tarcze hamulcowe

Data: 2009-03-24 22:59:25
Autor: kakmar
tarcze hamulcowe
Dnia 24.03.2009 paw <gentlee@gazeta.pl> napisał/a:

Witam,
właśnie oglądam buelle, różne modele, fajne!

ale co rzuciło mi sie  woko to to że mają olbrzymie tarcze hamulcowe przednie. I chwalą się tym że najlepsze na świecie.

No zrobili inaczej żeby móc się chwalić. To często stosowane zagranie
ale bardziej wizerunkowo marketingowe. Jest się czym ekscytować i jak
widać odnosi skutek.

Jeśli tak to dlaczego japonia nie ma takich tarcz??

Takich nie ma, ale np. kawy mają też tarcze udziwnione. Robią po prostu
inne pierdoły które mają ich wyróżnić, pozwolić sprzedawcy pokazać klientowi przewagę własnych dynksów których inni nie mają. A klient nie
dość że kupi to jeszcze będzie sam uprawiał marketing chwaląc przewagi
własnego wyboru.

Czy wielka tarcza to tylko zalety czy również jakieś wady?

Każde rozwiązanie ma wady i zalety, projektując konkretny produkt
wybiera się z konieczności jakiś kompromis. Tutaj inaczej rozkładają się
siły, podczas pracy koła z taką tarczą. Tarcza mocowana prawie na
obwodzie felgi ma na pierwszy "rzut oka" kilka przewag, może być większa bo zacisk idzie do środka. Z 2 strony mocowanie jest jeszcze bliżej
zewnętrznej krawędzi koła i zwiększa masę na obwodzie i tym samym
moment bezwładności całego koła. Itd, można by długo.

dzięki za przemyślenia.

Ja tak se myślę, że im bardziej producentowi zależy na pozycjonowaniu
produktu/marki w segmencie premium i wyżej, to tym więcej takich pierdół
wymyśla. Ostatnio widziałem nawet reklamę butelki do napoju.

Ale jak na razie daje się jeszcze zwykle samemu decydować za co chce się
zapłacić.

--
kakmaratgmaildotcom

tarcze hamulcowe