[spam] tarcza 185 od elixirów i adpter PM przód

Data: 2010-03-20 18:55:46
Autor: mo
[spam] tarcza 185 od elixirów i adpter PM przód
może ktoś chętny przerobić sobie 160 na 185 ?
kupiłem elixiry z przodem na 185 bo w zimie zwyczajnie był deficyt innych, ledwo tył udało mi się kupić na 160.

teraz udało się dokupić do przodu pływającą tarczę z grupy XX i 185 od elixira jest mi zbędna, towar niemal nowy, zaledwie przykręcony i prztestowany pod dachem, nie używany w normalnej jeździe, w zestwie wszystkie oryginalne śrubki, cena do ustalenia około 60-70% ceny z harfy
kontakt: mmmm20(małpa)wp.pl

dlaczego zmieniam na mniejszą? ten rower będzie uzywany tylko do jazdy asfaltami nie widzę sensu stosowania większej tym bardziej, ze elixiry to mocne hamulce.

[spam] tarcza 185 od elixirów i adpter PM przód