te zawory rozne i pompki

Data: 2012-09-17 20:27:52
Autor: Paveu
te zawory rozne i pompki
W dniu 2012-09-17 18:56, abn140@googlemail.com:
witam. jesli pompka jest opisana ze sie lapie na zawory  Presta i
Schrader to te 'made in jaktopiyrwybywalo czyli chyba dunlopy a.
lapia sie w takiej pompce automatycznie b. nie lapia sie i szukac
takiej do wszystkich trzech. ps co polecicie? do 100? do trzech
wszstkich, manometr, reszta bez znaczenia. lidl - nie widze.
decathlon - jest ale 120 ziko troche przesada imo...

Z moich doświadczeń wynika, że Prestę i Dunlopa obsługuje się tą samą końcówką pompki z węższą dziurką, a Schrader - z większą.

Mam dwie podłogowe z podwójną końcówką: jedną noname z jakiegoś sklepu internetowego za 25 zł, drugą z Lidla za podobną sumę. Obie zakomcie dają radę (pompuję głównie mieszczuchy, więc zwykle max 4.5 bar).

P.

Data: 2012-09-17 12:59:32
Autor: rmikke
te zawory rozne i pompki
W dniu poniedziałek, 17 wrze¶nia 2012 20:27:56 UTC+2 użytkownik paveu napisał:
> [...]

> wszstkich, manometr, reszta bez znaczenia. lidl - nie widze.

> decathlon - jest ale 120 ziko troche przesada imo...

Z moich do¶wiadczeń wynika, że Prestę i Dunlopa obsługuje się t± sam± końcówk± pompki z węższ± dziurk±, a Schrader - z większ±.

Mam dwie podłogowe z podwójn± końcówk±: jedn± noname z jakiego¶ sklepu internetowego za 25 zł, drug± z Lidla za podobn± sumę. Obie zakomcie daj± radę (pompuję głównie mieszczuchy, więc zwykle max 4.5 bar).

Tanie pompki z Lidla i Reala spokojnie pompuj± i 5 bar (opony),
i 6 bar (AirZound)

Data: 2012-09-18 14:03:03
Autor: Paveu
te zawory rozne i pompki
W dniu 2012-09-17 21:59, rmikke:

Mam dwie podłogowe z podwójną końcówką: jedną noname z jakiegoś sklepu

internetowego za 25 zł, drugą z Lidla za podobną sumę. Obie zakomcie

dają radę (pompuję głównie mieszczuchy, więc zwykle max 4.5 bar).

Tanie pompki z Lidla i Reala spokojnie pompujÄ… i 5 bar (opony),
i 6 bar (AirZound)

To i pompowałem nimi AZ, ale już nie pompuję, bo mi go ukradli razem z rowerem...

P.

te zawory rozne i pompki