tarczówka hydrauliczna w Giancie

Data: 2012-06-22 08:13:44
Autor: bans
tarczówka hydrauliczna w Giancie
W dniu 2012-06-21 20:28, ToMasz pisze:

czy Waszym
zdaniem nawet nówki (2.5km po płaskim) nie powinny jednak pod 75kilowym
zawodnikiem zatrzymać kół w miejscu?

2,5km po płaskim? Chyba przy prędkości 30km/h z zaciśniętymi klamkami, czyli Nie Ma Takiej Możliwości ;)

Prawdopodobnie faktycznie to usyfione klocki/tarcza, mi zdarzyło się zabrudzić tarczę Brunoksem, rower zaczął hamować dopiero po baaardzo ostrym i długim hamowaniu przy zjeździe z Rysianki, nawet nieźle zaczęło śmierdzieć palonym tłuszczem ;)

Ostatnio tez miałem okazję obserwować, jak zachowują się nowe hamulce Avid 3 z używanymi tarczami Shimano SLX - ten sam objaw, klamki zaciśnięte, a koło nie zablokowane. Po kilkudziesięciu porządnych hamowaniach zaczęło działać.

Teraz najciekawsze. Kierownik serwisu stwierdził mniej więcej że
hydrauliczne hamulce nie koniecznie muszą (nie należy tego wymagać)
zablokować koła roweru. Co wy na to?

Muszą bez problemu postawić rower na przednim kole (co zresztą nie powinno być żadnym problemem nawet dla v-brake'ów)

--
bans

Data: 2012-06-22 01:05:38
Autor: rmikke
On Friday, June 22, 2012 8:13:44 AM UTC+2, bans wrote:
> [...]

Muszą bez problemu postawić rower na przednim kole (co zresztą nie powinno być żadnym problemem nawet dla v-brake'ów)

Fakt, nie jest.

tarczówka hydrauliczna w Giancie