te zawory rozne i pompki

Data: 2012-09-18 00:40:35
Autor: Titus Atomicus
te zawory rozne i pompki
In article <719f39be-dd19-4fd4-afff-ce893439cd7a@googlegroups.com>,
 abn140@googlemail.com wrote:

witam.
jesli pompka jest opisana ze sie lapie na zawory  Presta i Schrader to te 'made in jaktopiyrwybywalo czyli chyba dunlopy
a. lapia sie w takiej pompce automatycznie
b. nie lapia sie i szukac takiej do wszystkich trzech.
ps
co polecicie? do 100?
do trzech wszstkich, manometr, reszta bez znaczenia.
lidl - nie widze.
decathlon - jest ale 120 ziko troche przesada imo...

To za 120 (chyba nieco wiecej, 130_cos tam)) to SKS. Zacny sprzet.
--
TA

Data: 2012-09-17 16:03:55
Autor: rmikke
te zawory rozne i pompki
W dniu wtorek, 18 września 2012 00:40:36 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
> [...]

> decathlon - jest ale 120 ziko troche przesada imo... To za 120 (chyba nieco wiecej, 130_cos tam)) to SKS. Zacny sprzet.

Pompki, które ostatnio były w Lidlu takoż zacne, a trzykroć tańsze.
Serio, trzy dmuchnięcia (no, może 5)  i opona z 3bar nabita na 5bar.
Aż sprawdzałem, czy aby dobrze końcówkę na zawór założyłem, bo myślałem, że całe powietrze z pompki poszło w wężyk i dlatego
tak szybko.

te zawory rozne i pompki