tankowanie do butelki

Data: 2010-12-03 01:56:48
Autor: Maciek
tankowanie do butelki
W dniu 2010-12-02 01:18, Wiktor S. pisze:
Byłem świadkiem sceny na stacji Shella: przychodzi delikwent z butlą na wodę mineralną (taką 20-litrową) i chce tankować. W tym momencie odzywa się megafon:
Ja parę lat temu poleciałem na BP z butelką 1.5l po wodzie mineralnej
(miałem maszynę z niedziałającym wskaźnikiem paliwa i potrafiła mnie
zaskoczyć ;-)). Grzecznie zapytałem panienki z obsługi, czy mogę
zatankować na co ona, że nie bo "pistolet w dziurkę nie wejdzie i się
porozlewa" :-> Poszedłem na Statoil i tam pistolet w dziurkę wszedł, no
ale tam facet pracował :->

Maciek

tankowanie do butelki