tarcza 26t na BCD 76

Data: 2019-04-11 22:19:45
Autor: qrt
tarcza 26t na BCD 76
abn140@gmail.com Wrote in message:
hey, czy istnieje takie cudo jak w temacie?Niby jedna taka NW znalazlem na zagranicznym serwerze, ale moze to blad jest?wystepuje w naturze przednia zebatka o tak malej liczbie zebow?Bo tak male tarczki to sa chyba w zestawach 3x, tylko czy taka tarcza podejdzie na przod do napedu 1x?thx

Tak to są najmniejsze koronki z korb 110/76 - standardu używanego
 w MTB na początku lat 90. Generalnie mam nawet w klamotach taka
 koronkę. Wraz z korba :)

No ale czy sa takie koronki NW  to nie wiem...

Data: 2019-04-11 13:24:14
Autor: Ignac
tarcza 26t na BCD 76
W dniu czwartek, 11 kwietnia 2019 22:20:02 UTC+2 użytkownik qrt napisał:

> [...]

 koronkę. Wraz z korba :)

No ale czy sa takie koronki NW  to nie wiem...

Nie musiałem długo szukać:
http://tnijurl.com/e0aa5fb5fad2/

Data: 2019-04-12 01:08:10
Autor: Ignac
tarcza 26t na BCD 76

Nie musiałem długo szukać:
http://tnijurl.com/e0aa5fb5fad2/

Uważam, że docelowo powinieneś pozbyć się posiadanej korby, na taką z bcd 64,
dodatkowo ze symetrycznym rozstawem otworów, aby do niej pasowały te powyżej
cytowane zębatki z napędów 10x.
Posiadany łańcuch będzie pasował do takich z zębatek, gdyż łańcuchy do napędów 10x jak i 11x mają tą samą szerokość wewnętrzną, czyli 11/128' i są typu HG-X.

Tu podaję przykładowe korby, bo istotne jest, aby były kompatybilne z
wkładem osi suportu, który aktualnie masz w rowerze. Niemniej-
rozstaw śrub tarczy: 96/64 mm (4-ramienna):
http://tnijurl.com/ca3fb9b2de23/ Tak bym ten problem rozwiązał.

Data: 2019-04-12 10:20:55
Autor: qrt
tarcza 26t na BCD 76
Dnia Fri, 12 Apr 2019 01:08:10 -0700 (PDT), Ignac napisał(a):

[...]

ale ta korba ma linie łańcucha 50mm. To raczej nadaje sie do piast boost
czy innych tych nowych wynalazków. Przy klasycznych piastach 135 i napędzie 1x11 to tak nie za bardzo...

Data: 2019-04-12 07:07:15
Autor: qrt
tarcza 26t na BCD 76
qrt <a@a.a> Wrote in message:
[...]

a nie... Tobie pewnie  chodzi o te nowe asymetryczne 76bcd na 4sruby.
W sumie nieco mnie zdziwiło że ktoś by miał coś takiego we
 współczesnym rowerze MTB jak 76 na 5 srub :)

Choć może nie aż tak bardzo bo ja użyłem archaicznej 3 rzedowej
 korby 110/76 bcd do zmontowania dwurzędowego mechanizmu 46-30.
 --

tarcza 26t na BCD 76