tapicer... ?

Data: 2014-09-06 10:41:11
Autor: marek
tapicer... ?
wie ktoś może gdzie we wrocławiu znajdę tapicera który obszyje mi siodło do motocykla ?

Data: 2014-09-06 17:12:25
Autor: Monster
tapicer... ?
W dalszej okolicy,ale profesjonaliści-Gryfow Śląski "Wijalis"

Tomek
Ducati 900SS
Dniepr z wozem
BMW R1100S

Data: 2014-09-06 17:42:06
Autor: Yorick
tapicer... ?
Dnia 06 - 09 - 2014 (sobota) o godzinie 10:41, marek napisał(a):

wie ktoś może gdzie we wrocławiu znajdę tapicera który obszyje mi siodło do motocykla ?

Osobiście nic tam jeszcze nie robiłem, ale ktoś mi kiedyś przy jakiejś
okazji polecał "zakład tapicerski na Hercena", więc pewnie chodzi o ten:

http://www.tapicerstwo.wroclaw.pl/index.html

Jakbyś skorzystał, to podziel się opinią, zawsze może się przydać w
przyszłości. --
Yorick
MG Nevada 750

Data: 2014-09-06 20:06:26