tapetowanie fizelina

Data: 2009-06-03 08:52:54
Autor: P.
tapetowanie fizelina
Witam
Wiem, że przy fizelinie klejem smaruje się ścianę ale czy naniesienie kleju na tapety (przynajmniej na jej fragment) w czymś szkodzi? Chcę położyć na ścianie pas tapety i kombinuję jak nie upaprać klejem ściany, bo położenie kleju dokładnie tam gdzie będzie ten pasek graniczy chyba z cudem.

pozdr.

Data: 2009-06-03 10:08:01
Autor: TomaSz.
tapetowanie fizelina
Z pamiętnika internauty.
Własność: 'P.' Wpis z dnia 03-06-2009:

[...]

Sądzę, że klej się nie zorientuje, że go rozsmarowałeś na tapecie zamiast
na ścianie i zupełnie nieświadomy tego "błędu w sztuce" zrobi swoje.  :)

--
TomaSz.

tapetowanie fizelina