tarcze hamulcowe, co robiæ

Data: 2009-05-06 13:10:08
Autor: red
tarcze hamulcowe, co robiæ
On 2009-05-04 22:19:54 +0200, "michalt2" <danoe@pol.nat.pl> said:

1. Czyli s¹ to skrzywione tarcze hamulcowe przód ? (z ty³u tez mam tarcze)

To już wiesz, że z przodu. Przy okazji wymiany na nowe zrób pomiar bicia na piaście, żeby nie było tak, że założysz nowe i za moment znowu będziesz miał bicie.

2. Czy warto przetaczaæ tarcze (nadaj¹ siê do przetoczenia)

Nie warto.

4. Jakiej firmy polecacie tarcze hamulcowe i klocki ?

ATE (mam tarcze i klocki, niestety klocki mocno pylÄ…, ale cena/jakosc zestawu super), Textar i EBC.

tarcze hamulcowe, co robiæ