taśma wodna.. pytanie

Data: 2010-07-26 17:56:30
Autor: Marcin [3M]
taśma wodna.. pytanie

Użytkownik "marek augustynski" <haciumeda@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00000adb.4c4dae6dnewsgate.onet.pl...
Słuchajcie. Znacie na pewno papierową taśmę służącą do napinania barytu na
szybie. Taśma wodna, czy tzw. rybna. Ma ona klej, który działa po namoczeniu.
Ten klej mnie właśnie interesuje. Co to jest? Czy można go samemu przygotoać i
nanieść na jakąś powierzchnię tak aby po wyschnięciu działał dokładnie jak na
tej taśmie?
marek

Może to klej rybny?

Data: 2010-07-26 18:06:02
Autor: marek augustynski
taśma wodna.. pytanie

> [...]
> nanieść na jakąś powierzchnię tak aby po wyschnięciu działał dokładnie jak > na

Może to klej rybny?

Klej rybny to jakiś mega mocny klej stosowany w stolarstwie. To nie to.

marek

--

taśma wodna.. pytanie