tarcze hamulcowe, co robić

Data: 2009-05-04 22:25:57
Autor: Lewis
tarcze hamulcowe, co robić

1. Czyli sš to skrzywione tarcze hamulcowe przód ? (z tyłu tez mam tarcze)

tak przód.

2. Czy warto przetaczać tarcze (nadajš się do przetoczenia)

nie

3. Czy tarcze w samochodach z AT różniš się od tarczy z manualnš skrzynia ?

niekoniecznie zależy jakie auto.

4. Jakiej firmy polecacie tarcze hamulcowe i klocki ?

ATE, EBC, brembo, ferrodo, zimmerman.

Lewis
red GSF 400 "pszedany"
Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
143.4dB ;)

Data: 2009-05-04 22:33:38
Autor: bratPit
tarcze hamulcowe, co robić

4. Jakiej firmy polecacie tarcze hamulcowe i klocki ?

ATE, EBC, brembo, ferrodo, zimmerman.

wszystko bym zrozumiał ale co tu na liście robi brembo? no chyba że brembo kit za 10kzł,
bo na zwykłe brembo jest spory odsetek reklamacji - nie, no, oczywiście odrzuconych z powodu 'niewłaściwego montażu' czy innych wyimaginowanych przyczyn, dziwne tylko że ATE przy tym samym 'montażu' jakoś się nie krzywią...ech,
brat

Data: 2009-05-05 09:36:48
Autor: Adam Szewczak
tarcze hamulcowe, co robić

Użytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:gtnjf1$gf0$1inews.gazeta.pl...

[...]

    Fakt faktem ze nawet moi znajomi pluli na Brembo.

Ja osobiscie kupilem ostatnio cos co sie nazywa Steinhof nota bene robione u nas w kraju, przez jakas stara nasza firme z tradycjami (tak z opisu wynika).
Jestem bardzo zadowolony, nic nie piszczy, nic sie nie pokrzywilo i komplet tarcze + klocki kosztowal 120 zl prosto od producenta ;P

PZDr
Adam

Data: 2009-05-05 11:44:11
Autor: Maverick
tarcze hamulcowe, co robiĂŚ
Adam Szewczak wrote:
[...]

Jakie auto i gdzie kupiles? Sklep na ich stronie nie dziala...

--
Regards,
Maverick

Data: 2009-05-05 12:17:14
Autor: Adam Szewczak
tarcze hamulcowe, co robia

Użytkownik "Maverick" <maveWYTNIJ_TO_I_TOrick_1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:gtp1pb$s9e$1inews.gazeta.pl...
Adam Szewczak wrote:
[...]

    Ja kupowalem do Polo 1.4D
Zakupu dokonalem na allegro, jest tam duzo tego, sprzedaje jakos firma powiazana z fabryka bo cos tam sama fabyrka nie moze. Sa  tez katalogi bo sprawdzalem do innych aut.

Adam

Data: 2009-05-05 05:50:31
Autor: tippyland
tarcze hamulcowe, co robia
On 5 Maj, 12:17, "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Maverick" <maveWYTNIJ_TO_I_TOric...@poczta.fm> napisał w
> [...]

Zakupu dokonalem na allegro, jest tam duzo tego, sprzedaje jakos firma
powiazana z fabryka bo cos tam sama fabyrka nie moze. Sa  tez katalogi bo

Nie polecam kupowania tarcz hamulcowych na na allegro. W taki sposob
polecialem na ok 500zl przy zakupie PowerDisc'ow ATE.

Data: 2009-05-05 14:52:31
Autor: Adam Szewczak
tarcze hamulcowe, co robia

Użytkownik <tippyland@gmail.com> napisał w wiadomości news:e3858988-b8a7-490b-9c27-0e0bdc70dccbj12g2000vbl.googlegroups.com...
> [...]

Nie polecam kupowania tarcz hamulcowych na na allegro. W taki sposob
polecialem na ok 500zl przy zakupie PowerDisc'ow ATE.

Bo ?

Akurat PD Ate sa ponoc g warte, ale ja takich nie uzywam, tylko na forach czytalem.

Adam

Data: 2009-05-05 12:55:23
Autor: bratPit[pr]
tarcze hamulcowe, co robić

   Fakt faktem ze nawet moi znajomi pluli na Brembo.

Ja osobiscie kupilem ostatnio cos co sie nazywa Steinhof nota bene robione u nas w kraju, przez jakas stara nasza firme z tradycjami (tak z opisu wynika).

to jeszcze zgadnij w jakim kraju są robione brembole? ;-)
i dla ułatwienia dodam że nie są to Włochy a kraj bardziej nad Wisłą...
brat

Data: 2009-05-05 14:38:36
Autor: Adam Szewczak
tarcze hamulcowe, co robić

Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:gtp5uv$i18$1inews.gazeta.pl...

[...]

    Nie mam co zgadywac bo wiem ze u nas.

Takie Valeo tez ma fabryke u nas a robia lepsze wycieraczki od Boscha (ale gdzie je Bosch robi to nie wiem akurat).

PZDr
Adam

Data: 2009-05-05 14:57:07
Autor: bratPit[pr]
tarcze hamulcowe, co robić

[...]

widzisz Adamie, ja absolutnie nie mam uprzedzeń co do towaru z punktu widzenia jego pochodzenia, szczególnie że teraz działam w innej branży i na własne oczy widzę to co potwierdza moje przekonania, że u nas można produkować elementy wysokiej jakości np. do Porsche, Hondy czy czegokolwiek innego. Wszystko sprowadza się do założeń i ceny, Brembo to shit bo ma być tanio i jest tanio, a firma mam wrażenie bazuje jedynie na opinii typu "w tv mówili że subaru ma hamulce Brembo", ATE być może robią w Chinach czy Indiach, ale z właściwych materiałów i z nimi jest spokój, ale to się wiąże z ceną produktu,
brat

Data: 2009-05-05 15:03:13
Autor: Adam Szewczak
tarcze hamulcowe, co robić

Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:gtpd36$l7q$1inews.gazeta.pl...

[...]

    No zgadza sie. Ja przed wymiana tarcz i klockow w swoim malym samochodziku poprzegladalem oferty, poczytalem. No i kupilem te Steinhof, jestem bardzo zadowolony z zakupu, fakt ze narazie chyba ze 4 tys przejezdzilem i zobaczymy jak bedzie na koniec klockow. Natomiast napewno jest lepiej niz poprzednio gdzie poszedlem do sklepu, kupilem klocki jakie byly za 85 zl i piszczaly :/
Do busa swojego to tylko ATE kupuje bo reszta sie nie nadaje do jazdy, no ale moze to dlatego ze to automat i trzeba mase wyhamowac.

Natomiast w zeszlym roku chcialem zaoszczedzic i kupilem przekladnie Hart'a i po 20.000 km ja wywalilem.

PZDr
Adam

Data: 2009-05-05 15:10:47
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
tarcze hamulcowe, co robić
Dnia 05.05.2009 Adam Szewczak <horses_usuń@poczta.onet.pl> napisał/a:

przejezdzilem i zobaczymy jak bedzie na koniec klockow. Natomiast napewno jest lepiej niz poprzednio gdzie poszedlem do sklepu, kupilem klocki jakie byly za 85 zl i piszczaly :/

Carbon Lorraine też piszczą niemiłosiernie a użytkownicy jakoś nie
narzekają ;-)

Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2009-05-05 16:04:56
Autor: kamil
tarcze hamulcowe, co robić

"bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> wrote in message news:gtpd36$l7q$1inews.gazeta.pl...

[...]

Zeby bylo smieszniej, hamulce to akurat jedna ze slabszych stron wiekszosci Subaru. :-)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-05 17:18:27
Autor: bratPit
tarcze hamulcowe, co robić

Zeby bylo smieszniej, hamulce to akurat jedna ze slabszych stron wiekszosci
Subaru. :-)

ale zdaje się że swego czasu była opcja dopłaty do STI do hamulców Brembo, były też montowane bodaj w Leonach Coupra [ też jako opcja?] a to robi swój marketing,
brat

Data: 2009-05-05 16:27:26
Autor: kamil
tarcze hamulcowe, co robić

"bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> wrote in message news:gtplc0$sp3$1inews.gazeta.pl...

[...]

ZTCW w STi Brembo sa standardem (przynajmniej od MY03, nie wiem jak w Bugeye. W kazdym razie jedna z pierwszych wymienianych rzeczy w tym aucie.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-05 17:34:43
Autor: bratPit
tarcze hamulcowe, co robić

ZTCW w STi Brembo sa standardem (przynajmniej od MY03, nie wiem jak w
Bugeye. W kazdym razie jedna z pierwszych wymienianych rzeczy w tym aucie.

dobre, dobre, przykład jak marketingowo przekuć porażkę w zaletę :-)
brat

Data: 2009-05-05 16:54:15
Autor: kamil
tarcze hamulcowe, co robić

"bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> wrote in message news:gtpmai$484$1inews.gazeta.pl...

ZTCW w STi Brembo sa standardem (przynajmniej od MY03, nie wiem jak w
Bugeye. W kazdym razie jedna z pierwszych wymienianych rzeczy w tym aucie.

dobre, dobre, przykład jak marketingowo przekuć porażkę w zaletę :-)

Tak naprawde i tak beda lepsze od wiekszosci no-name odpowiednikow z Allegro. ;-)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-05 13:27:11
Autor: DoQ
tarcze hamulcowe, co robić
bratPit pisze:

[...]

LOL dokladnie:) Tez mialem pare przygod z Brembo, ATE pomagaly jak lekarstwo. http://www.ebcbrakes.pl/informacje_techniczne a tak sobie wydumal producent moich "swietnych" bylych tarcz - co by sie nie zjebalo to wina uzytkownika.

Pozdrawiam
Paweł

tarcze hamulcowe, co robić