tankowanie na trasy (/Pb98)

Data: 2009-09-21 00:55:47
Autor: SP-MARIO
tankowanie na trasy (/Pb98)
On 19 Wrz, 21:58, "-- Kondor-- >" <konradmat...@wp.pl> wrote:
Jak sie rozwiazuje tankowanie w dlugich lotach np po polsce?

Musisz znaleźć lotniska gdzie obok są samochodowe stacje benzynowe, ja
tankowałem:
- EPIN stacja jest po drugiej stronie drogi zaraz przy lotnisku,
wystarczy podkołować (musisz mieć swój baniak, albo pożyczyć w
aeroklubie);
- EPGL stcja jest przy lotnisku za prywatnymi hangarami przy betonce,
można lać prosto z dystrybutora do baku (stacja ma ograniczone godziny
pracy o ile dobrze pamiętam to Pn-Pt do 18, So do 13, Nd - zamknięte
chyba, że załatwisz tankowanie na wz-kę);
- Bagicz - mają beczkę samochodówki, należy tylko wcześniej się
upewnić, czy pełną,
na innych stacjach korzystałem z uprzejmości kolegów, którzy ze mną
podjechali na stację.

A tak przy okazji dobrze by było zrobić listę lotnisk/lądowisk (trzy
już ww.) gdzie bez problemu można nabyć benzynę samochodową, proszę
podzielcie się swoimi doświadczeniami.

Pozdrawiam

tankowanie na trasy (/Pb98)