tarcze hamulcowe

Data: 2013-05-24 02:18:01
Autor: maxooc12
tarcze hamulcowe
W dniu piątek, 11 maja 2012 19:08:42 UTC+2 użytkownik !!! napisał:
Witam. Jakiej marki tarcze hamulcowe polecacie?

Siemka ja z własnego doświadczenia mogę polecic dwie firmy, które używałem i byłem z nich barzdo zadowolony. Najpierw posiadałem zestaw tarcz i klocków z firmy ZIMMERMANN. Solidna firma i powiem szczerze, że bardzo przypadła mi do gustu. Gdy przyszedł już czas na wymianę klocków i tarcz to do zmiany firmy namówił mnie kolega, co prawda nie byłem pewien czy warto zmieniać Zimmermana na coś innego bo nie miałem z nimi żadnych problemów, no ale dałem się namówić i teraz nie żałuje. Komplet firmy ATE okazał się jeszcze lepszy, odczułem dużą różnicę w jakości i skuteczności hamowania. Jeśli chodzi o tarcze to mogę polecić coś takiego: http://www.iparts.pl/czesc/tarcza-hamulcowa,kia,sportage-je_-od-2004-09,2-0-crdi-113km,184-5394-20433-100032-0-3-24012601281.html

POZDRAWIAM :)

tarcze hamulcowe