tankowanie do butelki

Data: 2010-12-01 19:17:55
Autor: Pszemol
tankowanie do butelki
"Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> wrote in message news:id6ok6$cdj$1news.onet.pl...
Byłem świadkiem sceny na stacji Shella: przychodzi delikwent z butlą na wodę mineralną (taką 20-litrową) i chce tankować. W tym momencie odzywa się megafon:

- PROSZĘ NIE TANKOWAĆ DO TEJ BUTLI!!!
- ?? dlaczego?
- BO NIE MA ATESTU!!!

dalej nie słyszałem bo już odjechałem, ale dziwi mnie, dlaczego stację obchodzi do czego klient tankuje...

Bo stacja potem będzie gasić pożar jak paliwo zeżre butelkę i się to
wszystko rozleje na beton lub będzie płacić za oczyszczanie środowiska
gdy delikwent wyleje to gdzieś do kratki ściekowej burzowej i jeszcze karę
im wlepią za nieprzestrzeganie przepisów i pozwolenie/niedopilnowanie
klienta przy tankowaniu do nieodpowiedniego pojemnika.

Data: 2010-12-02 09:16:33
Autor: Tadeusz
tankowanie do butelki

Użytkownik "Pszemol" <> napisał w wiadomości ...

Bo stacja potem będzie gasić pożar jak paliwo zeżre butelkę

Ty tak k...a na serio????

[...]

czy po prostu jednak masz tak ciężko zlasowany mózg tym
całym "amerykanizmem"???

:)

Data: 2010-12-02 10:27:18
Autor: Jakub Witkowski
tankowanie do butelki
W dniu 2010-12-02 09:16, Tadeusz pisze:

[...]

Nie zeżre butelki. Ale zwykła butelka PET naelektryzować się może nieźle.
A kara za nieprzestrzeganie przepisów ppoż. też może być niezła.
Ale chyba kluczowe jest to, że mają na sprzedaż kanisterki :)

Data: 2010-12-02 11:18:59
Autor: Mario
tankowanie do butelki
W dniu 2010-12-02 02:17, Pszemol pisze:
[...]

dobre, dobre, imponuje mi Twoja wiara w atesty i homologacje :-)

gdy delikwent wyleje to gdzieś do kratki ściekowej burzowej

no jasne,
kupuje po to aby wylać do ścieków :-), trzeba mieć fantazję i pieniądze :-D

pozdrawiam
mario

Data: 2010-12-02 12:18:54
Autor: J.F.
tankowanie do butelki
Użytkownik "Mario" <camaro94@op.pl> napisał w
[...]

To akurat nie kwestia wiary - niektore tworzywa sa naprawde nieodporne na benzyne. Malo ich, i politerecostam z butelek sie do nich nie zalicza, ale ryzyko pewne jest.

J.

Data: 2010-12-02 12:26:21
Autor: Mario
tankowanie do butelki
W dniu 2010-12-02 12:18, J.F. pisze:
[...]

Ok, a ile czasu zajmie "zeżarcie" takiej butelki?

pozdrawiam
mario

Data: 2010-12-02 12:53:06
Autor: LEPEK
tankowanie do butelki
W dniu 2010-12-02 12:26, Mario pisze:

Ok, a ile czasu zajmie "zeżarcie" takiej butelki?

Denko od (o ile dobrze pamiętam) opakowania po jakimś jogurcie odpadło po kilkunastu minutach od wlania tam benzyny.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-12-02 13:39:36
Autor: Mario
tankowanie do butelki
W dniu 2010-12-02 12:53, LEPEK pisze:
[...]

O shit, że tak szybko to tego nie wiedziałem.
Dobra, przyznaję rację :-)

pozdrawiam
mario

Data: 2010-12-02 21:16:52
Autor: P_ablo
tankowanie do butelki
Użytkownik "Mario" <camaro94@op.pl> napisał w wiadomości news:id7voq$s7n$2news.onet.pl...

Ok, a ile czasu zajmie "zeżarcie" takiej butelki?
pozdrawiam

Wiecej niz 2 lata... mam w takiej buteleczce troche beny i jakos zezrec jej nie chce!

--
Picasso

Data: 2010-12-02 12:14:52
Autor: LEPEK
tankowanie do butelki
W dniu 2010-12-02 02:17, Pszemol pisze:

Bo stacja potem będzie gasić pożar jak paliwo zeżre butelkę i się to
wszystko rozleje na beton

łomatko...

lub będzie płacić za oczyszczanie środowiska
gdy delikwent wyleje to gdzieś do kratki ściekowej burzowej

No tak, bo jak wleje z atestowanego pojemnika, to będzie OK

Pozdr,

Data: 2010-12-02 07:14:40
Autor: Pszemol
tankowanie do butelki
"LEPEK" <gdzies@wsi.pl> wrote in message news:id7v6u$3j5$1news.mm.pl...
[...]

Nie chodzi o wylanie celowe, bo nikt normalny chyba nie kupuje
drogiego paliwa aby go wylać tylko o rozlanie z powodu np.
pęknięcia plastikowej butelki.

Stacyjnik widzi gościa ze śmieszną butelką w ręce - nie wie on
przecież z czego ta butelka, czy może szklana? Może już raz
użyta do paliwa i paliwo ją zeżarło od wczoraj a może od zeszłego
tygodnia? Po to są atesty i typowo wyglądające blaszane kanistry
na paliwo aby stacyjnik nie musiał główkować i bawić się w loterię
typu: wytrzyma ta butelka czy nie wytrzyma i będę miał kłopot jak się
te 20 litrów do kanału burzowego wleje i się służby eco dowiedzą?

Data: 2010-12-02 21:48:50
Autor: Shrek
tankowanie do butelki
W dniu 2010-12-02 12:14, LEPEK pisze:

lub będzie płacić za oczyszczanie środowiska
gdy delikwent wyleje to gdzieś do kratki ściekowej burzowej

No tak, bo jak wleje z atestowanego pojemnika, to będzie OK

Oczywiście. A prawdziwe nieszczęście będzie dopiero jak zgasi pożar przeterminowaną gaśnicą:P

Shrek;.

Data: 2010-12-02 14:36:36
Autor: kml
tankowanie do butelki

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:id6713.9fg.0poczta.onet.pl...
[...]

Czyli jak Pszemol widzi kogoś kto tankuje do kanistra to wie, że on nie wyleje zawartości do kratki ściekowo burzowej. A następnym odcinku kolejne nowości i odkrycia. Zapraszamy już za dwa wątki.

kml

Data: 2010-12-02 20:41:12
Autor: Pszemol
tankowanie do butelki
"kml" <flySteX@gaOzeFta.lp> wrote in message news:id87d3$207$1inews.gazeta.pl...
[...]

Znowu będziesz dyskutował ze swoją własną bujną wyobraźnią?
Myślałem że skorzystałeś choć trochę z ostatniej lekcji jaką Ci dałem...

Data: 2010-12-03 07:56:02
Autor: kml
tankowanie do butelki

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości

Znowu będziesz dyskutował ze swoją własną bujną wyobraźnią?
Myślałem że skorzystałeś choć trochę z ostatniej lekcji jaką Ci dałem...

BUUHAHAHAHAH! Lekcję mi dałeś ROTFL. Bez cienia wątpliwoście mogę napisać, ze jesteś po prostu zajebisty i bez Pszemola pms nie byłby tym czym jest dzisiaj. Po ponad 10 latach pisania dostajesz tytuł honorowego Miszcza PMSu.

kml

Data: 2010-12-03 15:26:47
Autor: Pszemol
tankowanie do butelki
"kml" <flySteX@gaOzeFta.lp> wrote in message news:ida49v$5mj$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kim Ty synku sądzisz że jesteś aby nadawać takie tytuły na pms???

tankowanie do butelki