tarcza antykryzysowa już działa

Data: 2020-04-01 03:31:37
Autor: japanizer
tarcza antykryzysowa już działa
https://www.money.pl/gospodarka/ruszyla-lawina-zawieszonych-dzialalnosci-gospodarczych-ponad-48-tys-firm-powiedzialo-stop-6495160246491265a.html

  Ruszyła lawina zawieszonych działalności gospodarczych. Ponad 48 tys. firm powiedziało   "stop"

  Najmniejsi przedsiębiorcy masowo zawieszają działalność gospodarczą - wynika z analizy   money.pl. W marcu działalność zawiesiło ponad 48 tys. firm, a tylko w ciągu ostatniego     tygodnia ponad 25 tys. - wynika z danych Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności   Gospodarczej. W lutym biznes w Polsce się otwierał, od połowy marca już się zwijał. Do   końca roku może za to przybyć milion bezrobotnych.

Data: 2020-04-01 17:35:10
Autor: Aleksander
On 4/1/2020 04:31, japanizer@japanizer.org wrote:
[...]

A jak tam u was w Niemczech o ile wiem od 20 lat siedzisz na zasiłku w Niemczech.W Niemczech zmarło już chyba około 1000 osób.

Data: 2020-04-01 17:43:23
Autor: japanizer
On Thursday, April 2, 2020 at 8:35:12 AM UTC+9, Aleksander wrote:
> [...]

A jak tam u was w Niemczech o ile wiem od 20 lat siedzisz na zasiłku w Niemczech.W Niemczech zmarło już chyba około 1000 osób.

P. Aleksander, nigdy nie siedziałem na zasiłku, ani tym bardziej w Niemczech.

W artykule nie ma ani słowa o Niemczech ani o tym, ile gdziekolwiek umarło osób.

Czyżby p. Aleksander miał kompleks małego PiSiorka wobec Niemców?

tarcza antykryzysowa już działa