowac.

Ale potrzebujesz duzo miejsca na czesci zapasowe, bo nie masz bmw.
Boczne sakwy Ci sie przydadzo!

A tego, powiedz mi, co maja te tuaregi z kolorem nie tego?

Nie pamietam jaki masz kolor oczu, moze po prostu by Ci sie nie
komponowal. no!

pozdr
newrom