tankowanie do butelki

Data: 2010-12-02 01:18:10
Autor: Wiktor S.
tankowanie do butelki
Byłem świadkiem sceny na stacji Shella: przychodzi delikwent z butlą na wodę mineralną (taką 20-litrową) i chce tankować. W tym momencie odzywa się megafon:

- PROSZĘ NIE TANKOWAĆ DO TEJ BUTLI!!!
- ?? dlaczego?
- BO NIE MA ATESTU!!!

dalej nie słyszałem bo już odjechałem, ale dziwi mnie, dlaczego stację obchodzi do czego klient tankuje...

--
Azarien

Data: 2010-12-01 19:17:55
Autor: Pszemol
tankowanie do butelki
"Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> wrote in message news:id6ok6$cdj$1news.onet.pl...
[...]

Bo stacja potem będzie gasić pożar jak paliwo zeżre butelkę i się to
wszystko rozleje na beton lub będzie płacić za oczyszczanie środowiska
gdy delikwent wyleje to gdzieś do kratki ściekowej burzowej i jeszcze karę
im wlepią za nieprzestrzeganie przepisów i pozwolenie/niedopilnowanie
klienta przy tankowaniu do nieodpowiedniego pojemnika.

Data: 2010-12-02 09:16:33
Autor: Tadeusz
tankowanie do butelki

Użytkownik "Pszemol" <> napisał w wiadomości ...

Bo stacja potem będzie gasić pożar jak paliwo zeżre butelkę

Ty tak k...a na serio????

[...]

czy po prostu jednak masz tak ciężko zlasowany mózg tym
całym "amerykanizmem"???

:)

Data: 2010-12-02 10:27:18
Autor: Jakub Witkowski
tankowanie do butelki
W dniu 2010-12-02 09:16, Tadeusz pisze:

[...]

Nie zeżre butelki. Ale zwykła butelka PET naelektryzować się może nieźle.
A kara za nieprzestrzeganie przepisów ppoż. też może być niezła.
Ale chyba kluczowe jest to, że mają na sprzedaż kanisterki :)

Data: 2010-12-02 11:18:59
Autor: Mario
tankowanie do butelki
W dniu 2010-12-02 02:17, Pszemol pisze:
[...]

dobre, dobre, imponuje mi Twoja wiara w atesty i homologacje :-)

gdy delikwent wyleje to gdzieś do kratki ściekowej burzowej

no jasne,
kupuje po to aby wylać do ścieków :-), trzeba mieć fantazję i pieniądze :-D

pozdrawiam
mario

Data: 2010-12-02 12:18:54
Autor: J.F.
tankowanie do butelki
Użytkownik "Mario" <camaro94@op.pl> napisał w
[...]

To akurat nie kwestia wiary - niektore tworzywa sa naprawde nieodporne na benzyne. Malo ich, i politerecostam z butelek sie do nich nie zalicza, ale ryzyko pewne jest.

J.

Data: 2010-12-02 12:26:21
Autor: Mario
tankowanie do butelki
W dniu 2010-12-02 12:18, J.F. pisze:
[...]

Ok, a ile czasu zajmie "zeżarcie" takiej butelki?

pozdrawiam
mario

Data: 2010-12-02 12:53:06
Autor: LEPEK
tankowanie do butelki
W dniu 2010-12-02 12:26, Mario pisze:

Ok, a ile czasu zajmie "zeżarcie" takiej butelki?

Denko od (o ile dobrze pamiętam) opakowania po jakimś jogurcie odpadło po kilkunastu minutach od wlania tam benzyny.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-12-02 13:39:36
Autor: Mario
tankowanie do butelki
W dniu 2010-12-02 12:53, LEPEK pisze:
[...]

O shit, że tak szybko to tego nie wiedziałem.
Dobra, przyznaję rację :-)

pozdrawiam
mario

Data: 2010-12-02 21:16:52
Autor: P_ablo
tankowanie do butelki
Użytkownik "Mario" <camaro94@op.pl> napisał w wiadomości news:id7voq$s7n$2news.onet.pl...

Ok, a ile czasu zajmie "zeżarcie" takiej butelki?
pozdrawiam

Wiecej niz 2 lata... mam w takiej buteleczce troche beny i jakos zezrec jej nie chce!

--
Picasso

Data: 2010-12-02 12:14:52
Autor: LEPEK
tankowanie do butelki
W dniu 2010-12-02 02:17, Pszemol pisze:

Bo stacja potem będzie gasić pożar jak paliwo zeżre butelkę i się to
wszystko rozleje na beton

łomatko...

lub będzie płacić za oczyszczanie środowiska
gdy delikwent wyleje to gdzieś do kratki ściekowej burzowej

No tak, bo jak wleje z atestowanego pojemnika, to będzie OK

Pozdr,

Data: 2010-12-02 07:14:40
Autor: Pszemol
tankowanie do butelki
"LEPEK" <gdzies@wsi.pl> wrote in message news:id7v6u$3j5$1news.mm.pl...
[...]

Nie chodzi o wylanie celowe, bo nikt normalny chyba nie kupuje
drogiego paliwa aby go wylać tylko o rozlanie z powodu np.
pęknięcia plastikowej butelki.

Stacyjnik widzi gościa ze śmieszną butelką w ręce - nie wie on
przecież z czego ta butelka, czy może szklana? Może już raz
użyta do paliwa i paliwo ją zeżarło od wczoraj a może od zeszłego
tygodnia? Po to są atesty i typowo wyglądające blaszane kanistry
na paliwo aby stacyjnik nie musiał główkować i bawić się w loterię
typu: wytrzyma ta butelka czy nie wytrzyma i będę miał kłopot jak się
te 20 litrów do kanału burzowego wleje i się służby eco dowiedzą?

Data: 2010-12-02 21:48:50
Autor: Shrek
tankowanie do butelki
W dniu 2010-12-02 12:14, LEPEK pisze:

lub będzie płacić za oczyszczanie środowiska
gdy delikwent wyleje to gdzieś do kratki ściekowej burzowej

No tak, bo jak wleje z atestowanego pojemnika, to będzie OK

Oczywiście. A prawdziwe nieszczęście będzie dopiero jak zgasi pożar przeterminowaną gaśnicą:P

Shrek;.

Data: 2010-12-02 14:36:36
Autor: kml
tankowanie do butelki

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:id6713.9fg.0poczta.onet.pl...
[...]

Czyli jak Pszemol widzi kogoś kto tankuje do kanistra to wie, że on nie wyleje zawartości do kratki ściekowo burzowej. A następnym odcinku kolejne nowości i odkrycia. Zapraszamy już za dwa wątki.

kml

Data: 2010-12-02 20:41:12
Autor: Pszemol
tankowanie do butelki
"kml" <flySteX@gaOzeFta.lp> wrote in message news:id87d3$207$1inews.gazeta.pl...
[...]

Znowu będziesz dyskutował ze swoją własną bujną wyobraźnią?
Myślałem że skorzystałeś choć trochę z ostatniej lekcji jaką Ci dałem...

Data: 2010-12-03 07:56:02
Autor: kml
tankowanie do butelki

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości

Znowu będziesz dyskutował ze swoją własną bujną wyobraźnią?
Myślałem że skorzystałeś choć trochę z ostatniej lekcji jaką Ci dałem...

BUUHAHAHAHAH! Lekcję mi dałeś ROTFL. Bez cienia wątpliwoście mogę napisać, ze jesteś po prostu zajebisty i bez Pszemola pms nie byłby tym czym jest dzisiaj. Po ponad 10 latach pisania dostajesz tytuł honorowego Miszcza PMSu.

kml

Data: 2010-12-03 15:26:47
Autor: Pszemol
tankowanie do butelki
"kml" <flySteX@gaOzeFta.lp> wrote in message news:ida49v$5mj$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kim Ty synku sądzisz że jesteś aby nadawać takie tytuły na pms???

Data: 2010-12-02 00:28:45
Autor: to
tankowanie do butelki
begin Wiktor S.
dalej nie słyszałem bo już odjechałem, ale dziwi mnie, dlaczego stację
obchodzi do czego klient tankuje...

To rzeczywiście bardzo dziwne, powinni mu nie tylko pozwolić na tankowanie do butelki po mineralnej, ale wręcz z własnej inicjatywy zatankować kilka litrów do paszczy.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-02 00:33:49
Autor: Waldek Godel
tankowanie do butelki
Dnia Thu, 2 Dec 2010 01:18:10 +0100, Wiktor S. napisał(a):

dalej nie słyszałem bo już odjechałem, ale dziwi mnie, dlaczego stację obchodzi do czego klient tankuje...

O ile dobrze pamiętam, to uczyli tego w okolicach siódmej klasy
podstawówki, ale to było parę lat temu, teraz może być w szóstej.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-12-02 07:39:22
Autor: J.F.
tankowanie do butelki
On Thu, 2 Dec 2010 01:18:10 +0100,  "Wiktor S."
- PROSZĘ NIE TANKOWAĆ DO TEJ BUTLI!!!
- ?? dlaczego?
- BO NIE MA ATESTU!!!

dalej nie słyszałem bo już odjechałem, ale dziwi mnie, dlaczego stację obchodzi do czego klient tankuje...

a) na stacji sprzedaja gustowne pojemniki z atestem, po 50zl,
b) pojemnik bez atestu sie elektrezyzezuje, jedna iskra i stacja
splonie.

J.

Data: 2010-12-02 08:13:39
Autor: Gabriel 'wilk'
tankowanie do butelki
Użytkownik J.F. napisał:

[...]

O ile sie nie myle to na BP 5l czerwony baniaczek z lejkiem kosztuje okolo 20pln jesli sie u nich kupuje paliwo do tego pojemnika - chyba ze cos sie ostatnio zmienilo w cenniku.

                Oskar Wilde

Data: 2010-12-02 09:35:31
Autor: Massai
tankowanie do butelki
Gabriel 'wilk' wrote:

Użytkownik J.F. napisał:

> On Thu, 2 Dec 2010 01:18:10 +0100,  "Wiktor S."
O ile sie nie myle to na BP 5l czerwony baniaczek z lejkiem kosztuje
okolo 20pln jesli sie u nich kupuje paliwo do tego pojemnika - chyba
ze cos sie ostatnio zmienilo w cenniku.  pozdrawiam

Pierwsze słyszę o tym warunku.
Jak ostatnio kupowałem żeby mieć na wszelki wypadek, to po prostu
zapłaciłem 20 pln i nikt się nie pytał o tankowanie.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-12-02 08:15:57
Autor: ToMasz
tankowanie do butelki
J.F. pisze:
[...]

a jak tankował ON?

ToMasz

Data: 2010-12-02 09:44:25
Autor: Anna Izabela
tankowanie do butelki
Użytkownik ToMasz napisał:
J.F. pisze:
[...]

co za różnica ON czy ONA ?

Data: 2010-12-02 20:16:07
Autor: Anna Izabela
tankowanie do butelki

Użytkownik ToMasz napisał:
J.F. pisze:
[...]

z gracją i szykiem obciągam z połykiem

Data: 2010-12-02 10:21:34
Autor: WOJO
tankowanie do butelki
co za różnica ON czy ONA ?

Zawsze o Tobie marzyłem.... :)
WOJO

Data: 2010-12-02 11:01:48
Autor: J.F.
tankowanie do butelki
[...]

ON nie nosi moherowego beretu i nie iskrzy :-)

J.

Data: 2010-12-02 15:19:59
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
tankowanie do butelki
W dniu 2010-12-02 11:01, J.F. pisze:
Użytkownik "Anna Izabela" <annaizabela11@gazeta.pl> napisał w
b) pojemnik bez atestu sie elektrezyzezuje, jedna iskra i stacja
splonie.

a jak tankował ON?

co za róşnica ON czy ONA ?

ON nie nosi moherowego beretu i nie iskrzy :-)

I to by było na tyle w temacie. :)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-12-02 12:07:10
Autor: KJ Siła Słów
tankowanie do butelki
W dniu 2010-12-02 01:18, Wiktor S. pisze:
[...]

Sa takie tworzywa ktore benzyna rozpuszcza.

Sa takie ktore sie elektryzuja, IMO jest to mozliwe zeby iskra narobila balaganu.

Kanistry maja taki a nie inny ksztalt zeby zawsze zostala poduszka powietrzna na okolicznosc rozszerzalnosci temperaturowej benzyny.

Stacje maja jakies przepisy bezpieczenstwa i staraja sie ich pilnowac, bo sie strasznie trudno gasza w razie co.

Aczkolwiek z egzekwowaniem przepisu ze nie wolno siedziec na motocyklu w trakcie tankowania to sie spotykam moze raz na 3 lata.

KJ

Data: 2010-12-02 11:14:29
Autor: kamil
tankowanie do butelki
"KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> wrote in message news:id7ukv$1fm$1inews.gazeta.pl...
,
Aczkolwiek z egzekwowaniem przepisu ze nie wolno siedziec na motocyklu w trakcie tankowania to sie spotykam moze raz na 3 lata.

Z ciekawosci - po co, skoro i tak musisz pozniej isc zaplacic?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-12-02 12:21:42
Autor: Andrzej Lawa
tankowanie do butelki
W dniu 02.12.2010 12:14, kamil pisze:

Aczkolwiek z egzekwowaniem przepisu ze nie wolno siedziec na motocyklu
w trakcie tankowania to sie spotykam moze raz na 3 lata.

Z ciekawosci - po co, skoro i tak musisz pozniej isc zaplacic?

Przypuszczam że może chodzić o to, że niektóre motocykle nie mają
centralnego podnóżka lub się cholernie ciężko je nań stawia, a jak
postawisz na bocznej podstawce, to ciężko nalać do pełna.

Data: 2010-12-02 12:37:13
Autor: Seba
tankowanie do butelki
Dnia Thu, 2 Dec 2010 11:14:29 -0000, kamil napisał(a):

Z ciekawosci - po co, skoro i tak musisz pozniej isc zaplacic?

Mi jakoś łatwiej sięgnąć po pistolet i trafić do baku nie rozlewając
przy okazji paliwa po zbiorniku (chcąc zatankować motocykl do pełna).

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-12-02 14:09:41
Autor: mech
tankowanie do butelki
On 2010-12-02 12:14, kamil wrote:

Z ciekawosci - po co, skoro i tak musisz pozniej isc zaplacic?
Mi na ten przykład siedząc nisko na motocyklu łatwiej jest odchylić torbę z baku w kierunku zegarów i podtrzymując ją jedną ręką wsadzić w tą szparę pistolet. Jak stoje obok maszyny to jest niewygodnie no i nie widać wtedy, czy jest już nalane pod korek.

Data: 2010-12-02 12:23:27
Autor: Mario
tankowanie do butelki
W dniu 2010-12-02 12:07, KJ Siła Słów pisze:
[...]

W parę minut? Przecież ktoś kto tankuje do PETa, robi to po to aby za chwilę przelać zawartość do baku.

Sa takie ktore sie elektryzuja, IMO jest to mozliwe zeby iskra narobila
balaganu.

To fakt, ale nie wierzę, że atestowane plastiki cudownie się nie elektryzują wcale.

Kanistry maja taki a nie inny ksztalt zeby zawsze zostala poduszka
powietrzna na okolicznosc rozszerzalnosci temperaturowej benzyny.

Ok, ale jak pisałem wcześniej, tankujący do PETa nie będzie przechowywał paliwa na trudniejsze czasy, prawda? Tylko wleje za rogiem do autka.

pozdrawiam
mario

Data: 2010-12-02 11:30:47
Autor: Waldek Godel
tankowanie do butelki
Dnia Thu, 02 Dec 2010 12:23:27 +0100, Mario napisał(a):

To fakt, ale nie wierzę, że atestowane plastiki cudownie się nie elektryzują wcale.

Nie elektryzują się, bo mają w tworzywie dodatki powodujące przewodzenie
prądu w stopniu wystarczającym, żeby zapobiec elektryczności statycznej.
Najczęściej grafit.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-12-02 12:07:09
Autor: kamil
tankowanie do butelki
"Mario" <camaro94@op.pl> wrote in message news:id7vjc$s7n$1news.onet.pl...

W parę minut? Przecież ktoś kto tankuje do PETa, robi to po to aby za chwilę przelać zawartość do baku.

To niech podjedzie i wleje.

To fakt, ale nie wierzę, że atestowane plastiki cudownie się nie elektryzują wcale.

Na pewno duzo slabiej.

Ok, ale jak pisałem wcześniej, tankujący do PETa nie będzie przechowywał paliwa na trudniejsze czasy, prawda? Tylko wleje za rogiem do autka.

Ludzie przechowuja przez kilka lat zwloki wlasnych dzieci w beczkach na podworku. Pojebow na swiecie nie brakuje panie kolego, nie ufalbym tak bardzo w zdrowy rozsadek jegomoscia tankujacego do butelki po oranzadzie.

Mozna miec nie wiem jak wysrubowane normy wypracowywane latami, a i tak znajdzie sie cwaniak w internecie ktory wie lepiej. A pozniej placz, bo "co za idiota pozwolil mu zatankowac do butelki" kiedy cos sie stanie.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-12-02 13:59:06
Autor: Mario
tankowanie do butelki
W dniu 2010-12-02 13:07, kamil pisze:
"Mario" <camaro94@op.pl> wrote in message news:id7vjc$s7n$1news.onet.pl...

W parę minut? Przecież ktoś kto tankuje do PETa, robi to po to aby za
chwilę przelać zawartość do baku.

To niech podjedzie i wleje.

Watsonie, gdyby mógł podjechać to by nie lał do butli. Doh.

  a i tak
znajdzie sie cwaniak w internecie ktory wie lepiej.

Nie wiem, do mnie pijesz?

mario

Data: 2010-12-02 13:00:14
Autor: kamil
tankowanie do butelki
"Mario" <camaro94@op.pl> wrote in message news:id856m$fek$3news.onet.pl...
[...]

Sherlocku, skad wiesz ze wleje to za rogiem, a nie bedzie trzymal w piwnicy do rozpalania grilla?

 a i tak
znajdzie sie cwaniak w internecie ktory wie lepiej.

Nie wiem, do mnie pijesz?

Nie no, skadze znowu!

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-12-02 14:04:43
Autor: Mario
tankowanie do butelki
W dniu 2010-12-02 14:00, kamil pisze:
[...]

Tak, tak, wszyscy trzymają benzynę w piwnicach w 1.5L petach, tuż obok swoich dzieci w beczkach.

a to ok.

pozdrawiam
mario

Data: 2010-12-02 07:22:44
Autor: Pszemol
tankowanie do butelki
"Mario" <camaro94@op.pl> wrote in message news:id85h8$hv7$1news.onet.pl...
[...]

Przyznaj Mario, że to całkiem możliwe że to zapas na grila.
I jeszcze jak naleje do pełna na mrozie, przyniesie do ciepłej
piwnicy to mu rozsadzi butelkę i te 20 litrów paliwa wyleje
się na podłogę w piwnicy. Ktoś pstryczkiem zapali światło i BUM.
A potem usłyszymy w TVN24 że gdzieś w mieście X zawaliła się
4 piętrowa kamienica bo jakiś stacyjnik nie dopilnował debila.

Data: 2010-12-02 19:46:56
Autor: 'Tom N'
tankowanie do butelki
Pszemol w <news:id7hg4.6fk.0poczta.onet.pl>:

[...]

O samochodach produkujących paliwo już tu było, ale o 20 litrach
wylewających się z 1.5l butelki po jej podgrzaniu o 40 K jeszcze nie [1]

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-12-02 20:43:43
Autor: Pszemol
tankowanie do butelki
"'Tom N'" <news@int.dyndns.org.invalid> wrote in message news:101202.194656.pms.2129int.dyndns.org.invalid...
[...]

No to po co te wygłupy?

Data: 2010-12-02 13:06:04
Autor: kamil
tankowanie do butelki
[...]

To, ze szansa niewielka nie znaczy, ze nie trzeba jej dodatkowo minimalizowac ograniczajac sprzedaz idiotom.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-12-02 12:30:10
Autor: Andrzej Lawa
tankowanie do butelki
W dniu 02.12.2010 12:23, Mario pisze:

Sa takie tworzywa ktore benzyna rozpuszcza.

W parę minut? Przecież ktoś kto tankuje do PETa, robi to po to aby za
chwilę przelać zawartość do baku.

Są takie, które rozpuszczą się w kilka sekund.

Sa takie ktore sie elektryzuja, IMO jest to mozliwe zeby iskra narobila
balaganu.

To fakt, ale nie wierzę, że atestowane plastiki cudownie się nie
elektryzują wcale.

Na pewno mniej.

[...]

Nieistotne. Stacja musi dbać o swoje interesy, m.in. żeby się im jakaś
kontrola do d*.*y nie dorwała za brak reakcji (może to np. jakiś
prowokator z kontroli).

Data: 2010-12-02 13:56:10
Autor: Mario
tankowanie do butelki
W dniu 2010-12-02 12:30, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Tego nie wiedziałem. Przyznaję rację :-), proponuję EOT.

pozdrawiam
mario

Data: 2010-12-02 15:49:24
Autor: Tadeusz
tankowanie do butelki

Użytkownik "Andrzej Lawa" <> napisał w wiadomości ...

Sa takie tworzywa ktore benzyna rozpuszcza.

W parę minut? Przecież ktoś kto tankuje do PETa, robi to po to aby za
chwilę przelać zawartość do baku.

Są takie, które rozpuszczą się w kilka sekund.

a jakie plastiki rozpuszczają się w kilka sekund od benzyny?????

Data: 2010-12-02 12:34:02
Autor: J.F.
tankowanie do butelki
Użytkownik "Mario" <camaro94@op.pl> napisał w
Sa takie tworzywa ktore benzyna rozpuszcza.

W parę minut?

W pare minut. Poszukaj sobie kawalka ABS [akrylo-butadieno-styren]. Co prawda z tego sie raczej butelek nie robi. Ale latarki do samochodow bywa ze tak :-)

Przecież ktoś kto tankuje do PETa, robi to po to aby za chwilę przelać zawartość do baku.

Nie tak za chwile, no ale w sumie stacji nie interesuje co bedzie za stacja :-)

Sa takie ktore sie elektryzuja, IMO jest to mozliwe zeby iskra narobila
balaganu.
To fakt, ale nie wierzę, że atestowane plastiki cudownie się nie elektryzują wcale.

Powiedzmy ze minimum dwie rzeczy powinien atest sprawdzic - odpornosc na paliwa i elektryzowanie.

[...]

Jak jest lato to moze nie doniesc :-)

J.

Data: 2010-12-02 13:57:31
Autor: Mario
tankowanie do butelki
W dniu 2010-12-02 12:34, J.F. pisze:
Użytkownik "Mario" <camaro94@op.pl> napisał w
Sa takie tworzywa ktore benzyna rozpuszcza.

W parę minut?

W pare minut.

Nie wiedziałem ale Andrzej Lawa, LEPEK i Ty przekonaliście mnie.

pozdrawiam
mario

Data: 2010-12-02 14:13:15
Autor: J.F.
tankowanie do butelki
[...]

Przy czym jak pisalem - PET na te typowe butelki taki nie jest.
Gdzies mam wlane troche benzyny do takiej flaszki i chyba juz rok stoi.

J.

Data: 2010-12-02 13:49:57
Autor: Eli
tankowanie do butelki
Mario <camaro94@op.pl> napisał(a):

To fakt, ale nie wierzę, że atestowane plastiki cudownie się nie elektryzują wcale.

Ale stacja umyła ręce, rozumiesz?

--
pzdr, Eli

Data: 2010-12-02 14:01:27
Autor: Mario
tankowanie do butelki
W dniu 2010-12-02 13:49, Eli pisze:
Mario <camaro94@op.pl> napisał(a):

To fakt, ale nie wierzę, że atestowane plastiki cudownie się nie
elektryzują wcale.

Ale stacja umyła ręce, rozumiesz?

To rozumiem ale starałem się dociec czy faktycznie benzyna zjada plastik.
Bo to, że wszystkie atesty i homologacje to narzędzia do robienia kasy to wiem nie od dziś.

pozdrawiam
mario

Data: 2010-12-02 07:19:41
Autor: Pszemol
tankowanie do butelki
"Mario" <camaro94@op.pl> wrote in message news:id85b4$fek$4news.onet.pl...
[...]

Atesty i homologacje to próba zrobienia jakiegoś porządku w bałaganie.
To, że to kosztuje kasę - dlaczego nie? Wolałbyś aby homologacje były
finansowane z podatków czy opłacane przez zainteresowanych biznesmanów?
Ktoś, kto produkuje baniaczek do benzyny nie robi tego charytatywnie,
robi to dla pieniędzy - testy jego produktu powinien opłacić z własnej kiesy.

Data: 2010-12-02 13:49:41
Autor: kamil
tankowanie do butelki
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:id7hae.7bs.0poczta.onet.pl...
[...]

No costy, to sa spiski amerykanskich Zydow. Bo wiadomo, ze za wszystkim stoja Zydzi i korporacje, ktorymi zarzadzaja. I te korporacje uwziely sie na biednych polakow wlasnie, ale juz niedlugo nasz Jezus Chrystus Swiebodzinski pokaze im, gdzie raki zimuja.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-12-02 14:16:22
Autor: J.F.
tankowanie do butelki
[...]

Jak pisalem - nieliczne zzera szybko.
Przy czym trudno nawet pisac "benzyna" - dzis moze miec multum roznych ulepszaczy, biododatkow, a moze to nawet nie benzyna a czysty biodiesel (RME) bedzie.

Wiec moze te atesty nie sa takie glupie :-)

J.

Data: 2010-12-02 20:44:38
Autor: Pszemol
tankowanie do butelki
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:id8674$kk4$1news.onet.pl...
[...]

Dzisiejsza "benzyna" to mieszanina węglowodorów i ok. 10% alkoholu.

Wiec moze te atesty nie sa takie glupie :-)

Nie są, oj nie.

Data: 2010-12-06 09:10:43
Autor: Jackare
tankowanie do butelki
Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał w wiadomości news:id7ukv$1fm$1inews.gazeta.pl...

Sa takie ktore sie elektryzuja, IMO jest to mozliwe zeby iskra narobila balaganu.

i nawet się takie przypadki zdarzały w Polsce. Przeskok iskry pomiedzy pistoletem a plastikowym kanisterkiem do wody i zapłon par benzyny. Lata osiemdziesiąte.

Data: 2010-12-08 11:39:05
Autor: Jackare
tankowanie do butelki
Użytkownik "Jackare" <jackare@interia.pl> napisał w wiadomości news:idi5tc$kam$1node1.news.atman.pl...
[...]

I sobie przypomniałem. Tak zginął kolega mojego ojca. Wlewał w garażu do syreny paliwo z plastikowego baniaczka, przeskoczyła iskra pomiędzy baniakiem a autem i zgninął w eksplozji E78
--
Jackare

Data: 2010-12-08 11:04:29
Autor: kamil
tankowanie do butelki

"Jackare" <jackare@interia.pl> wrote in message news:idnn79$pdf$1node1.news.atman.pl...
[...]

Grupowym ekspierdom mozesz tlumaczyc sto razy, i tak skwituja ze atesty to wyciaganie pieniedzy od biednych obywateli i koniec.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-12-08 13:47:12
Autor: J.F.
tankowanie do butelki
On Wed, 8 Dec 2010 11:04:29 -0000,  kamil wrote:
[...]

Bo czesto sa :-)

Szczegolnie ze historia kolegi jest malo wiarygodna i a nawet jak
prawdziwa to niekoniecznie dostacznie uzasadnia sprawe.

J.

Data: 2010-12-03 01:18:24
Autor: Adam Płaszczyca
tankowanie do butelki
Dnia Thu, 2 Dec 2010 01:18:10 +0100, Wiktor S. napisał(a):

dalej nie słyszałem bo już odjechałem, ale dziwi mnie, dlaczego stację obchodzi do czego klient tankuje...

Bo spalona stacja to same straty.

--
     ___________ (R)

Data: 2010-12-03 01:56:48
Autor: Maciek
tankowanie do butelki
W dniu 2010-12-02 01:18, Wiktor S. pisze:
Byłem świadkiem sceny na stacji Shella: przychodzi delikwent z butlą na wodę mineralną (taką 20-litrową) i chce tankować. W tym momencie odzywa się megafon:
Ja parę lat temu poleciałem na BP z butelką 1.5l po wodzie mineralnej
(miałem maszynę z niedziałającym wskaźnikiem paliwa i potrafiła mnie
zaskoczyć ;-)). Grzecznie zapytałem panienki z obsługi, czy mogę
zatankować na co ona, że nie bo "pistolet w dziurkę nie wejdzie i się
porozlewa" :-> Poszedłem na Statoil i tam pistolet w dziurkę wszedł, no
ale tam facet pracował :->

Maciek

Data: 2010-12-04 17:31:11
Autor: Marcin Jan
tankowanie do butelki
W dniu 10-12-02 01:18, Wiktor S. pisze:
[...]

ee tam raz brakło benzyny. walę na CPN (tak tak na cpn) i mówię jak jest i czy mają kanistry. Nie nie mają ale mogą sprzedać mineralną 5 l. Kupiłem, wylałem potem zatankowałem.

tankowanie do butelki