tapetowanie

Data: 2012-03-12 11:45:15
Autor: mal
tapetowanie
Mam prośbę do doświadczonych w przyklejaniu paska bordera.
Pasek tzw.samoprzylepny, ale odpada pod własnym ciężarem :(
Proszę o radę:
*czy można to uratować stosując konwencjonalny klej. Jaki?

Tytułem wyjaśnienia: tapeta na flizelinie, klej do tej tapety nie
trzyma "samoprzylepnego" bordera.

Data: 2012-03-13 18:39:08
Autor: Marek Dyjor
tapetowanie
mal wrote:
[...]

hm...

a ten samolepny border nie ma przypadkim od tyłu warstwy folii do zerwania :) kóra skutecznie uniemożliwia przylepienie.

Data: 2012-03-13 11:11:48
Autor: mal
tapetowanie
On 13 Mar, 18:39, "Marek Dyjor" <mdy...@poczta.onet.pl> wrote:

hm...

a ten samolepny border nie ma przypadkim od tyłu warstwy folii do zerwania
:) kóra skutecznie uniemożliwia przylepienie.

Nie, niestety. Doskonale przykleja się np.do mebli, ale nijak nie chce
do ściany czy tapety. Bubel za sporą cenę :(

mal

tapetowanie