tansze OC i AC

Data: 2009-06-17 10:42:39
Autor: karol
tansze OC i AC
PZU zmiejszylo koszta ubezpieczenia pojazdów...
przypuszczam, ze inni poszli tez w slady.

Czy ktos ma juz informacje z pierwszego frontu jak to realnie wyglada? Czy faktycznie sa roznice?

Data: 2009-06-17 11:37:15
Autor: Pan Piskorz
tansze OC i AC
PZU zmiejszylo koszta ubezpieczenia pojazdów...

byłoby to pierwszy raz w historii

P.

Data: 2009-06-17 15:01:56
Autor: Krzysiek Kielczewski
tansze OC i AC
On 2009-06-17, Pan Piskorz <piskorz1@buziaczek.pl> wrote:
PZU zmiejszylo koszta ubezpieczenia pojazdów...

byłoby to pierwszy raz w historii

Napisał "koszta", nie "cenę" ;-)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-06-17 15:13:36
Autor: Michal k.
tansze OC i AC
PZU zmiejszylo koszta ubezpieczenia pojazdów...
przypuszczam, ze inni poszli tez w slady.

inni nie poszli bo byli tansi...

M __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4162 (20090617) __________

Data: 2009-06-17 16:22:00
Autor: Borys Pogoreło
tansze OC i AC
Dnia Wed, 17 Jun 2009 15:13:36 +0200, Michal k. napisał(a):

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4162 (20090617) __________

 Mógłbyś coś zrobić z powyższym?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-06-17 20:13:34
Autor: Rafał Grzelak
tansze OC i AC
Dnia Wed, 17 Jun 2009 16:22:00 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

Dnia Wed, 17 Jun 2009 15:13:36 +0200, Michal k. napisał(a):

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4162 (20090617) __________

 Mógłbyś coś zrobić z powyższym?

Przeciez uaktualnil baze wirusow do najswiezszej - co wiecej mialby zrobic?
:>

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2009-06-18 11:49:16
Autor: Borys Pogoreło
tansze OC i AC
Dnia Wed, 17 Jun 2009 20:13:34 +0200, Rafał Grzelak napisał(a):

 Mógłbyś coś zrobić z powyższym?

Przeciez uaktualnil baze wirusow do najswiezszej - co wiecej mialby zrobic?
:>

 A Ty, cwaniaku, auto kupiłeś? ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-06-18 16:54:49
Autor: Rafał Grzelak
tansze OC i AC
Dnia Thu, 18 Jun 2009 11:49:16 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

[...]

Sluzbowe mam :>

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2009-06-17 17:25:18
Autor: robert
tansze OC i AC
PZU zmiejszylo koszta ubezpieczenia pojazdów...
przypuszczam, ze inni poszli tez w slady.

Może AC zmiejszyli, ale napewno nie OC.

Data: 2009-06-17 18:32:09
Autor:
tansze OC i AC
karol <karol@kot.pl> napisał(a):
PZU zmiejszylo koszta ubezpieczenia pojazdów...
przypuszczam, ze inni poszli tez w slady.

Czy ktos ma juz informacje z pierwszego frontu jak to realnie wyglada? Czy faktycznie sa roznice?

Michal K. ma racje, inni nie zmniejszyli cen, bo juz wczesniej mieli nizsze
hehe. pamietam moje poczatki z tymi towarzystwami przez telefon, jak z kazdym
rokiem widze jaka jest roznica w cenie miedzy agentem, a moim TU, to az mi sie
przyjemnie robi, ze takie directy sie na rynku pojawily.

Data: 2009-06-17 21:34:56
Autor: karol
tansze OC i AC
vgrin.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
karol <karol@kot.pl> napisał(a):
[...]

No a moja doswiadczenia sa takie, ze pzu jest najtansze
porowanie z link4, axa i jeszcze jakims innym totalnym dziadostwem ktore bylo bodjaze 150 zl tansze, ale nie dalo rady dodzwonic sie na infolinie, wiec zrezygnowalem
merc a170 z '02

Data: 2009-06-17 20:39:09
Autor: yabba
tansze OC i AC
Użytkownik "karol" <karol@kot.pl> napisał w wiadomości
PZU zmiejszylo koszta ubezpieczenia pojazdów...
przypuszczam, ze inni poszli tez w slady.

Czy ktos ma juz informacje z pierwszego frontu jak to realnie wyglada? Czy
faktycznie sa roznice?

W moim przypadku OC i AC w PZU okazało się tylko kilkadziesiąt złotych
droższe niż u innych ubezpieczycieli. Przy porównywalnych warunkach
ubezpieczenia AC.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2009-06-18 08:35:57
Autor:
tansze OC i AC
yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał(a):
> [...]

W moim przypadku OC i AC w PZU okazało się tylko kilkadziesiąt złotych
droższe niż u innych ubezpieczycieli. Przy porównywalnych warunkach

To moze podaj warunki na jakich chciales ubezpieczyc, w sensie od samochodu
zaczynajac a na sobie konczac, wcale nie mam na mysli tego ze to nie prawda,
ale jesli chcesz zeby twoj komentarz byl komus przydatny to lepiej pisac jaki
samochod, cos o sobie, ile lat skad jestes, wtedy ktos kto ma podobnie bedzie
mial swiadomosc ze tam moze byc dla niego taniej. Ja np swoją Corolle z 2004r.
1.4 D4D ubezpieczam w Link4, ja 34lata warszawa....znizki 40% na OC i AC...

Data: 2009-06-18 12:28:18
Autor: yabba
tansze OC i AC
Użytkownik <lukasz85_0.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h1cu9c$jg1$1inews.gazeta.pl...
> [...]

1.4 D4D ubezpieczam w Link4, ja 34lata warszawa....znizki 40% na OC i AC...

Ubezpieczałem w PZU Fiata Stilo Multiwagon 1,9 Multijet 120 KM, wersja Active, rok produkcji 2005. Zniżki OC i AC po 60%, prawo jazdy mam ponad 15 lat, Warszawa. AC wykupione w wersji "wycena warsztatu", naprawa na oryginalnych częściach, bez amortyzacji, bez udziału własnego. NNW na 5 000 albo 10 000 zł na osobę. Assistance w wersji maksymalnej (holowanie, zmiana koła, żarówki, hotel itd.) niezależnie od odległości od miejsca zamieszkania.

--
Pozdrawiam,

yabba

tansze OC i AC