tankowanie do butelki

Data: 2010-12-02 07:39:22
Autor: J.F.
tankowanie do butelki
On Thu, 2 Dec 2010 01:18:10 +0100,  "Wiktor S."
- PROSZĘ NIE TANKOWAĆ DO TEJ BUTLI!!!
- ?? dlaczego?
- BO NIE MA ATESTU!!!

dalej nie słyszałem bo już odjechałem, ale dziwi mnie, dlaczego stację obchodzi do czego klient tankuje...

a) na stacji sprzedaja gustowne pojemniki z atestem, po 50zl,
b) pojemnik bez atestu sie elektrezyzezuje, jedna iskra i stacja
splonie.

J.

Data: 2010-12-02 08:13:39
Autor: Gabriel 'wilk'
tankowanie do butelki
Użytkownik J.F. napisał:

[...]

O ile sie nie myle to na BP 5l czerwony baniaczek z lejkiem kosztuje okolo 20pln jesli sie u nich kupuje paliwo do tego pojemnika - chyba ze cos sie ostatnio zmienilo w cenniku.

                Oskar Wilde

Data: 2010-12-02 09:35:31
Autor: Massai
tankowanie do butelki
Gabriel 'wilk' wrote:

Użytkownik J.F. napisał:

> On Thu, 2 Dec 2010 01:18:10 +0100,  "Wiktor S."
O ile sie nie myle to na BP 5l czerwony baniaczek z lejkiem kosztuje
okolo 20pln jesli sie u nich kupuje paliwo do tego pojemnika - chyba
ze cos sie ostatnio zmienilo w cenniku.  pozdrawiam

Pierwsze słyszę o tym warunku.
Jak ostatnio kupowałem żeby mieć na wszelki wypadek, to po prostu
zapłaciłem 20 pln i nikt się nie pytał o tankowanie.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-12-02 08:15:57
Autor: ToMasz
tankowanie do butelki
J.F. pisze:
[...]

a jak tankował ON?

ToMasz

Data: 2010-12-02 09:44:25
Autor: Anna Izabela
tankowanie do butelki
Użytkownik ToMasz napisał:
J.F. pisze:
[...]

co za różnica ON czy ONA ?

Data: 2010-12-02 20:16:07
Autor: Anna Izabela
tankowanie do butelki

Użytkownik ToMasz napisał:
J.F. pisze:
[...]

z gracją i szykiem obciągam z połykiem

Data: 2010-12-02 10:21:34
Autor: WOJO
tankowanie do butelki
co za różnica ON czy ONA ?

Zawsze o Tobie marzyłem.... :)
WOJO

Data: 2010-12-02 11:01:48
Autor: J.F.
tankowanie do butelki
[...]

ON nie nosi moherowego beretu i nie iskrzy :-)

J.

Data: 2010-12-02 15:19:59
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
tankowanie do butelki
W dniu 2010-12-02 11:01, J.F. pisze:
Użytkownik "Anna Izabela" <annaizabela11@gazeta.pl> napisał w
b) pojemnik bez atestu sie elektrezyzezuje, jedna iskra i stacja
splonie.

a jak tankował ON?

co za róşnica ON czy ONA ?

ON nie nosi moherowego beretu i nie iskrzy :-)

I to by było na tyle w temacie. :)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl