targowanie sie w salonie samochodowym

Data: 2009-04-24 07:07:30
Autor: Maciej S.
targowanie sie w salonie samochodowym

To ile % ceny można utargować?

Ja utargowałem 10%.

MS

Data: 2009-04-23 22:36:59
Autor: m.kicinski
targowanie sie w salonie samochodowym
On 24 Kwi, 07:07, "Maciej S." <mac...@cyberia.pl> wrote:
> To ile % ceny można utargować?

Ja utargowałem 10%.

Ja jakieś 16% :) Od cennikowych 49 tys dostałem 8 tys upustu. Auto z
października 2007 kupowane w grudniu 2007, tyle że stało u dilera na
placu.

Pozdrawiam
MK

Data: 2009-04-24 09:57:10
Autor: Arek (G)
m.kicinski@op.pl pisze:
[...]

To może zaczniemy się licytować upustem u sprzedawców na allegro? Mowa o samochodzie nowym a nie z placu:)

A.

Data: 2009-04-24 02:14:00
Autor: m.kicinski
On 24 Kwi, 09:57, "Arek (G)" <a...@bbbb.pl> wrote:
To może zaczniemy się licytować upustem u sprzedawców na allegro? Mowa o
samochodzie nowym a nie z placu:)

Każdy nowy w jakimś momencie ląduje na jakimś placu :)
Pisałem o samochodzie nowym, z przebiegiem testowym 20 km, folie i te
sprawy, tyle że nie sprowadzonym na życzenie.

Pozdrawiam
MK

targowanie sie w salonie samochodowym