(tech) Hamulce tarczowe problem

Data: 2011-05-21 09:44:12
Autor: karbar
(tech) Hamulce tarczowe problem
On 20.05.2011 23:24, Wojtek B wrote:
Mam problem z hamulcami XT, nie mogê usun±æ brzêczenia tarcz podczas jazdy.
Problem zwiêksza siê przy skrêcaniu, zanika przy naci¶niêciu na d¼wignie
hamulca.

Miałem dokładnie ten sam problem przy hamulcach br-m535. Na swoim blogu opisałem, jak sobie z tym poradziłem. Od kilkuset kilometrów jest dobrze mimo parokrotnego zdejmowania koła. Generalnie w notce jest to samo, co napisał Seco, tylko rozwleczone na więcej słów: http://szosaimtb.blog.pl/ustawienie-hydraulicznego-hamulca-tarczowego-shimano-brm535,15370004,n

pozdrawiam
karbar

--
[wro][Leniwa MuShellka]
rower: Merida Matts Sport 100, RS Psylo SL

(tech) Hamulce tarczowe problem