tarcze hamulcowe, co robić

Data: 2009-05-04 22:24:23
Autor: Piotrek
tarcze hamulcowe, co robić
1. Czyli są to skrzywione tarcze hamulcowe przód ? (z tyłu tez mam tarcze)

pewnie tak

2. Czy warto przetaczać tarcze (nadają się do przetoczenia)

wg mnie nie warto, koszt nowych tarcz nie jest jakis wysoki wiec po co drutowac?

3. Czy tarcze w samochodach z AT różnią się od tarczy z manualną skrzynia ?

generalnie nie powinno miec znaczenia, ale jesli tez roznily sie wersjami silnikowymi to mogly tez miec rozne uklady hamulcowe.
najlepiej sprawdzic w katalogu.

4. Jakiej firmy polecacie tarcze hamulcowe i klocki ?

ATE

--
pzdr
piotrek